Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_02c8b
2012-03-25 22:03
gosc_47e99: co ty piszesz za glupoty? Kurz, spaliny osadzaja sie gdzies? Mam kogos bliskiego na Reinickendorf przy Kurt Schumacher Platz gdzie nad glowa jest zejscie na pasy Tegel i halas jest, ale kurz, do tego tlusty??? Cos jarales dzis chyba :)))
gosc_47e99
2012-03-25 21:34
Inaczej niz w Niemczech... tu w Kolonii, Berlinie, Frankfurcie czy Düsseldorfie protestuja mieszkancy aby od 22-6 byl calkowity zakaz lotow nocnych, bo halas jest bardzo uciazliwy. Jako Airport-City nadaja sie do biurowcow, a nie mieszkania .. widac to np w Berlinie-Tegel. Te spaliny samolotow osadzaja sie na oknach, drzewach, jest to poprostu tlusty kurz.. zatem dziekuje za mieszkanie w poblizu lotniska....
pcharasz
2012-03-15 00:51
gosc_3b513, no cóż, krajówki zawsze można przenieść na Bemowo! Pas startowy ma 1300m, spokojnie wystarczy, a i dojazd do miasta dobry :)
gosc_6df52
2012-03-13 11:00
ciekawe czy będzie gdzie zaparkować...
gosc_bbf4d
2012-03-12 21:35
No jak LGA jest w centrum NYC to ja jestem Chińczyk:) to nawet nie leży w centrum Queens:p
gosc_86cf8
2012-03-12 21:06
"...bo skonczy sie przepustowosc na drogach startowych"? ...Gatwick Airport - 33,5 mln pax, 250 tyś. operacji lotniczych i jeden pas. Niby dwa, ale drugi robi jako taxiway.
gosc_3b513
2012-03-12 19:22
Przeniesione i zlikwidowane?
Lotnisko blisko centrum to atut !!!
Londyn - London City , Nowy York - LaGuardia, Tokyo-Henada to atuty tych miast nie przeszkody!
I w każdym z tych miast znalazło się miejsce na duże lotnisko międzykontynentalne na obrzeżach. Ale nikt z pasażerów lecących krajowymi rejsami do Gdańska, Poznania, Bydgoszczy(czy w przyszłości Lublina) nie wyobraża sobie "gonić" 50-70km aby dotrzeć do lotniska. Akurat w Warszawie działek jest w bród. To nie Hong-Kong, nie dajmy się zwariować.
b747400er
2012-03-12 19:00
PCharasz: tylko czy ktos mysli o nowym lotnisku dla Warszawy i cos robi by powstalo. Obawiam sie, ze nikt. Teraz sie mysli o CAC. NA lotnisko przyjdzie pora w 2019, jak sie tam juz igly nie wlozy;-)
pcharasz
2012-03-12 18:07
b747400er, w 100% się z Tobą zgadzam, że działka po lotnisku, a nawet sam budynek terminala, doskonale nadadzą się na centrum kongresowo-targowe. Dzięki temu będzie można wykorzystać całą tą infrastrukturę powstającą wokół lotniska - hotele, parkingi, stację kolejową, zjazd z południowej obwodnicy itd. i stworzyć coś, czego w Warszawie tak bardzo brakuje. Natomiast uważam, że Miasteczko Lotniskowe jak najbardziej wpisało by się w tą koncepcję i nawet po zamknięciu lotniska, a stworzeniu centrum targowego, doskonale by się ów miasteczko z centrum kongresowo-targowym uzupełniało.
b747400er
2012-03-12 17:50
Chopin AIrport City (CAC) powstanie za 10 lat, kiedy lotnisko na tyle bedzie zapchane, ze powinno zostac przeniesione w inne miejsce. Ale jak to zwykle bywa decydenci obudza sie z reka w nocniku, ze to sie stalo. A w tym przypadku nie wystarczy wybudowac juz dodatkowy terminal, bo skonczy sie przepustowosc na drogach stanrtowych i tak WAW bedzie mialo CAC, ale nie bedzie mialo lotniska z prawdziwego zdarzenia. Juz dzis nalezy myslec o nowym lotnisku dla Warszawy (umiejscowionym na przecieciu linii kolejowej Y i przedluzonej do Gdanska linii CMK) i tam budowac lotnisko, ktore bedzie moglo funkcjonowac przez wiele lat oraz jednoczesnie tam projektowac cos w stylu Chopin Airport City, a miejsce po lotnisku na Okeciu moze stac sie doskonala lokalizacja dla centrum kongresowo - targowego, jakiego w Warszawie nie ma i nawet nie ma w planach.
gosc_bb17d
2012-03-12 16:21
Za pół roku z nowym zarządem koncepcja znów się zmieni.
czyli CPL w ciągu najbliższych kilkudziesięciu lat chyba już na pewno nie powstanie
gosc_12c8b
2012-03-12 14:38
10 lat strasznie długo.