Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2012-04-28 10:35
i oby się udało, i utrzymało na następne sezony... oby!
piotrek737
2012-04-26 17:21
gosc_750ed: Jesteś chyba troszkę przewrażliwiony ;) Temat dywagacji OLT - Amber pojawia się wszędzie gdzie o nich piszą więc nie róbmy szopki, że tylko pod tematem BZG ;)
gosc_9a77a
2012-04-26 17:01
Niektórzy nie mogą przeboleć tego, że BZG dostało ogromną szansę rozwoju...
gosc_750ed
2012-04-26 16:45
dlaczego tego typu dywagacje dotyczace wiarygodnosci olt nie pojawily sie momencie oglaszania destynacji z innych lotnisk? Aż taka solą w oku dla co niektórych jest BZG?
docentfurm
2012-04-26 16:10
pcharasz, masz rację ale większość ludzi nie ma pojęcia co/kto stoi za daną marką i ich to nie obchodzi (może przykład z chlebem nie był trafiony), osobiście nie sądzę, żeby np Ryanair odpuścił takiej konkurencji jak OLT oby się znaleźli klienci dla jednego przewoźnika i drugiego, dobrze jest mieć wybór, no i jak wyjdzie OLTowi (co zależy od bukingów) to byloby super
pcharasz
2012-04-26 15:41
docentfurm, różnica polega na tym, że nie kredytujesz piekarza, a linię lotniczą - tak. Kupujesz usługę dużo czasu przed tym, zanim ta usługa ma być wykonana. W przypadku piekarni, idziesz i kupujesz od ręki. Gdybyśmy płacili za lot tuż przed wejściem na pokład, to nie było by tematu. A tak - są uzasadnione wątpliwości i tyle.
docentfurm
2012-04-26 13:10
co ma piernik do wiatraka? uważam, że takie dywagacje są bez sensu...z tego wniosek, że chodząc po zakupy patrzycie na profil finansowo- markeitingowo-psychologiczny piekarza czy chleb jest smaczny? Wielu uslugodawców ma różnych właścicieli pośrednich lub bezpośrednich i nonsensem byloby wiecznie przeprowadzać wywiad gospodarczy za każdym razem, co innego powierzanie swoich pieniędzy instytucjom takim jak Amber Gold (chyba każdy ma głowę na karku co robi z kasą), a co innego kupowanie biletu lotniczego u przewoźnika z papierami i umową przewozu...biletu za 149 zł. Skupmy się na ofercie, a nie na właścicielu oferenta
sarpedon
2012-04-26 12:47
moze gadanie o amber banku jest nudne, ale takie prawdziwe... w ogole to nie bank, wiec nie ma gwarancji bankowych. jest wiec obawa, ze ludzie powplacaja kase, ktora przeslizgnie sie do olt, zostanie przeprana i sie zakonczy i olt, i amber. oczywiscie to przypuszczenie.
Fakt, że polski naród narzekać potrafi.
Ale prawdą jest też, że linie z których wywodzi się OLT zapracowały sobie same na opinię z zastrzeżeniem, podobnie jak ich właściciel. Więc obawy są uzasadnione. Podobnie jak były obawy przy Eurolot (i są nadal), że właściciel nie ma strategii, że główny ich klient może ich blokować. Nie ma w tym nic dziwnego.
Podobnie zareagowałbym, gdyby powstały nowe polskie koleje i pootwierały połączenia kolejowe expresowe między różnymi miastami za niższą cenę niż obecnie.
docentfurm
2012-04-26 12:02
typowo polskie wieczne narzekanie...jak nie ma polączeń to źle, jak są to też źle...no i pseudo analitycy branży lotniczej...ludzie, cieczcie się, że coś sie w kraju zaczyna dziać i rezerwujcie bilety! chyba, że latacie tylko kursorem po flightradar...
gosc_821a6
2012-04-26 10:04
Gadanie o Amber Banku w zwiazku z OLT jest juz nudne...
gosc_aa244
2012-04-26 10:03
Nie jestem z Bydgoszczy, ale ciesze sie, ze nareszcie cos na tym lotnisku sie zaczyna dziac! Trzymam kciuki za te polaczenia! :)
gosc_04d0d
2012-04-26 09:53
"gosc_7fcad"
Nie za swoje tylko za kasę klientów Amber Banku. Zobaczymy jak to się skończy
gosc_d7814
2012-04-26 08:37
Albo do Malmo
gosc_e36fc
2012-04-26 08:27
Tyle nowych tras... Czy tak ciezko byloby przywrocic ta do Kopenhagi? :(
gosc_18b53
2012-04-25 21:58
czyli Rzeszow kolejny, terminal juz otwarty a kolej juz w planach
gosc_d0b79
2012-04-25 21:41
smieszne są wszystkie komentarze typu "bydgoszcz to wioska" widac, ze ewidentnie ludzi nie znaja tego miasta, ktore de faco wygralo prestizowy konkurs Eurocities Awards 2011, w ktorym startowaly takie miasta jak Amsterdam, czy Barcelona (nawet Kraków 2 lata wczesniej nie wygral tego konkursu.) Bydgoszcz to jedno z najszybciej rozwijających się miast w Europie, tak naprawdę mnóstwo ludzi lata za granicę, ale są zmuszeni jezdzic do Wawy, Pzn, czy Gda, bo z Bydgoszczy do tej pory było niewiele połączen. Wystarczy spojrzeć jak szybko rozeszły się bilety do Barcelony otwarte przez ryanair - szybciej niz błyskawicznie...
gosc_9b46c
2012-04-25 21:13
gosc_870c8 - prowincja = wszystko poza stolicą. To fakt obiektywny, a nie epitet. Nie ma się co obrażać ani udawać 'światowca', który był aż w Berlinie i Wiedniu ;-). Z punktu widzenia linii lotniczej podział bardzo istotny w Polsce, bo Warszawa łapie co najmniej 95% ruchy wysokopłatnego. Tu są wszystkie agendy rządowe, 95% biur wszystkich dużych przedsiębiorstw, tu się dzieli i rozdaje kasę. I dlatego tu sprzedają się najdroższe bilety, bo urzędnicy i biznes nie płacą ze swoich, a terminów lotów nie wybierają pod kątem ceny biletu. Nie sądzę, by celem właścicieli OLT było wyrównywanie różnic ekonomicznych pomiędzy regionami, lecz po prostu zysk. Zostaną tam, gdzie zysk na sprzedanym bilecie będzie najwyższy, a nie tam gdzie sprzedadzą najwięcej tanich biletów.
gosc_4f4e7
2012-04-25 21:01
OLT Express nie będzie dostawał opłat marketingowych od BZG! I skończcie to wieczne marudzenie... Do tej pory KAŻDY kierunek z Bydgoszczy to strzał w 10. Wczorajszym samolotem z Girony przyleciało prawie 150 osób, więc i to połączenie się rozkręca.
gosc_7fcad
2012-04-25 20:19
Dla ekspertów od potencjału i rozwoju linii lotniczej, przypominam, że Bydgoszcz to 8 co do wielkości miasto w Polsce, nie wspominając już o Toruniu, a OLT robi biznes za kasę SWOJĄ