Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2012-03-23 16:38
Jaką niby konkurencją dla LOTu byłby np. Split albo Aarhus w wykonaniu K2? Przecież LOT tam nie lata!
gosc_6dd14
2012-03-22 11:18
Trochę optymizmu, nie spisywałbym ich od razu na straty. Inwestują w nową flotę, otwierają nowe połączenia, rozwijają się... "nie od razu Rzym zbudowali" wierzę że odniosą sukces.
No to już tym bardziej bez sensu...
Tylko że ELO odnotował stratę za 2011 rok.
Dokładnie o to chodzi tomwkr7. ELO jest na plusie, bo dostaje kase z LO, a LO przynosi straty, a teraz jeszcze ELO zaczyna konkurować z LO, a za wszystko płacą podatnicy.
tomwkr7: twoja recepta jest słuszna gdy mamy dwa prywatne przedsiębiorstwa, które walczą o rynek; natomiast nie w sytuacji gdy dwa przedsiębiorstwa należące do SP robią cyrk za publiczne (podatników) pieniądze.
Ja nie twierdzę że napisaliście o zyskach Lotu tylko podważam waszą krytykę odnośnie K2 gdyż jestem zdania iż mamy wolny rynek i tak samo Lot ma prawo latać jak i K2 stwarzając sobie nawzajem konkurencję z dobrem dla klienta. A wy od razu uznajecie wyższość Lotu nad K2 cyt. mietka "więc jak się LO wkurzy to eurolot szybko podwinie ogon i skończy się rozwój siatki"
tomwkr7: ale nikt nie twwierdzi że LOT ma zyski; natomiast ogłaszanie jakiegolwiek sukcesu nowej strategii rynkowej K2 jest DUŻO DUŻO za wczesne.
tomwkr7: pokaż mi w którym miejscu Marecki albo ja napisaliśmy, że LO przynosi zyski?
A ja zadam podobne pytanie do mareckiego i mietka a gdzie zyski z Lot-u? bo na razie to jedyne zyski pochodzą ze sprzedaży (pozbywania się) majątku co jest mydleniem oczu o dobrej kondycji tego przewoźnika.
Eurolot dopiero można powiedzieć zaczyna swoją przygodę Lot działał przez lata i przynosił coraz większe straty więc najpierw trzeba popatrzeć na swój ogródek a później wypowiadać się o innych.
gosc_492cd: o to samo chciałem zapytać co Marecki, gdzie te zyski? Bo jakoś nikt się nimi póki co nie chwali. Myślisz, że ukrywają swój sukces?
gosc_492cd: cały problem polega na tym, że zysków nie widać.
LO potęgą nie jest natomiast jest w pewnym sensie oczywiście "pracodowacą" dla LO. Bez LO nie byłoby ELO a ELO potrzebujeLO jak ryba tlenu.
gosc_492cd
2012-03-21 11:44
mietek jasne, jasne ten Lot to już taka potęga w branży lotniczej i taki darczyńca jest dla Eurolotu że hej. Jakoś do tej pory otwarte połączenia Eurolotu poza kilkoma wyjątkami nie spowodowały podkulenia ogona a przynoszą zyski więc można i bez Lotu.
Ja tam się cieszę wreszcie można będzie pominąć tą Warszawę żeby dostać się gdziekolwiek.
Ciekawe czy te połączenia beda dochodowe? Bo eurolot póki co trzepie głównie kase na usługach dla LO, więc jak się LO wkurzy to eurolot szybko podwinie ogon i skończy się rozwój siatki.
gosc_6cd0c
2012-03-20 21:58
Ale przestrzeliliście :D
Może przy okazji nowych lotów Balice poprawią rozkład lotów na swojej stronie, który jest szczytem niechlujności. Informacje spisywane chyba z sufitu, same błędy, w tych samych datach więcej rejsów w jedną stronę niż z powrotem... No i same ciekawostki - połączenie do Oslo Lotu oraz do Wiednia OLT... Miodzio!
gosc_c324a
2012-03-20 21:12
Ja marzę o Norymberdze, ale pewnie nierealne...
gosc_e5161
2012-03-20 21:06
Hamburg, Amsterdam, Zurych, Dubrovnik, Lwów, Winnica, Split, Wilno
marcinmiko
2012-03-20 20:47
Hamburg, Amsterdam, Zurych, Dubrovnik, Lwów, Odessa?