Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
optymista
2012-04-19 11:14
Trzymam kciuki za OLT i mam nadzieję, że rozwój polskiej linii w RZE zakończy wypłaty dla FR.
gosc_69853
2012-04-19 10:25
Nic w tym szalonego, Rzeszów wygeneruje wystarczający popyt. Nowe kierunki otwierane na jesieni nie są aż tak rzadkie poza Polską, warto się przyzwyczajać.
Szczerze mowiac, jestem troche zszokowany. O ile trasy do Paryza czy Rzymu moga miec jakis sens, o tyle reszta watpie.... Ale w sumie to dobrze wrozy, skoro tak maly port jak RZE otrzymal az 7 tras do tak waznych europejskich portow, to ciekawe, co otrzymajua duzo wieksze lotniska, jak WRO czy GDN :D
Wiadomo, ze nie muszą mieć bazy, żeby latać na tych kierunkach ale jak te samoloty będą przylatywać z innych miast na zasadzie rotacji W to mogą być spore opóźnienia patrząc na ich aktualne statystyki.
Kibicujmy, jestem przekonany, że część tras się utrzyma. Niemieckie destynacje mają szansę przetrwać, zwłaszcza Dortmund(duże skupisko Polonii) oraz Monachium(siedziba główna MTU). Paryż i Rzym są pożądanymi kierunkami i również wróżę im dłuższą egzystencję w planie lotów. Oslo i Amsterdam... może być ciężko. Jest jeszcze jedno ważne pytanie: na ile jeszcze takich dość "spontanicznych" posunięć Amber Gold ma środki?
gosc_34bd1
2012-04-18 11:31
Kibicujmy, jestem przekonany, że część tras się utrzyma. Niemieckie destynacje mają szansę przetrwać, zwłaszcza Dortmund(duże skupisko Polonii) oraz Monachium(siedziba główna MTU). Paryż i Rzym są pożądanymi kierunkami i również wróżę im dłuższą egzystencję w planie lotów. Oslo i Amsterdam... może być ciężko. Jest jeszcze jedno ważne pytanie: na ile jeszcze takich dość "spontanicznych" posunięć Amber Gold ma środki?
W sumie wystarczy, że zbazują tam jeden A319, a przecież na jesieni chcą mieć ich kilka. Jeden wystarczy na obsługę tych 18 połączeń tygodniowo.
Wg mnie żadna z tych tras nie ma perspektyw...
gosc_9088f
2012-04-18 10:53
a z Rzeszowa te trasy raczej się utrzymają. Więc nie uważam tego, za jakieś szalone posunięcie
gosc_e54f7
2012-04-18 10:51
Mietek - to, że nie mają bazy, to nie jest problem, bo zapewne te kierunki pojawią się w ofercie z Gdańska, kto wie, czy podobnej siatki nie będzie miał Wrocław - j a obstawiam, że z tych rzeszowskich połączeń do Wrocka trafi też Hamburg i Amsterdam, a do tego powinni uruchomic Dublin (najwyższy czas zakończyc monopol Ryanera na tej trasie) Sztokholm, Madryt, Porto. I jeden samolot we Wrocku zbazowac
Wygląda to na szalone posunięcie ale niech próbują! A nóż okaże się, że połączenia będą rentowne? Tylko jak oni chcą operować na tylu trasach z RZE jak nie mają tam bazy? No i flote chyba muszą rozbudować solidnie jak mają jeszcze z innych portów latać...no ale to dopiero od jesieni, a coś tam podobno już mają załatwione. Oby nie było tak, że do jesieni zobaczą ile biletów sprzedali, a potem zamkną jak będzie za mało...
wiem ze wielu sie zachwyca dzialaniami olt express ale dla mnie ta firma jest coraz bardziej szalona i juz nie wiem czy im kibicowac czy oczy otwierac szerzej i szerzej ze zdziwienia co oni robia ....
adamlubin
2012-04-18 08:24
Jak w cenie będie bagaż to coś skubną z tego tortu.
gosc_0845d
2012-04-18 01:24
Ja licze na Lodz-Berlin i Lodz-Praga :)
gosc_a8af3
2012-04-18 00:10
Mysle, ze czesc tych polaczen padnie. Podobnie jak to sie wydazylo z 2-oma krajowymi. OLT bada rynek metoda prob i bledow.
Rzeszow do tej pory byl niedoceniany wiec mam nadzieje, ze niektore z tych zagranicznych polaczen sie utrzymaja. Jesli chodzi o inne porty, poza Gdanskiem, to nie oczekiwalbym takiej ilosci kierunkow, chocby z tego powodu, ze wiekszosc z nich ma juz bogata siatke polaczen miedzynarodowych.
A Gdansk, skoro ma byc HUB'em, prawdopodobnie zaskoczy iloscia nowych destynacji.
spider_85
2012-04-17 21:34
Super wiadomość! Chociaż spodziewałem się, że pierwsze zagraniczne połączenia otworzą z Gdańska na taką skalę.
solokhumbu: A co do rentowności i czy ludzi stać na bilety lotnicze, to myślę że bilety autobusowe czy podróż autem to także spory wydatek, więc jak cena biletu będzie podobna lub 100-200 zł wyższa, to wielu ludzi się skusi na ich ofertę. No, ale poczekamy zobaczymy, ja życzę im jak najlepiej. Fajnie, że w końcu ktoś dostrzegł potencjał na wschodzie naszego kraju!
O mamo, Rzeszów tyle dostał, to co będzie gdzie indziej. Swoją drogą myślałem, że z Rzeszowa zrobią hub na południe, a w Gdańska na północ, to może by zebrali pasażerów z całej Polski? Ciekawe czy z Poznania coś dadzą ciekawego?
dominik22444
2012-04-17 20:32
LO nie miał takich pomysłów , widać ze czegoś brakowało w Polskim lotnictwie .
dominik22444
2012-04-17 20:29
tyle połączeń z RZE to ciekawe ile z reszty portów , tym bardziej ze GDN ma być "HUB-em " , w takim razie to ja tam nie widzę HUBu ani portu przesiadkowego . KRK ma dużo połączeń obsługiwane tradycyjnymi liniami , reszta nie . No i zapominam o flocie , jak każde lotnisko ma mieć po ileś tam połączeń to potrzebują sporo samolotów , myślę ze a320 family.
solokhumbu
2012-04-17 20:10
Gdyby faktycznie połączenia z RZE do FCO/CGD itp były tak rentowne, jak niektórzy to piszą, to na pewno KTOŚ by tam juz latał... To, że w Paryżu ileś tam procent polaczków to Kresowiacy to jedno. A ilu z nich zapłaciłoby za bilet tyle, aby zapewnić długofalową rentowność połączenia i linii - to drugie...
kalacumbrion
2012-04-17 20:00
Zwiększyć profesjonalizm obsługi, niezawodność maszyn oraz punktualność, a z pewnością znajdą się klienci. Oczywiście ci, którym powiedziano, że z powodów usterki technicznej maszyna może zabrać kilkanaście osób, a reszta pasażerów lotu WAW>GDN proszona jest o rezygnację z lotu już zapewne nigdy z usług OLT nie skorzystają. Ja po godzinnym opóźnieniu mojego rejsu WAW>GDN będę się zastanawiał czy dać tej firmie jeszcze jedną szansę...