Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
b747400er
2012-03-12 18:58
JSG: to jest cena zachecajaca do skoku na weekend gdyby operacje odbywaly sie w porze popoludniowo-wieczornej, a beda sie odbywac w srodku dnia - zapewne miedzy operacjami do WRO lub KRK, co oznacza, by poleciec na weekend trzeba wziac wolne na poniedzialek i piatek. Wiec tak wielkiej masy chetnych to bym sie nie spodziewal. Podobnie skoro sporo duzo Polakow mieszka w okolicah AAR to te by przyjechac do GDN trzeba wziac dwa dni urlopu. A moze lepiej zaplacic troche wiecej i przyleciec SK via CPH (do wyboru 4x dziennie).
b747400er: ceny na połączenie GDN-BLL były typowo biznesowe i raczej nie zachęcały do wypadów turystycznych. Przy cenach od 99 PLN ow, obijętnie co inny mówia lub nie, jest to cena bardzo korzystna i zachecajaca do krótkich wypadów turystycznych.
b747400er
2012-03-12 17:36
Nie tak dawno temu BA latalo na trasie BLLGDN 3x/tyg w 1.3.5.. 33 miejscowym D38 i polaczenie szybko zamknieto bo nie bylo ruchu. Ciekaw jestem jak bedzie w przypadku GDNAAR. Z drugiej strony, po co sobie nawzajem wchodzic w parade, stad na miejscu ELO bym zostawil GDN dla OLT, WRO dla FR, a zaczal sie rozwijac w KRK i stworzyl tam cos na miare malego wezelka, a nie latal wszedzie po trochu i to na polaczeniach, ktorym raczej wielkich szans bym nie dawal. Kibicuje bardzo DH4 i mam nadzieje, ze nie okaze sie niebawem, ze przez nie najlepiej dobrane polaczenia i zle ustawiona siatke te samoloty nie pozwola ELO na rozwoj, a beda gwozdziem do trumny.
gosc_21869
2012-03-12 15:02
Borholm w sezonie letnim 2 razy w tygodniu powiedzmy czwartek niedziela byłby strzałem w 10!!
spotter10
2012-03-12 13:20
Połączenie do RNN jak najbardziej tak, ale sezonowo 1, góra 2xtydzień z możliwością pzrewiezienie roweru. Sam kilka razy byłem na Bornholmie, ale korzystałem z promu Polfferies, które zostało skasowane (prom został sprzedany). Gdyby to jeszcze połączyć z ofertą pobytową (noclegi itp.) to zainteresowanie mogłoby być naprawdę interesujące.
gosc_43c61
2012-03-12 13:03
Sezonowo ciekawym połączeniem byłoby np. RNN i to niekoniecznie z GDN. Statek z Kołobrzegu zabiera codziennie 200 osób i płynie 4,5h w jedną stronę. Zapewne sporo osób zainteresowanych zwiedzeniem Bornholmu skorzystałoby z takiej ofery połączonej np. z wycieczką autokarową lub wypożyczeniem roweru. Super sprawa na wakacje.
solokhumbu
2012-03-12 12:28
As-ie: i tak i nie. Tak, gdyz Portugalia to temat świetny, na równi z Włochami czy Hiszpanią. Nie: czy turystami da się zapewnić rozsądny LF w dobrych cenach? I również nie, gdyż dla LCC lepiej latać 3x na krótkiej rotacji (vide W6 z GDN do Skand) niż na jednej mega-długiej - 1 opłata za bagaż, 1 serwis pokładowy, 1 duty-free, a w przypadku latającego cyrku - jedne zdrapki :) PS. Ja sam bym się do takiego OPO / LIS przeleciał bezpośrednio z POZ PS2. Żadnego: bezpośrednio z przesiadką ;-)
W sumie to trochę dziwne, że dotychczas nie otwarto tanich połączeń do Portugalii... Myślę, że takie połączenia powinny istnieć od dawna. A swoją drogą, ciekawi mnie, dlaczego do tej pory FR nie lata na Maderę... Może to jeszcze nie ich czas? ;)
gosc_b2f08
2012-03-12 11:49
aynis - jak wypali co ma wypalić to listopadzie polecisz sobie non-stop z GDN do Portugalii.
ja zas nie lubie LIS - OPO jest ok - FAO - samo miasto smetne ale okolice swietne
W Porto byłam już trzykrotnie, ale Portugalia bardzo mi się podoba, więc z chęcią ponownie tam polecę.
aynis - OPO wspanialy kierunek i predzej czy pozniej ktos (zapewne FR) z GDN otworzy. Szczerze polecam odwiedzenie OPO jesli bedzie taka okazja. i pobyt w Gaia (na poludnie od Porto) - tansze hotele i czystsze plaze
keczemot
2012-03-12 11:27
:) a ja nie mogę się doczekać, abym z GDN BEZPOŚREDNIO do AGP poleciał :)
Marzy mi się takie OPO z Gdańska, oj marzy już od dawna!
MAD i OPO FR moze zrobic i bez dodatkowego samolotu we WRO. Niemniej jednak na ten dodatkowy samolot wiele osob liczy. a wracajac do tematu - GDN sie pieknie rozwija... wg mnie kwestia czasu jest jak GDN i KRK zostana 2-ga i 3-cia baza FR w Polsce (pamietajmy ze wg zapowiedzi ma byc 5-6 baz)
Wiele jest takich "pożądanych" tras. Pytanie tylko, które zostaną naprawdę wprowadzone do rozkładu ;)
gosc_8257d
2012-03-12 10:41
Może MAD i OPO trafią w kolejnym rzucie w miarę rozwoju bazy FR, ale wspomniane VIE bardzo by pasowała do WRO.
VIE od lat byl na liscie zyczen WRO. LWO i VIE to rzeczywiscie najpardziej pozadane blizsze kierunki (w ramach mozliwosci ELO). z dalszych na liscie priorytetow jest MAD i OPO ale to juz ktos wiekszymi samolotami musi otworzyc (kiedys)
gosc_abafc
2012-03-12 10:13
Też mam nadzieję na coś innego z WRO.
Wiedeń i Zurych jak najbardziej ;d
gosc_48118
2012-03-12 09:42
Już widać efekty powstania OLT Express.