Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Jesli chodzi o burkajace stewardessy to akurat chinczykom to nie przeszkadza. Wiele linii chinskich ma takie panie. A kiedy wchodzi w zycie ten "podwyzszony standard" obslugi pasazerow?
LOT -787 - Air India walczy , ciekawe jak nasz orzeł LOT.
zobacz link
gosc_00b07
2012-05-30 15:56
to polaczenie i tak podzieli los Hanoi. Tu 787 malo pomoze. Europa predzej poleci LH i ich kilkunastoletnim samolotem bo Lufa ma po prostu lepsza marke, reputacje i porzadna siatke. Mozna tu pisac jeszcze wiele, ale tak niestety jest.
No i cena biletu powinna być bardziej atrakcyjna. Bo różnica poniżej 100pln. to jest słaba promocja. A co do posiłków i stewardes to musi przewoźnik wiele poprawić, bo prawie nikt nie będzie latał.
chmurka: doskonale zdaje sobie z tego sprawę;-) BC była wykopiona już dawno dla Waldiego i reszty ekipy tylko nie wiedziałem, że prezydentowa też miała lecieć.
gosc_276a3
2012-05-30 15:49
Przyleciałem do Pekinu dzisiejszym pierwszym lotem z Warszawy. Nie samo lotnisko zostało zaaranżowane w chińskim stylu, a jedynie kilka check-in-ów. Upominki bardziej niż skromne, opaska na oczy do spania w samolocie. Samolot, SP-LPA pilotował kapitan Tadeusz Wrona. Samolot przyleciał do Pekinu z godzinnym opóźnieniem, pół godziny stracił w Warszawie, drugie pół w powietrzu nad Pekinem i w czasie kołowania do gate'u. W czasie lotu spore zamieszanie, ekpiy telewizyjne biegały z jednego końca na drugi, robiły wywiady z pasażerami i załogą. Stewardesy smutne, zmęczone, bez życia - tak jakby dla nich był to kolejny rutynowy lot, a nie, jakby nie było, historyczny moment. Podczas lotu serwowane były bezpłatne napoje alkoholowe, ale niestety skończyły się bardzo szybko (tu pozdrawiam panią stewardesę, która przyniosła mi lampkę czerwonego wina z business klasy). Musiałem tłumaczyć Chińczykowi, który siedział obok mnie dlaczego nie może napić się polskiego piwa skoro inni mogą, trochę żenujące. Poza tym dało się odczuć lekki bałagan na pokładzie, nie sprawdzano przed startem i lądowaniem zapiętych pasów, oparć foteli, jedzenie serwowano nie wszystkim pasażerom w tym samym czasie. Jednym słowem mamy jeszcze wiele do zrobienia, jeśli chcemy dorównać innym liniom i nie są to rzeczy, których poprawa miałaby cokolwiek kosztować.
mietek: BC byla zapchana bo oprocz p. Komorowskiej byla cala swita razem z p. Pawlakiem. Wiec wynik jednorazowy, niestety.
nie mysle aby lot podbil rynek azjatycki ,nawet b787 im nie pomoze bo to nie samolot a podejscie do pasazera jest wazne. Lufthansa lata samolotami z poczatku lat 90 i nie ma problemu z robieniem businesu. Lot ciagle zwala na brak samolotow . A jaka bedzie wymowka po listopadzie 2012?? Lot potrzebuje stewardes ktore obsluza pasazera a nie stewardes ktore tylko marza o zakupach w swarowski sklepie np na jfk w nowym jorku.
Dezinformuje jak już to LOT, który przesłał do nas taką informację prasową
gosc_cee84
2012-05-30 13:47
Autorka nas troszeczkę dezinformuje. LOT uruchomił połączenie znacznie wcześniej przed Olimpiadą a zamknął dokładnie gdy brakowało 2 miesiące do rozpoczęcia Igrzysk ......
gosc_6af0b
2012-05-30 10:24
Cały problem polega na tym , że przewozy między Polską a Chinami nie są niestety zbyt duże. Mało jest chińskich inwestycji w Polsce. Polaków trochę tam lata ale głównie w celach turystycznych. Trudno więc oczekiwać sukcesów na tej trasie.
gosc_522ba: Jeśli już to na koszt kancelarii prezydenta, więc LO zarobi. A wracając do tematu to LF na pierwszy lot jest git z tego względu, że BC była pełna. Zobaczymy jak będzie dalej choć patrząc po dostępnych taryfach na późniejsze połączenia to nie wygląda to dobrze niestety, bo oprócz promo wszystkie są dostępne.
Ciekaw jestem czy da się z code-share przesiąść do Bangkoku :-)
gosc_522ba
2012-05-30 03:47
Seat Factor rzeczywiście trochę marny, ale dzięki jednej zacnej pasażerce Load Factor już całkiem przyzwoity. Ona zresztą chętnie poleci tam jeszcze i kilka razy na koszt LOTu żeby poprawić wyniki przewozowe. Czego się nie robi dla ojczyzny i kolegi męża...
@gosc_1d4of: to bedzie CA xxxx operated by LOT, czyli wlasnie code-share
@gosc_ec8b2: po pierwsze nie maja wystarczajacej liczby maszyn, by utrzymac obie trasy a PEK musza latac by nie stracic slotow. Podrugie HAN na 767 im sie nie oplacaly. Mam nadzieje, ze przywroca jak dostana wszystkie Dreamlinery
gosc_b284a
2012-05-29 22:36
Przestańcie narzekać. Dajmy trochę polatać na tej trasie, wtedy będziemy mogli OCENIĆ a nie dywagować. Pozdro
gosc_790db
2012-05-29 22:26
Seul - zdzwilbys sie ile osob tam lata z regionu tez moglibysmy zbierac..WAW - ICN - PUS..to konkurencja dla LH;) zobaczymy;)
gosc_0bdb0
2012-05-29 22:04
Obserwuje ten lot na flightradar24.com w tej chwili dolatuje do granic Mongolii, wysokość przelotowa 11233m
gosc_b9dda
2012-05-29 21:26
IAD,LAX był by 90-100% wypełniony samolot ,co oni z tą azja jeszcze niech otworza seul to dopiero bedzie powietrze latało!