Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
solokhumbu
2012-04-17 07:47
Gościu: a skąd wieści o Malmoe? Przyznam, że kierunek nieszczególny, jeśli nawet MOL pożarł się z EDI, mógłby maszyne i loty przerzucić do PIK.
gosc_7966c
2012-04-17 02:38
W miejsce Edynburga wejdzie do Poznania niestety Malmoe...natomiast jeśli chodzi o łódź to jeszcze nie wiadomo
solokhumbu
2012-04-16 12:09
mietek: Odpowiem za pepe: pewności nie mam(y), ale do tej pory Ryan (jak na poziom Ryana) traktował POZ dość dobrze: np. ostatnie PMI w zamian za ALC. A to co wkurza w działaniu FRa to fakt, iż pod nóż idą połączenia z rotacji jednej maszyny, a nie zdrowa logika.... Byc może albo POZ albo (bardziej relane) LCJ były mniej dochodowe, ale likwidując jedno z tych połączeń natychmiast wzrasta LF i potencjalnie tez przychód z drugiego. W końcu MOL obciął loty ze Szkocji do dwóch sąsiednich lotnisk :(
pepe: a masz na to jakąś gwarancje? Z FR to raczej niczego nie można być pewnym. wroord: skąd takie info? Pewne?
FR raczej nie robi takich numerów z POZ, a jak coś zamyka to daje coś w zamian.
POZ i LCJ stracili polaczenie tak by w nowym sezonie pojawilo sie z WRO i WMI.
solokhumbu
2012-04-13 17:34
Mr MOL obraził się też na kolejne lotnisko. Tym razem bez szkód dla POZ (i w ogóle Pl) - ale chyba do czasu...
zobacz link
gosc_3b5d1 chyba zapomnial ze WRO jest jedynym portem ze zbazowanymi samolotami W6 i FR. A drugi samolot FR i loty z innych baz sie pojawia nie "moze" a napewno
gosc_3b5d1:
Jest sie czym szczycic. Niby wszyscy mowia, ze WRO to tylko jeden samolot, ze tak slabo... Ale jakos zadne inne lotnisko nie postaralo sie chocby o ten jeden samolot. Mysle, ze kazdy ruch ze strony linii to sukces dla portu :).
ja jestem bardzo niezadowolony... teraz bede musial do GDN lub KRK OLTem na przesiadki dojeżdżać...
gosc_b3891
2012-04-12 19:36
a mysliscie ze nierealne jest polaczenie waw-edi-waw realizowane przez LOT ? kiedys juz ich spolka corka czyli centralwings latala na tej trasie, wiec jakies tam statystyki obsadzenia maja, sam zreszta nie raz i nie dwa z nimi wowczas lecialem
gdyby ktos latal na trasie edi-waw w granicach 120-150funtow za powrotny to sie pisze, bo za 150-170 to juz KLM z wyborem pory dnia jest i 45 minutowa przesiadka w amsterdamie
solokhumbu
2012-04-12 18:49
voytek: latał kiedyś (2008) i przestał właśnie z powodu konkurencji FR z EDI. Teraz, skoro MOL sie obraził (powtórka z ALC?) na EDI, jest szansa dla W!zza aby przejąć ruch z POZ do Szkocji. Mieszkańców LCJ przepraszam: nie mam do was urazy, ale prędzej W6 (mimo wszystko) powiększy bazę w POZ niż utworzy w LCj...
gosc_3b5d1
2012-04-12 18:40
naprawde jest sie czym szczycic: baza Ryaniar'a i moze kiedys drugi samolot, pffiii ;D
wizz juz latal pik-poz i pik-ktw kiedys...
gosc_ee526
2012-04-12 17:20
ja bym po Wizz płakał, jest tańszy i lepszy jeśli chodzi o obsługę...
gosc_33d6e
2012-04-12 17:11
przepraszam, jakos mi sie nie wiem czemu wydawalo ze piszem o wizzie;) gosc_75903
gosciu chyba nie potrafisz czytac ze zrozumieniem.... druga maszyna jest w planach FR a nie W6.... i uwierz mi ze we WRO nikt po W6 by nie plakal jesli w zamian mieliby dodatkowe maszyny FR
gosc_75903
2012-04-12 16:50
druga maszyna we Wrocławiu? dobre sobie. ostatnio Wizz air zagroził WRO zamknięciem bazy i wycofaniem samolotu z lotniska jeśli nie obniżą im opłat. Podobno udało się bazę uratować... a ty mówisz o drugim samolocie Wizza:D Dobre!!!
niemal kazda baza ma sezonowe loty.
a 2-gi samolot dla WRO chyba bedzie dosc szybko.... pozyjemy - zobaczymy... podobno przy 2-m samolocie ma byc tez hangar wiec jak hangar sie zacznie budowac to bedzie to jakas wykladnia terminu drugiej maszyny
rafalpd: Wcale nie, nadal niektóre trasy z PIK są sezonowe i obsługiwane tylko latem, więc nie widze problemu. A 2. samolot nie wiadomo, kiedy będzie we WRO... ;)