piotrek737
2012-03-31 12:44
Cani: Pewnie. Ja nie mówię, że tak nie będzie. Zapewne jak już będą zbudowane to wtedy linia określi konfigurację jaką będzie obowiązywać choć rzadko się zdarzają jakieś wielkie zmiany :)
piter - moje ostatnie dane z linkiem, które zamieściłem w poprzednim wpisie mówią co innego, no ale może coś się zmieniło.
piotrek737
2012-03-31 12:34
Nie do końca bo kiedyś pytając o A380 dostałem od nich taką odpowiedź: "Skymark plans to introduce the A380 aircraft in the fiscal year commencing Apr-2014. Two aircraft will be delivered in 2015, followed by two in 2016. Two of them will be high density A380s for domestic market. Skymark will likely configure this aircrafts with around 700 seats."
piotrek - ze Skymark to chyba troszkę Cię poniosło chyba jednak. Z moich danych maja oferować najmniej miejsc ze wszystkich operatorów A380, bo 394 miejsca tylko.
zobacz link
Airbus A380-861 Air Austral 4x GP7270 Y840 Due 2014 :)
piotrek737
2012-03-31 11:34
Najmniej na pokład zabiera A380 Korean Air - 407 pax, a z zamówionych to sporawe konfiguracje ma Transaero 690pax i Skymark coś koło 720 pax, ale ogólnie największym hardcorem chce być Air Austral, którego A380 ma mieć konfigurację około 840 pax :D
usuniety
2012-03-31 11:20
Przepraszam, coś mi się pomyliło pod wpływem tego Dreamlinera. 407 siedzeń jest w A380 Koreana. Niemniej jednak to potwierdza oczywisty fakt, że konfiguracje maszyn są różne.
usuniety
2012-03-31 11:17
W tej chwili nie pamiętam, któraś dalekowschodnia ale nie wiem czy już latają czy oczekują dostawy.
kasjanek - która z linii lotniczych posiadająca A380 ma konfigurację siedzeń dla 2xx paxów, bo nie wiem :-O
usuniety
2012-03-30 18:42
piotrek737, wiem że konfiguracja siedzeń zależy od linii. To oczywiste, są przecież A380 która zabierają 2xx paxów, a są też takie które zmieszczą prawie 600 (gdzie teoretycznie może być to 800). Wygoda w tym 787 ANA musi być naprawdę duża. Nie dość, ze to 787 to jeszcze tak skonfigurowany.
piotrek737
2012-03-30 17:48
kasjanek: Samolot jest pojemny tylko konfiguracja się zmienia w zależności od linii. ANA wychodzi z założenia, że ma być wygodnie na rejsach dalekodystansowych ;) Przecież Dreamy LO zabiorą na pokład 252 pasażerów, a Air India 254, a np. Japan Airlines 186 ;)
usuniety
2012-03-30 17:32
Mało pojemny ten egzemplarz.