Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
hmm...czy to ten sam, ktory wrocil z duzym opoznieniem z Kijowa??
gosc_07a8b
2012-06-10 23:05
to już kolejny wypadek handlera LSAS powienien ULC się zainteresować jakością szkoleń w tej firmy, a raczej ich totalnym brakiem..
gosc_11f4c
2012-06-10 21:57
temat odszedł na boczne tory ,porozmawiajmy o konsekwencjach, zarówno dla LSAS jak i dla LOT , przecież to kosztuje , kto, za co , i kiedy zapłaci , co pokrywa ubezpieczenie handlera a co linii lotniczej
gosc_1d181
2012-06-10 20:16
W tym malowaniu B734 zdecydowanie lepiej i pewniej się prezentują;-)
gosc_ee569
2012-06-10 16:49
Malowanie bardzo fajne, choc bardzo przypomina malowanie TAROMu.
Wiecie jak LOT radzi sobie na trasie do Pekinu ? Jakie jest obłożenie ?
A jak wam sie podoba nowe malowanie LOT-u? moim zdaniem brakuje kropki nad i
piotrek737
2012-06-10 13:25
Michalb: Nie rozsypią się spokojnie ;) A czy przeżyją to ciężko ocenić spółkę MSP ponieważ tam pewne definicje ekonomiczne niestety nie obowiązują ;) madej: A zaglądałeś w technical log każdego samolotu, że wypowiadasz takie kwestie, który to niby jest najlepszy? W LH latają jeszcze starsze Boeingi i nie czuć w nich tej staroci. Niestety LOT przespał w którymś momencie odświeżenie kabin tych samolotów i dlatego jest jak jest. To co latało w Centralu ma tylko i wyłącznie inną konfigurację i bez przesady, że to są rzęchy. Samolotu nie kupuje się na 3 lata jak obecnie samochody tylko na co najmniej 15-20 lat. Już widzę tych malkontentów co po 2 latach użytkowania 787 czy E-195 powiedzą: "Jejku leciałem takim gratem do Stanów, że szok".
W najlepszym stanie są dwie maszyny 734, które od początku czyli od 1993 roku pozostawały w Locie i są w nim do dziś to: LLB i LLC. Reszta benków 734 które przeszły do centralwings na kilka lat, potem wróciły do LO i latają jako LO Charters, to są istne rzęchy, ktore moim zdaniem powinny zostać wycofane wcześniej niż w 2014/2015 roku.
Będzie latał jak będzie jeszcze istniał ;-) i te samoloty się nie rozsypia
piotrek737
2012-06-10 00:35
michalb: Ano będą bo 737 w LO mają leasingi do 2014r., a część nawet do 2015r. także jeszcze dwa lata większość z nich będzie. Najwcześniej odejdą dwie 500-tki, ale to dopiero jak LO ugada temat leasingu dwóch kolejnych E95 pod koniec roku z firmą GECAS lub ILFC czyli w zależności kto zaproponuje lepsze warunki.
piotrek737
2012-06-09 22:22
gosc_24db6: Ale o jaki samolot Ci chodzi? Przecież na zdjęciu jest to co powinno być czyli 737 a one latać będą do 2014 roku spokojnie...
gosc_24db6
2012-06-09 21:33
Dlaczego pomalowali samolot z którego mają rezygnować na przyszłą wiosne.
czapl1997
2012-06-09 21:26
Zaszpachlowali, i jest OK
Uff, myślałem, że to 767 dostał...
mateuszm
2012-06-09 18:24
Jak napisaliście "w Boeinga" to pomyślałem od razu, że jednego z okrojonej floty 767, co niestety nie wpłynęłoby dobrze na punktualność rejsów dalekiego zasięgu :)
gosc_c7621
2012-06-09 18:07
Czy to nie ten, który miał zabrać z Kijowa tych, którzy wczoraj nie mogli przylecieć z powodu awarii innego samolotu?