Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
No ale te ich B747-400 to też nie są najmłodsze, więc z odmładzaniem to raczej nie ma to nic wspólnego. Chociaż jak się spojrzy na B747-300 to może...ale zaraz dojdą też B747-8I, więc nie bedzie jednego modelu B747.
piotrek737
2012-05-27 13:31
A tak poza tym to flota nieco odmłodnieje bo 737-300 zastąpią 737-700, następnie 737-400 zastąpią 737-800 więc z 5 wersji 737 zostaną tylko 3 czyli 735, 737-700, 738. Planują pozyskać też 4 sztuki 747-400, które zastąpią 747-300 więc też flota 747 się ujednolici do jednego modelu. To samo czeka 767 i za 767-200 przyjdą kolejne 767-300. Jedynie 777 pozostaną w kilku wersjach. A co do reszty zamówionych samolotów no to cóż ten mix w Rosji to normalka niektóre trasy są bardzo zróżnicowane i warto dodać, że każdy samolot nawet 737 ma osobną klasę biznes na którą jest spory popyt. Tak więc czasem opłacalny rejs na 735 w Rosji jest nieopłacalny gdzie indziej ;) A jak to mawiają w branży jak są frajerzy z przodu samolotu i cargo pod pokładem to jest bardzo dobrze ;)
piotrek737
2012-05-27 13:16
qbdel: Fakt nieco się rozpędziłem pierwszego ER dopiero SQ odda do Transaero w 2013. Teraz chodziło o "czystego" 777-300 ;)
usuniety
2012-05-27 12:15
czapl1997: me culpa
777-300ER? SQ juz sie pozbywa tych samolotow? czy moze chodzi o "czysty" 777-300?
czapl1997
2012-05-25 16:56
@ulisses SU zamówiło też 6 szt. B777-300, 2 szt. 777-200 i 22 B787
usuniety
2012-05-25 16:36
gosc_8fa59: ano starych maszyn sprowadzanych do Rosji bez cła korzystając ze zwolnienia załatwionego przez gen.Anodiną prywatnie matkę głównego udziałowca linii - stad średni wiek ich maszyn to około 15 lat. Nie porównuj LH czy AF z Transaero, nie ta skala, nie ta liczebność floty. Po prostu dziwi mnie przechodzenie od w miarę jednolitej jeśli chodzi o producenta choć starej floty do miksu jak w UTair. SU idzie w inna stronę i pewnie niedługo będzie latał tylko na Airbusach i Suchojach.
piotrek737
2012-05-25 16:14
Transaero ma na razie status tych SSJ do potwierdzenia ponieważ ma to być przekonwertowanie zamówienia na 5 Tu-214, których już linia sie nie doczeka ;) także aby nie stracić kasy zaproponowali im Suchoja ;) a do mixu flotowego to pozbęda sie starych wersji 737 i 747 więc flota sie nieco ujednolici ;)
gosc_2d27a
2012-05-25 15:54
737 po Malevie to tylko 600tki mialy pojsc na czesci (bardziej sie oplaca bo to rzadki typ)
gosc_8fa59
2012-05-25 15:53
jakie zbieractwo czy polityka. Lufthansa czy Air France maja tez rozne i wiele typow we flocie i jakos funkcjonuja. Wiec bez teorii spiskowych prosze.
usuniety
2012-05-25 15:12
wroord: a skąd takie pochopne opinie??? B737-700 ma zasięg ca 6000km 700ER ca 10000 km, rodzina A320 ma zasięgi do 10% niższe. A320neo będzie miał wg deklaracji zasięg o jakieś 10% większy niż standardowo B737. Nie ma to nic do rzeczy. Wprowadzenie kolejnego typu samolotu do floty to koszty, zwielokrotnione jeśli jest to kolejny nie tylko typ ale i producent letadla. a380 można jeszcze zrozumieć ale zamówienie a320 to zbieractwo albo polityka
Transaero ma chyba zamówione 10 sztuk SJ100.
ulisses A320 maja wiekszy zasieg niz B737-700 wiec sa idealne na dlugie loty krajowe oraz do krajow b. ZSRR.
usuniety
2012-05-25 13:26
A po co im A320 w tej menażerii??? Kolekcjonerzy, choć nie na taką skalę jak UTair...
gosc_86dc4
2012-05-25 13:00
...myslalem, ze B-737 po Malevie pojda na zyletki. Swoja droga to strasznie zroznicowana ta ich flota, ale w koncu w takiej LH czy AF jest tez taki mix typow samolotow i to nie przeszkadza.
Co na to AEROFLOT... :) a czy transaero przewiduje zakup Suchoj Superjet 100 :)?