Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lacznie maja latac na 20 destynacjach
Barcelona, Bolonia, Bristol, Weeze, East Midlands, Eindhoven, Hahn, Glasgow Prestwick, Liverpool, Manchester, Paris Beauvais
11 nowych połączeń Ryanaira z Modlina:
Barcelona,
Bolonia,
Bristol,
Weeze,
East Midlands,
Eindhoven,
Hahn,
Glasgow Prestwick,
Liverpool,
Manchester,
Paris Beauvais
katowiczan
2012-04-18 15:22
Szału nie ma z tymi trasami w sumie... ale skoro zaczynają od października to kierunki południowe pojawią się pewnie dopiero od przyszłego sezonu letniego...
gosc_675c8
2012-04-18 15:20
szczegolnie wszystkie poludniowe kierunki wygladaja ciekawie. Szkoda tylko tych skasowanych :-(
ponoc otwieraja 11 nowych polaczen
ciekawe trasy... Pasazerowie z Modlina maja wiecej mozliwosci latania. Brawo FR :)
gosc_39da4
2012-04-18 14:40
no i co z ta konferencja? byla? bedzie? nie bedzie?
ktgracz: nie sadze ze chodzi o brak maszyn, z tego co wiem, to z powodu kryzysu i wolniejszego wzrostu liczby paxow niz zakladano, ryanair ma kilkadziesiat maszyn uziemionych
Nigdzie nie napisałem, że wróci ;P Jakby wróciło, świadczyłoby że względnie opłaca im się takie latanie off-season, a w lecie mają lepsze (krótsze = więcej rotacji) trasy (przebazowanie na kontynent) dla tej maszyny. Czas pokaże :)
Czyli BTS-LPA wróci na zime? Nie miałbym nic przeciwko takiemu scenariuszowi dla WMI;-)
mietek: może w sezonie letnim potrzebują więcej maszyn na krótkie 1.5-2h trasy (3-4 rotacje na dobę, zamiast dwóch), wtedy połączenie wróci na jesieni. Nie przesadzajmy z tym 1700zł, ceny promo (ale za WAW-LIS-WAW, a nie do Porto), to z reguły niecały 1000zł. Bez sztuczek z półlegalnym obniżaniem taryfy, poniżej 200Eur flyTAP nie chce zejść z normalnymi (nawet z pojedynczymi) biletami na dany rejs. // gosc_1675a: zgadza się. Dokładnie miałem tu na myśli dwie tendencje przeciwstawne - (niektórym) Polakom przybywa, a większości Portugalczyków się zmniejsza ilość dukatów w sakiewce. // Niektórym*, bo tak w PL jak i w reszcie EU mogli by (by podawać realne netto, a nie cudowne brutto to zapomnij!) skończyć z liczeniem tej hurra-optymistycznej średniej arytm. przy liczeniu PKB/ głowę, a podać medianę i modę -> coby 3/4 populacji (mediana, netto zakres w PL w zał. od regionu 1200-1500-1700zł), nie dostawało czerwonej gorączki widząc nagłówki w gazetach ile średnio zarabia Polak ;))
ktgracz: nie wiedziałem, ze zwijają lpa-BTS? Ja właśnie na tej podstawie głównie liczyłem na WMI-LPA:( Portugalia też może być, będzie jakaś bezpośrednia alternatywa dla TAP z cenami w promo od 1700 RT.....
gosc_4a191
2012-04-18 07:37
dziwne, bo i dzis w W-wie bedzie cala wierchuszka W6. To chyba nie przypadek.
usuniety
2012-04-17 21:26
Może ogłoszą bazę w Modlinie?
gosc_1675a
2012-04-17 18:47
ktgracz: moze odwrotnie to MOZE Polacy maja zasobnosc portfela coraz bardziej zblizona do Portugalczykow ;DDD
gosc_f3858: 10lat, to trochę przesada - za tyle lat, to Ryanka może już nie być :-) Technicznie GDN-KRK odpowiada OPO-FAO (bardzo niekonwencjonalna trasa, a istnieje od ponad roku i ma się dobrze), a Portugalczycy mają zasobność portfela coraz bardziej zbliżoną do Polaków.
gosc_f3858
2012-04-17 17:49
OLT Express a Ryanair to zupełnie inna bajka ;D FR po Polsce latać nie będzie póki co, ale może za 10 lat, kto wie.
gosc_4fc42
2012-04-17 16:30
a tu Ryanair zrobi zonk i będzie latać po Polsce i pokarze gdzie ma OLT Express
gosc_3da4e
2012-04-17 15:58
ktgrasz : co racja ciezko myblo by dostac sie do szkocjii lotem. nie jestem na bierzaco z polskimi liniami ani liniami ale wydaje mi sie ze lhr to troszke malo o wiele wiecej mogi by zdzialac w wielkiej bryani no i zawsze jest dub na korym ryanar nie ma zadnej konkurencji po za aerlingus ktory obsluguje krk i waw ja latatm ryanair i szczerze nie mam nic do zarzucenia no moze po za drogim bagazem rejesrowanym i beznadziejnymi godzinami dub-poz ale jak na 2h15min to nie jest tragicznie a ceny w barku sa poruwnywalne jak nie tansze od enterair lub wizz