spotter10
2012-04-23 09:01
No właśnie ostatnio jak wylatywałem z WAW zauważyłem, że przy wejściach 21/22 i 23/24 napewno są tak skonstruowane gate'y, że dwa rękawy obsłużą jedną maszynę. Radzę się przyjrzeć tym, którzy twierdzą że nie ma.
Do końca nie jestem pewien ale raczej pirs północny gdzie zawsze stoją atlantyki do Czikago i Niujorku;-)
pcharasz
2012-04-21 18:22
To jeszcze lepiej, nigdy nie widziałem w WAW obsługi podwójnym rękawem ;) Zakładam, że pirs północny, na pewno stanowisko 10 przy bramkach 15/16, tak? i które jeszcze? Po stronie Schengen bramka 23/24, czy też obydwa są na non-Schengen?
Jak to nie ma stanowiska jak są i gate'y też! Spokojnie lądują (co prawda przeważnie nieplanowanie heh) wszelkie B747, A330, A340 czasami trafi się jakiś A380 - jakby były na co dzień, to by zaraz spowszedniały ludziom jak na jakichś hitrołach itp. :) Jak schodki nie sięgają, to marsz po drabince :D // Jak jakieś 15-20 lat temu były stopy techniczne w TAS (w drodze do Azji i AU), a po ludzi podjeżdżał zamiast busa traktorek z przyczepką, to przecież żaden wstyd, tylko taki lokalny folklor :))
gosc_1cdcc
2012-04-21 13:55
skoro najwieksze samoloty najczesciej ladujace w WAW to 767 czy A-330 to poco maja byc takie gate? Strata pieniedzy.
gosc_3ffc6
2012-04-21 13:46
Lotnisko Chopina posiada dwa stanowiska z dwoma rękawami, więc lepiej się upewnić, a później pisać...
pcharasz
2012-04-21 12:23
A po co a mieć, skoro nikt na tych samolotach do WAW nie lata? To była by strata pieniędzy, a jeżeli znajdzie się linia chętna do używania 2óch rękawów, to i jestem przekonany że port takowe zakupi. Nawet z przetargiem można to zorganizować w parę miesięcy, zanim linia lotnicza uruchomi połączenie.
gosc_c222b
2012-04-21 11:37
ehh szkoda, ze najwiekszy polski port WAW nie ma nawet stanowsika/gate'u przystosowanego do najwiekszych samolotów a'la B747,B777,A340 z dwoma rękawami ...wstyd