Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_4cc0e
2012-05-07 12:28
JUż mówię dlaczego badają rynek otwieraniem połączeń.W ten sposób są straty a ot to właśnie im chodzi.
piotrek737
2012-05-03 11:48
gosc_81edb: Tylko powiedz mi dlaczego badanie rynku robi się poprzez otwieranie połączeń, a nie wcześniejszą analizę danego rynku/trasy? Przecież żadna szanująca się linia na świecie tak nie robi... No i teraz jak pokasują troszkę takich "trafionych" połączeń to slogan się zmieni z "Polską górą" na "Polska dołem" ;)
gosc_81edb
2012-05-03 11:32
I bardzo slusznie robia - zbadali rynek, a teraz dopasowuja swoja siatke polaczen do rzeczywistych potrzeb, odzwierciedlonych w sprzedazy biletow.
gosc_a2c82
2012-05-03 10:31
No trudno się dziwić, skoro na tej trasie lata w porywach 5-6 osób...
gosc_46285
2012-05-03 08:46
Ja nie rozumiem tych narzekan na zmniejszanie liczby polaczen czy tez na kasowanie niektorych !!! Ludzie przeciez to nie jest Caritas, tylko firma ktora ma przynosic docelowo kiedys zyski . Skoro po czesci polaczen od razu widac ze nie bedzie z tego kasy to sie je redukuje lub kasuje...szkoda ze nie zauwazacie, ze GDN sie zwiekszyl, ze powstaja inne nowe a tu wieczne marudzenie...Co za narod :((((
gosc_a0e56
2012-05-03 00:54
Ja proponuje coś takiego: Wrocław-Łódź-Wrocław-Wiedeń-Wrocław-Łódź-Wrocław.
Co do SZZ to i tak dobrze, to połączenie wydawało się od razu do kosza, ale KRK?
chciałbym napisać " a nie mówiłem" :P
OLT tnie dalej...!
Obcięli POZ-SZZ z 3 do 2 lotów, POZ-KRK z 3 do 2 lotów(środkowy rejs podobno przez pierwsze 2 tyg. obłożenie 60%)
ATR ze SZZ nie będzie tam bazował tylko w POZ.
gosc_ad6f6
2012-05-02 21:32
WRO-LCJ będzie atrakcyjne jeśli loty w obie strony będą się odbywały rano i wieczorem, aby można w ciągu 1-go dnia pozałatwiać sprawy w drugim mieście i wrócić, lub złapać przesiadkę na lot zagraniczny
komandor
2012-05-02 15:49
oczywiście ,,rzeczywiście"
komandor
2012-05-02 15:47
Żeczywiście AT42 powinno wystarczyć a jeżeli dalej będzie kicha to skasować
gosc_12902
2012-05-02 15:37
Zatem będzie to połączenie czy też, jeśli tak to ok której godzinie, bo mam wykupiony bilet na czerwiec jako dolot do WRO na inny lot i nie wiem co robić, szukać alternatywy czy nie :/
gosc_c3d79
2012-05-02 15:26
połączenie GDN-LCJ-GDN od początku jest obsługiwane na ATR 42
gosc_87025
2012-05-02 15:22
Moim zdaniem LCJ-WRO powinno zostać skasowane na rzecz BZG-WRO! :)
gosc_cf307
2012-05-02 15:12
Moim zdaniem powinni zamienić maszyny na połączeniach WRO/LCJ/WRO i GDN/LCJ/GDN z ATR 72 na ATR 42 oraz zmienić godz z WRO na ok 7:00-7:45 rano i ok 19:00-19:30 wieczorem. Tylko wtedy to połączenie miało by sens. Nikt nie oczekiwał wielkiego ruchu na tej trasie, ale może przy ATR42 połączenie było by opłacalne?
gosc_b1407
2012-05-02 13:15
Siatka połączeń zbudowana na teraz jest za "ciasna" i samoloty nie wyrabiają się na rotacjach, dlatego wprowadzają poprawki czasowe, żeby nie łapać opóźnień. Wystarczy, że pierwszy rejs złapie opóźnienie i cały dzień samolot latający w siatce ma opóźnienia.
Nie chce mowic, "a nie mowile", ale niestety sceptycy zaczynaja miec racje. To polaczenie moim zdaniem bylo z gory skazane na porazke... No ale podobno OLT wie lepiej... Albo wiedzial :P
komandor
2012-05-02 13:12
widzą jakie jest obłożenie na trasach i kombinują co by tu zrobić żeby zarobić, bo jak to ktoś dobrze zauważył nie będą wozić powietrza
gosc_e00ef
2012-05-02 12:55
Jeżeli to połączenie jest nie rentowne to trzeba je skasować, takie są zasady ekonomi.