gosc_7fb59
2012-04-12 11:07
He, he, he - to całkiem możliwy scenariusz ;-) Nie wykluczone, że OLT kupi te ATRy od Eurolotu, a potem jeszcze zleci ich obsługę w AMSie.
gosc_db562
2012-04-12 08:15
Zarządzanie Eurolotem to od kilku lat jakaś groteska - festiwal niekompetencji i dyletanctwa. Ja przewiduję taki dalszy scenariusz: Eurolot sprzeda tanie ATR-y zamieniając je na drogie Bombardiery, a konkurencja postąpi dokładnie odwrotnie. OLT zamieni A320 na ATR-72.
spotter10
2012-04-12 08:14
@kudak: widzisz, nie wiedziałem, że SP-LFH został sprzedany. Czy to nie ten, co był uziemiony po tym, jak wjechał w niego "traktorek" lotniskowy? Jeżeli tak, to i tak to nic nie zmienia.
gosc_7853f
2012-04-11 22:52
To ile kosztuje taki atr 42 ponawiam pytanie?
gosc_ce610
2012-04-11 21:30
stare graty sprzedaja rozlatujace sie hehe
gosc_a40c6
2012-04-11 19:06
Ile kosztuje taki ATR-42??
spotter10: Nie zapominaj, że SP-LFH został sprzedany.
gosc_c1c28
2012-04-11 15:01
To prawda chłopaki z Eurolotu narzekają że mają coraz mniej latania dla Lotu.A z drugiej strony to mam nadzieję że Eurolot zacznie otwierać bazy regionalne jak konkurencja inaczej pojdą z torbami
spotter10
2012-04-11 12:47
ELO posiada obecnie 17 maszyn: 10xAT7, 4xAT5 i 3XE75. Oczywiście tych ostatnich nie liczymy, bo latają dla rządu i dla LOT. Z 14 posiadanych maszyn sprzedadzą 9, zostaną im 3 ATR'ry. Gdy przylecą wszystkie DH4 w tym roku, będą mieć 11. Widać jakoś optymalizują siatkę połączeń, że mniejszą ilością dadzą radę obsłużyć swoje trasy. Poza tym chciałbym zwrócić uwagę na fakt, że coraz częściej LOT na rejsach krajowych zamienia AT5 i AT7 na większe maszyny. Kiedyś z GDN do WAW na 8 rejsów 6 było operowanych przez ELO na ATR'ach. Obecnie są to tylko 2-3 rejsy a na niektórych zaczynają się pojawiać 734 i E95. Więc ewidetnie ilość rejsów wykonywanych by ELO dla LO spada. No i nie zapominajmy, że ELO ma 12 opcji, które mają zostać zrealizowane w przyszłym roku (i chyba 2014).
gosc_83f59
2012-04-10 22:51
niech olt odkupi odmłodzi swoja flote atr-ów
gosc_c8a0c
2012-04-10 22:39
Moze rzad kupi, zaoszczedza na tych rejsach do Gdanska co tydzien i jeszcze czasami w srody?
gosc_ba134
2012-04-10 22:26
Taki w tym haczyk, że w 2013 flota Q400NG powiększy się o 8 kolejnych maszyn (16 łącznie) i prawdopodobnie kolejne 4 w 2014.
między 11 i 8 nasz kochany system zjadł znak plus ;)
Obecnie mają 13 maszyn, 13-11 8 daje nam 10 maszyn. Optymalizacja siatki, czy sprzedaż części maszyn po dotarciu kolejnych Q400 z opcji zakupu. A z innej beczki: to są samoloty ELO czy lessora?
gosc_3b058
2012-04-10 22:07
Sprzedają 11 maszyn, a zamówienie mają na 8 bombardierów. Niedawno ogłosili mnóstwo nowych połączeń międzynarodowych - jak będą obsługiwać dużo więcej połączeń mając mniej samolotów?