Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
CS block space jak sama nazwa wskazuje oznacza ze partner ma X miejsc zablokowanych na locie dla swoich pax'ow (np 5 biletow na lot) wtedy operator tych biletow nie moze sam sprzedac bo sa zablokowane do dyspozycji partnera ktory sam ustala ich polityke cenowa.
gosc_5930f
2012-03-14 15:00
co to jest CS typu block space?
tomek973
2012-03-14 09:12
Na początek mogliby zrobić CS typu block space by zobaczyć czy jest zainteresowanie.
gosc_6ccfb
2012-03-13 17:51
czy jest szansa, że Eurolot przystąpi do programu M&M?
b747400er
2012-03-13 17:03
OLT ciagle poszukuje pilotow ATRow. Wlasnie znalazlem ogloszenie na LinkedIN. Ciekawe ilu uda im sie przejac z ELO. Mysle, ze latwo nie bedzie, bo piloci ELO sa obecnie przeszkalani na Q400, a to zupelnie inne warunki pracy jak mi mowiono porownujac oba kokpity. flyBe: nietrudno sie nie zgodzic z Toba. Stracono kilka lat kiedy obaj przewoznicy mogli sie rozwijac. Q400 mozna bylo wprowadzic juz kilka lat temu, ale projekt ciagnal sie latami rowniez z uwagi na karuzele w zarzadach w LO.
W obecnej sytuacji "każdy sobie rzepkę skrobie" i panowie kopią sie po kostkach pod stołem. Przykład Q400. Te samoloty już dawno powinny latać we flocie i jednych i drugich.
b747400er
2012-03-13 16:32
No wlasnie, nie bylo mozliwosci... tylko zrobiono block space, co kompletnie nie mialo sensu. Sensowne przy takiej formule wspolpracy jest jedynie wprowadzenie code share w formule free flow, a nie block space.
gosc_7d103
2012-03-13 16:25
A jakoś były systemowe możliwości, żeby zrobić code-share LO i C0 do Manchesteru lata temu.
b747400er
2012-03-13 16:20
Wojtek: code share ELO/LO bedzie mogl zainstniec wtedy jak bedzie systemowa mozliwosc, a takiej obecnie nie ma, aby wprowadzic tzw. free flow code share. Block space nie ma tu kompletnie sensu.
W przypadku trasy KRK-GDN i tak OLT będzie bardziej konkurencyjny. Większy samolot->więcej tanich biletów->więcej pasażerów. Nie wiadomo do końca, ale być może będzie też lepszy serwis na pokładzie. Myślę, że eurolot dużo by zyskał, gdyby dawali mile *A. Może jakoś dogadają się z Lotem i skonstruują jakiś CS na tej trasie.
gosc_7b231
2012-03-13 14:51
kuba-gda, a czy K2 oferuje połowe biletów w tej cenie? i jaka jest najwyzsza taryfa w K2 a jaka w OLT? K2 sprzeda x biletów za 395 zł i 425 zł i ma jakies szanse, a OLT z połową za 99 zł i najdrozszym biletem za 249 zl nie. jak sprawdzisz odpowiedzi na oba pytania to nadal wyjdzie na to, ze tak jak OLT latac się nie da
spotter10
2012-03-13 14:50
Niestety jak się szuka biletów na wrzesień z GDN do WRO, to w pt nie ma mowy o biletach za 99 PLN. ELO leci tu trochę w kulki, bo gdy się dokonuje wyboru rejsu, jest informacja że najniższa cena to 99, ale niestety Ty musisz płacić 195 PLN. Ja rozumiem, że w pewne dni mogą spzredawać drożej, ale wtedy niech Ci nie wciskąją kitu, że w ten dzień najniższa cena to 99 PLN.
kuba-gda
2012-03-13 14:03
czekam na glosy zaciekla atakując OLT za niskie ceny i brak poprawnej analizy ekonomicznej. To teraz my wszyscy dopłacimy do państwowych LOTów i Eurolotów? Czy jest to już gra rynkowa dla dotychczasowych malkontentów?
gosc_2bb6d
2012-03-13 13:28
Nie trzeba było długo czekać na odpowiedź po ogłoszeniu siatki OLT, pewnie to skończy się, nie wiadomo jak długo da się schodzić z cen, ale na pewno zrobi się o tym głosno, że za 100 zł można wszerz przelecieć Polskę, wielu ludzi przyzwyczai się do latania tak, że nawet jak jakaś linia ograniczy działalność to loty już będą dosyć popularne.
gosc_d1440
2012-03-13 12:59
gratulacje EUROLOT oczywiście lecę z WAMI lubię stabilnych przewożników :)
keczemot
2012-03-13 12:24
:) no proszę..... jednak można też taniej..... !