Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_915c7
2012-06-10 08:20
Potrzebna byłaby rezerwowa załoga w UK aby zmieniała przylatującą z SA i tymże samolotem wracała do Afryki, ale pewnie w marketingu nie pracuje u nich żaden Polak i nie ma kto pomyśleć, bo samolot zarabia jak lata i nie musi długo stać.
przy lotach każdego dnia w droge powrotna wraca zaloga która przyleciala poprzedniego dnia wiec tu nie ma problemu. Ale postój to strata , to jest prawda. Np jak dolatywalem do Singa to zaloga w 747 LH zmieniala sie i juz inna leciała do CGK.
4tech: W WAW raczej nie ma podatku 81 GBP;-) Więc jednak chyba taniej.
marqoos_pl
2012-06-07 10:14
W systemach rezerwacyjnych zmiany już zostały wprowadzone (pasażerowie mogą lecieć LHR-JNB-CPT). *** Od 16. sierpnia SAA będzie miało dodatkowy lot na trasie Johannesburg-Perth, więc już wiadomo do czego będą użyte samoloty z tej trasy.
gosc_df800
2012-06-07 10:08
cani..moze odpoczywaja,ale BA w JNB i w wakacje w CPT dzienne loty tez ma;)
można się śmiać, ale trzeba przyznać, że dla SAA, taka destynacja jak WAW, nie byłaby głupotą :-)
Humbak, ale w WAW drożej niż na LHR ;p
gosc_36de0
2012-06-06 19:14
SSA fajna linia, dobry serwis, a afryki to lepiej chyba tylko w egyptian air
b747400er - ale co Ty piszesz o postoju samolotu na LHR, to samo jest w JNB, tez Europejczyki odpoczywają wiele godzin przed lotem powrotnym, BKK to samo, na LAX Australiczyki tez odpoczywają, we FRA odpoczywają Azjaci i Afrykanerzy. To raczej nie był powód zawieszenia działalności połączenia i wpływu na wynik finansowy.
b747400er
2012-06-06 19:02
Mialem okazje leciec SA na trasie FRAJNB oraz potem troche latalem po RPA i musze przyznac, ze bylem mile zaskoczyny serwisem i produktem pokladowym, a takze atmosfera na pokladzie. Mysle, ze je jednym z powodow likwidacji polaczenia byl fakt, iz SA stracilo mozliwosci zasilenia tego rejsu dolotami BD. Po za tym warto zwrocic uwage, iz samolot w obu kierunkach leci noca, co oznacza, ze bardzo dlugo stoi w Londynie, co negatywnie wplywa na wyniki finansowe, poniewaz samolot nie jest optymalnie wykorzystany. Ale dzialo sie tak dlatego, bo tylko przy nocnych rozklad mozna optymalnie ustawic rejs po przesiadki w CPT i LON. Samolot zarabia, kiedy lata, a kiedy stoi na lotnisku za dlugo to traci pieniadze. Na LHR zawsze mozna bylo zobaczyc za dnia 3 'pasące sie' samoloty SA.
gosc_702fd
2012-06-06 18:32
shorty..brak zaufania do SAA? lecialem FRA-CPT oraz LHR-CPT 11 razy, w tym 3 SAA. Jedzenie i serwis oprocz EK najlepsze z konkurentow. niestety SAA bywala droga, wykonczyli ich panowie z zatki perskiej kryzys
ja leciałem raz SAA, na trasie MUC-JNB, to był A340-300 i lot wspominam wspaniale, serwis, uśmiechnięte stewki i przepyszne jedzenie, do tego szeroki wybór alkoholi, pisze o ekonomiku oczywiście :-)
pcharasz
2012-06-06 17:59
shorty, ale że niby nie masz zaufania do wszystkich 56 krajów w Afryce w taki sam ogólnikowy sposób, czy może jednym ufasz bardziej niż innym? a w Azji to że niby zawsze wszystkim ufasz? no sorry, ale i w Azji i w Afryce masz i dobre linie, i takie którymi lepiej nigdy nie lecieć... takie stereotypowe podejście jest bez sensu.
mecenasie jak byś leciał SAA to byś wiedział ze oni w biznesie maja fully flat bed, nie opowiadaj bajek
gosc_e11f6
2012-06-06 15:46
SA jako państwo się rozpada, więc po co tam latać?
Chyba tylko w jedną stronę.
Lecialem SAA na tej trasie (i LHR-JNB) wiele razy, BA jest o niebo lepsze (w przeciwienstwie do SAA ma true lie flat w biznesie). przypuszczam, ze z VS bylo im rownie ciezko konkurowac.
No nie leciałem ale nie mam ogólnie zaufania do afryki i ich działan bez wzgledu czy jest to linia czy kraj . uwielbiam za to Azje i SQ:)
marqoos_pl
2012-06-06 14:55
Ja tez lecialem SA na tej trasie LHR-CPT i musze przyznac, ze byl to bardzo przyjemny i wygodny lot. Niestety konkurencja ze strony takich przewoznikow jak TK/EK/EY (dluzsze loty, ale nizsze ceny) mocno przyczynila sie do tej decyzji. Dodatkowo zmiejszenie zainteresowanie RPA ze wzgledu na kryzys w UK bylo zapewne powodem podjecia takich krokow.
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Artykuł uzupełniony o kilka powodów podanych przez SAA