Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
hlynurbjorn
2012-04-17 04:30
z podręcznym - powinno wystarczyć powyżej 40 minut od lotu.
gosc_1b6dd
2012-04-16 21:26
co z otprawą on line. Jesli sie nie odprawie przez internet ile czasu musze być przed otlotem by sie odprawić na lotnisku jestem bez bagażu.
hlynurbjorn
2012-04-15 18:24
Spokojnie - niedługo będzie w końcu uruchomiona odprawa on line. Nie działa to tylko z powodu technicznego.
gosc_ab61b
2012-04-15 10:11
szkoda ze nie dbają o to żeby pasażerowie ich polubili - rejsy krajowe z odprawa "konwencjonalną" to stare i nieprofesjonalne podejście, przez co "biznes" napewno sie odwróci od takich atrakcji jak pojawienie się w porcie do odprawy "minimum 40 minut" przed terminem odlotu - szczególnie na Okęciu i w portach które nie potrafią się dobrze dogadać w handlingu z OLT ma to znaczenie
kasjanek: bo nie ma reguły :) // Jak zapłaciłeś za szkolenie lub masz spotkanie i nie ma opcji byś nie był tam na czas (niekoniecznie kasacja trasy, wystarczy np. zmiany w rozkładzie lotów), to sam optymizm to jak dla mnie za mało. Co innego jak godzina i data nie robi różnicy (w sezonie jesień-zima to śliska sprawa) np. jak jadę do znajomych na deskę na Hel, to luz - jak nie samolotem, to pociągiem jakoś/ kiedyś dotrę :D
usuniety
2012-04-14 20:18
Jakoś kupiłem bilet w OLT Jetair we wrześniu na lot pod koniec grudnia i obydwa loty RT odbyły się planowo i o czasie mimo 3 osób na pokładzie. Nie ma reguły.
To dziwne bo jak dolatywal samolot jetisfaction (skytaxi) to wlasnie WRO-POZ mialo duze powodzenie. A co sie stalo ze poprzednim wywiadem z kims z OLT ktory mowil ze daja sobie czas conajmniej do jesieni i wiedza o tym ze zabierze sporo czasu zeby przekonac ludzi do latania, Czyzby powtorka z historii jetair.
gosc_7ef77: to się zwie chciwość ]:-> (wygooglować: john low bańki giełdowe) // gosc_591ae: owszem OLT-Jet-Ekspress lata, lepiej lub gorzej sobie radzi i dobrze, ale to nie zmienia podstawowego podejścia: w tym przypadku nie kupuje się biletów z większym niż max. kilka tygodni. Jak ktoś nie rozumie dlaczego, polecam zawsze lekcje historii z danej dziedziny by wyciągnąć wnioski dla siebie na przyszłość, a w tym konkretnym przypadku przeczytać na forum posty przed 2011, o otwieraniu/ zamykaniu tras przez O2 :)
gosc_7ef77
2012-04-14 13:26
KASJANEK napisał:"Jakoś osoby deponujące złoto w Amberze nie wieszają psów na OLT wszem i wobec". Każdy kto przelał do AMBER chociaż złotówkę jest albo altruistą , albo naiwny jak dziecko, i żadnej z tych grup nie posądzam o jakąkolwiek wiedzę o związku AMBER z OLT. A jeśli ktoś chce rezerwować loty na kilka miesięcy w przód i płacić - powinien się dobrze zastanowić i przejrzeć wokandy.
gosc_591ae
2012-04-13 15:08
ja własnie miałem rezerwować bilety na trasie WRO-KRK-WRO na kilka następnych miesięcy ale jak się dowiedziałem to już tylko zostaje auto lub pociąg...; szkoda
gosc_bc177
2012-04-13 14:12
A jednak sądzę, że jest potencjał na trasie KRK-WRO-KRK dla ATR42. Tylko nie 3 razy dziennie. Rano i wieczorem (1,3,5,6,7) wystarczy w zupełności. Przy pełnych opłatach autostradowych samochód wiozący jedną osobę też kosztuje.
gosc_b3695
2012-04-13 12:58
Wrocław i Poznań to dwa wielkie miasta,ale jak na komunikację lotniczą to zbyt blisko siebie.Z Łodzi do Krakowa,też niezbyt daleko,więc to też może nie wypalić.Myślę,że o lotniczej komunikacji międzymiastowej można myśleć przy odległościach powyżej 300-400km.Stolicy to oczywiście nie dotyczy,tu starczy odległość powyżej 200 km.
gosc_b29d5
2012-04-12 23:25
Szczerze powiem- może nazwiecie mnie szaleńcem, ale nie zdziwiłbym się, gdyby BZG "przeskoczyło" LCJ w przeciągu 2-3 lat. RYR zawiesza tam od jesieni Edynburg, a BZG może dostać jeszcze 2 połączenia w ramach wygranego przetargu. Do tego dochodzi nowa siatka OLT, która zostanie ogłoszona, masa czarterów... może coś więcej ;]
gosc_0b841
2012-04-12 14:12
nie śmiejmy się z Bydgoszczy to wkońcu 8 największe miasto Polski pod względem liczby ludności. dodając do tego Toruń i okoliczne wioski to napewno jest duży potencjał
spotter10
2012-04-12 12:59
Gościu, ja ich bronię przed "narzekaczami" i wiecznie niezadowolonymi ludźmi. Poprostu daję im szansę. Bo jest w końcu w Polsce linia, która oferuje całkiem ciekawy produkt za rozsądną cenę, odpowiednią do polskich warunków. Nie mówię, że są super, och i ach, ale szansę trzeba im dać.
usuniety
2012-04-12 12:17
p.s. jak ktoś ma wyrzuty sumienia że leci poniżej kosztów firmy lotniczej, to niech kupuje bilety w taryfie Biznes po 499 zł. I sumienie czyste!
usuniety
2012-04-12 12:16
gosc_48184, każdy może oceniać jak mu się podoba. OLT nie jest firmą państwową, nie lata sobie z naszych podatków, więc w czym problem. Jakoś osoby deponujące złoto w Amberze nie wieszają psów na OLT wszem i wobec. I nic nam do tego. OLT robi projekt, może szalony ale każdy ma prawo inwestować tak jak chce. Ocenimy za kilka miesięcy lub lat. Żenujące jest oburzenie na OLT, że postępują wbrew mądrości tzw. znawców branży. Ich sprawa, proste! A my możemy na tym tylko skorzystać, jak długo - to się okaże. Póki co Polaczki narzekają, że ktoś ich wozi za pół darmo po Polsce. Co to za kraj?
gosc_48184
2012-04-12 11:30
spotter10 widać świetny z Ciebie znawca branży i ekonomista, może wyślij CV do OLTy? bronisz ich i tłumaczysz na każdym kroku, a raz robią błędy swoich poprzedników, dwa robią posunięcia, które wywołują konsternację w branży i to nie dlatego, że nikt inny na to nie wpadł, tylko ktokolwiek pracował w linii jest świadom niektórych mechanizmów.
gosc_6d06e
2012-04-12 09:46
Dlaczego OLT zupełnie nie wykorzystuje swojej własnej strony internetowej? Zaco biorą kasę ichniejsi pracownicy marketingu i PR-u? To ciekawe, że wszystkiego dowiadujemy się wyłącznie z
zobacz link, bo u nich nie ma nic: ani o wypożyczalni samochodów, ani o lotach zagranicznych, ani o zmianach w siatce krajowej. Niby z jednej stronie firma się odgraża, że nie sprzedaje biletów przez posredników bo stawia na własną reklamę, a potem zupełnie nie wykorzystuje własnego kanału informacyjnego jakim jest własna strona www. Dziwne...
spotter10
2012-04-12 08:17
Nie rozumiem dlaczego nie ogłoszenie połączeń zagranicznychna tej konferencji powoduje, że linia jest be?! No mieli i nie ogłosili. Jestem trochę zawiedziony, ale ... coż, zdarzyło się to im póki co po raz pierwszy. Gdyby to było nagminne, to można nad tym lamentować. Co do obłożenia - poczekajmy może na zakończenie kwietnia i pierwsze statystyki. Może redakcja poprosi OLT o swoje LF? Wtedy będzie dopiero można dyskutować, czy wożą powietrze czy nie.