OLT rusza z kampanią wizerunkową

OLT rusza z kampanią wizerunkową OLT Express rusza z telewizyjną kampanią wizerunkową. Na jej potrzeby przygotowano serię 45-sekundowych spotów reklamowych. Spoty nagrywane były w Łodzi, Gdańsku i Krakowie.Specjalnie na potrzeby kampanii OLT Express wykonany został lot równoległy dwóch statków powietrznych, podczas którego z pokładu helikoptera rejestrowany był start Airbusa A320 OLT Express. Kampania...
19/04/2012 17:44   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
michalb 2012-04-24 00:29   
michalb - Profil michalb
flight007eu a jak widziałeś ten figlarny uśmiech?
flight007eu 2012-04-24 00:16   
flight007eu - Profil flight007eu
Dajmy juz spokoj tej reklamie...jest jaka jest , moze inne beda lepsze jak linia przetrwa do konca roku:))) Niech teraz pokaza na co OLT Express stac nie tylko w reklamie. Zastanawiam sie wlasnie czy kupic bilet na swieta w grudniu LGW-WAW-LGW bo jakos nie mam zaufania po problemach poprzedniczki tj. OLT Jetair w sezonie zimowym 2011/12 gdzie wiele lotow im padlo. Nie chcialbym zostac z nic nieartym biletem w dloni. Kontaktowalem sie z Call Center - mila Pani ale chyba jakas studentka tam pracowala ktora kompletnie o niczym nie miala pojecia odpowiadajac z figlarnym usmiechem jak niedoszla praktykantka ze ona nie wie i ze im nie powiedzieli...itp( np czy karte pokladowa mozna miec w komorce) Juz dawno nie slyszalem takiego poziomu obslugi...
gosc_53238 2012-04-23 14:56   
gosc_53238 - Profil gosc_53238
Reklama zrobiona bardzo dobrze, miła dla oka i ucha więc generalnie wszystko ok ale jednak uważam, że nie ma się nad czym zachwycać bo jest bardzo typowa, niestety wielowątkowa, pojawia się kilka różnych obrazków "mini historyjek" a praktycznie wszystkie odnoszą się do wartości w stylu "pewność, zaufanie, rodzina, profesjonalism". Szkoda, bo linia kreuje się na NOWĄ linię lotniczą więc miała duże pole do popisu i możliwość stworzenia ciekawego, wyjątkowego i nieszablonowego wizerunku. Niestety chyba fakt, że promują się hasłem "NOWA POLSKA linia lotnicza" zaważyła o tym, że reklama będzie też taka typowo polska (w sensie wartości) i że wcale nie starają się być wyjątkowo oryginalni. Pojawia się też zgrzyt między tym o czym często wspominają: "linia dla młodych, tanie bilety dla studentów itp" a własnie tego typu reklamą, ładną i dobrą ale niekoniecznie "fajną" dla młodych ludzi. No ale mam wrażenie, że sam fakt, że na polskim rynku wreszcie pojawiła się taka linia i że ma szansę podbić rynek wystarczy zdaniem wielu, w tym kierownictwu firmy niestety, by zdobyć uznanie ewentualnych pasażerów.
gosc_1ff93 2012-04-22 13:13   
gosc_1ff93 - Profil gosc_1ff93
Ile superlatyw ze strony "anonimowych gości". Czyżby to była również część "reklamy"? :D
gosc_3eafe 2012-04-22 00:16   
gosc_3eafe - Profil gosc_3eafe
hops: jestem Polakiem więc Polska Górą :))
gosc_1eae2 2012-04-21 23:24   
gosc_1eae2 - Profil gosc_1eae2
Reklama rewelacja, linie też. Leciałem dzisiaj SP-IAE- piękny i nowoczesny wewnątrz, niesamowita kolorystyka, skóra, dużo miejsca, świeża kabina, 6 pięknych stewardes, bezpłatny katering, bilet za 99 zł. A Wy narzekajcie dalej i szukajcie drugiego dna
gosc_57a4f 2012-04-21 19:56   
gosc_57a4f - Profil gosc_57a4f
hmmm...w stylu Air Berlin, film bardzo podobny...
hops 2012-04-21 17:56   
hops - Profil hops
podzielam zdanie firsta. skoro polskie to trzeba ahować i ohować, a skoro OLT Ex to padajmy na kolana, bo chwała im i uwielbienie - latają przecież z dobroci serc i wręcz charytatywnie.
kubeł zimnej wody firsta jest jak najbardziej na miejscu dla wszystkich 'adwokatów' OLT tłumaczących ich z kampanii reklamowych, siatki połączeń, opóźnień, etc.
@gosc_e6f1a
skoro piszesz takie bzdury to podpisuj się chyba, że brak Ci odwagi, a i jak widać wiedzy, bo gospodarzem WAW jest PPL. jeśli ktoś napina siatkę na maxa (do tego podnajmuje co i rusz innych operatorów), wiadomym jest, że będzie to przekładać się na opóźnienia.
jsg 2012-04-21 08:42   
jsg - Profil jsg
Sa na youtube.com
zobacz link
bartek81 2012-04-20 23:07   
bartek81 - Profil bartek81
Dziś były w TVN.
john45 2012-04-20 22:54   
john45 - Profil john45
bomba, motyw dziewczyn podobny do virgin atlantic :) Jak czerpać to od najlepszych hehe. W jakiej tv poleca spoty ? czy ktoś je widział ?
adamlubin 2012-04-20 11:49   
adamlubin - Profil adamlubin
Co tu gadac - reklamy fajnie sie oglada, sentymentalne (chłopiec widzący pilota- w sumie jak moj synek widzi koparke ;) mąż tulacy zone w ciąży- takie najbardziej ruszają i może nie są oryginalne jakoś ale ciesza. Fajne
first 2012-04-20 11:42   
first - Profil first
plusów nie da się zapisać na forum..
miało być: pomysł: 3, wykonanie 4 z plusem; ogólna ocena 3 z plusem
first 2012-04-20 11:40   
first - Profil first
gosc_698c6: Chętnie na Twoje pytanie później odpowiem, ale najpierw dwa zdania wyjaśnienia. Kampanie reklamowe czy nawet jej fragmenty można oceniać na kilka sposób. 1) Można uwzględnić jej skuteczność (to bedzie wiadomo dopiero po zakończeniu kampanii - więcej nie sam spot reklamowy zdecyduje o jej skutecznosci, bo zapewnie przygotowane są także inne kanały komunikacji), 2) można analizować komunikat reklamowy uwzględniając brief czyli zbadać mozliwośc realizacji celów w kontekście grupy docelowej, 3) można ocenić samą kreację. Z oczywistych powodów mogę ocenić wyłacznie kreację (i to tylko te dwa spoty, które są fragmentem całej kampanii). W żaden spsób nie odniosłem się do potencjalnej skuteczności tej kampanii, bo nie znam ani jej założeń, ani jej kształtu. Ja oceniam wyłacznie tę kreację (spoty): pomysł 3, wykonanie 4 ; ocena ogólna: 3 . PS moje opinie o innych reklamach wieczorem
gosc_b1eff 2012-04-20 11:28   
gosc_b1eff - Profil gosc_b1eff
fajne spoty, szkoda ze nawet do nakrecenia reklamy nie udalo im sie znalezc samolotu bez dopuszczen MEL - a wiec w pelni sprawnego. Zolte naklejki INOP nad wlacznikeim nav/logo light i strobe lights to nic innego jak dowod w jakim stanie technicznym sa ich samoloty
usuniety 2012-04-20 11:27   
usuniety - Profil usuniety
No faktycznie, reklama nie jest oryginalna i zapewne wiele scen powtarza się w reklamach wielu innych linii lotniczych, ale w czym problem? Ogląda się te filmiki przyjemnie, są ciepłe, sympatyczne i dostosowane do polskich realiów. Wydaje mi się, że mają za cel przyciągnięcie potencjalnych pasażerów a nie odkrywanie nowych lądów kinematografii.
Ja tam życzę OTL powodzenia i cieszę się, że powstaje nowa linia która jest zainteresowana świadczeniem solidnych usług lotniczych.
gosc_698c6 2012-04-20 10:48   
gosc_698c6 - Profil gosc_698c6
first - wierzę w Twoje doświadczenie. Mam prośbę - podaj ze trzy przykłady bardzo dobrych reklam i tych najgorszych Twoim zdaniem (niekoniecznie lotniczych, w ogóle tych, które można ostatnio zobaczyć w TV). Proszę o to z ciekawości - czy okiem laika mam podobny odbiór i wrażenia jak profesjonalista. Będę wdzięczny.
gosc_2bd86 2012-04-20 10:40   
gosc_2bd86 - Profil gosc_2bd86
O miejscu kręcenia jest info na stronie OLT - Gdańsk (nowy terminal), Kraków i Łódź (starty samolotu).
first 2012-04-20 10:25   
first - Profil first
gosc_b94df: od dwudziestu lat zajmuję się komunikacją marketingową, pracowałem w agencjach, mediach, szkolę w tym zakresie działy marketingu, uczestniczyłem w pracach jury kilku festiwali i konkursów reklamy, ale Ty masz rację: nie znam się:)
gosc_73275 2012-04-20 10:25   
gosc_73275 - Profil gosc_73275
A gdzie spoty krecone w Lodzi ?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy