Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_e2f4f
2012-06-11 11:05
Norwegian zamawiając 100 A320 i 122 B737 jest pewne sukcesów i nie boi się innych linii, więc tylko patrzeć jak nasze linie lotnicze ogłoszą zakup nowiutkich Airbusów, Boeingów i Embraerów i będą nowoczesne oraz konkurencyjne
pcharasz
2012-06-11 02:32
shorty, gospodarka UE jest porównywalna rozmiarem do USA, to po pierwsze. po drugie, nacjonalizm gospodarczy to najgorsze, co może być. już to przerabialiśmy, wyjdą z tego jedynie droższe i gorsze samoloty. brak konkurencji nikomu się nie przysłuży.
"chylę czoła" przed "znawcami" wszelakiego rodzaju, podziwiam osoby , którym z taka łatwością przychodzi pisanie w sposób "obiektywny", "rzeczowy" i "totalnie wspaniały " na tematy wszelakie, widać wystarczy liznąć lotniska by móc być omnibusem i pozwolić by moja opinia była najlepszejsza :) troche pokory koledzy :)
Jednym z większych w USA użytkowników A32x jest B6, w innych liniach to zupełny mix:) co do US Airways to nie tak do końca prawda.
gosc_800b4
2012-06-11 00:11
gosc_64548: Ciekawostka: akurat najwiekszym (lub jednym z najwiekszych) klientem Airbusa jest US Airways, linia z USA, jak sama nazwa wskazuje.
gosc_64548
2012-06-10 23:18
krótki, weź sobie geniuszu policz ile boeingów zamówionych jest w Europie a ile Airbusów na innych kontynentach. Merkantylizm każdemu wychodzi na złe. A tak w ogóle to bardzo śmieszy mnie taka wizja, że gospodarka to produkcja samolotów i samochodów. Gospodarka to dużo, duuuużo więcej i żadne takie głupie zagrania nic nie pomogą. Trzeba po prostu być konkurencyjnym!
Moim zdaniem europejksie linie powinny kupowac tylko A , potem dziwne ze UE ma 3 x wieksza gospodarke i duzo wieksze srednie bezrobocie.
piotrek737
2012-06-10 13:15
gosc_c3a8d: Nie wiem skąd to info, ale nic nie domawiali tym bardziej że na stronie Boeinga nie figurują jako klient tylko jako użytkownik :) Ogólnie mają położoną rękę na 2 sztukach ILFC jako niby firm order, do tego trzy prawa zakupu 787, jedna opcja i tyle :)
gosc_c3a8d
2012-06-10 11:03
Ostatnio domówili kolejne 2 i potwierdzili jeden, tak wiec ostatecznie liczba zamowionych 787 dla Norwegian zamyka się w 8
piotrek737
2012-06-09 22:29
gosc_a6a8f: 787 również są na zamówieniu tzn 2 sztuki jako order leasing od ILFC, następnie kupili od Icelandair prawa zakupu trzech maszyn 787 plus posiadają jedną opcję zakupu ;)
czapl1997
2012-06-09 21:26
A320 sprzedaje się również liniom, które kiedyś lub nigdy nie miały: AA, Norwegian, Qantas itd.
gosc_1a961, wypada zachować proporcje. A przy ich zachowaniu ni jak LO nie kalkuluje sie utrzymywać floty złożonej z kilku modeli samolotów po kilka sztuk z każdego.
gosc_1a961
2012-06-09 17:57
wiec jakos dwa rozne typy samolotow we flocie oga funkcjonowac. Jak pada temat ewentualnego kupna przez LOT-u airbusa to podnosza sie krzyki "ekspertow" ze "koszta"...
gosc_a6a8f
2012-06-09 17:30
A co z 787 :)?
piotrek737
2012-06-09 17:17
gosc_68a67: Docelowo będą latali tylko na B737-8 MAX i A320neo także z Benka nie rezygnują ;)
gosc_68a67
2012-06-09 17:06
przechodzą z benka na arbuza czy bedą latali tym i tym?