Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
pod rzadami kumpla marszalka, czyli pana Moraczewskiego port kwitnie...
taki Rzeszow ponad 30% wzrostu a Bydgoszcz spadek...
usuniety
2012-03-12 08:49
Wszystkie loty z TUI są wykonywane z Enter i wszystkie z Rainbow też więc dużo będzie ENT w BZG
gosc_7c591
2012-03-11 23:41
Enter, wbrew temu co zostało napisane, znacznie zwiększy swoją obecność w BZG w 2012 roku, a to za sprawą dynamicznie rozwijającej się oferty biur podróży :)
docentfurm
2012-03-11 22:48
taki sam na BZG do KRK potencjał jak SZZ-POZ, LCJ-WRO, RZE-KTW, albo lepszy więc zamiast jęczeć i się wymądrzać lepiej trzymać kciuki, że coś się dzieje w Polsce...i może Bydgoszczy...a co do tego, że brakuje połączeń (a nie potencjału) to obwiniam nieudolnego Prezesa
No gość się zna ;) jak ś.... na gwiazdach. Jeśli już to rezygnuję biuro podróży a nie linia lotnicza która jest przez to biuro wynajęta do świadczenia usług przewozowych ( jak chodzi o czartery).A co do opłat to BZG ma je jedne z najniższych w PL ( wystarczy porównać tabele opłat na poszczególnych lotniskach.
gosc_cae37
2012-03-11 22:31
Poprawka: jak masz artykuł to podaj link
gosc_0f708
2012-03-11 22:28
Gościu: skąd masz info. O tym, ze ENT chce z BZG zrezygnować? Jak kiedy o tym jakiś artykuł to podaj link. Z góry dzięki :)
Tak, tak! Opłaty jak na Hifroł! A OLT ma racje!, tylko niech najpierw odda 11 baniek...
gosc_e2e40
2012-03-11 21:39
Bydgoszcz to klapa . Oddali sie w lapy ryanowi i teraz chca na innych zrobic to co traca na ryanie . Podobno Enter chce wycofac sie z charterow z Bydgoszczy na rzecz Poznania i Gdanska . Proponowane oplaty sa wyzsze niz w Wawie . Tak trzymac :-) Olt tez nie moze sie dogadac bo oczekiwania lotniska sa nieracjonalne .
gosc_3c953
2012-03-10 21:06
Jest o 1% mniej,bo była naprawa pasa startowego i 2 dni wypadły.Panie dominik224444 Bydgoszcz aż tak nie pali się do OLT Express,bo prawdopodobnie będzie to finansowa klapa,ale też Bydgoszcz jest bardziej centralnie położona niż np. Szczecin,co w przypadku połączeń krajowych korzystne nie jest.
Tak się dzieje w przypadku gdy nie rozwija się siatki połączeń a czartery zimowe w zasadzie nie istnieją.
usuniety
2012-03-10 15:20
Ja na razie mam jednak nadzieję, że te loty z BZG do KRK wypalą.
zobacz link
czym? bo na pewno nie biznesem. Zeby polaczenie mialo sens to musza byc bilety w drozszych taryfach i mozliwy powrot tego samego dnia. Latwiej jest zapelnic 2 samoloty dziennie w dobrych godzinach niz 1 w byle jakiej. Przy 1 polaczeniu dziennie samolot by sie zapelnial w piatki soboty i niedziele a latal pusty w inne dni
usuniety
2012-03-10 14:38
Jeden ATR 42 1x dziennie to da radę zapełnić.
oj kubab kubab... potencjal na co? na 1xAT4 dziennie z LF 50% ? no dobra - Krakow to Krakow... 2 x AT4 dziennie z LF 60% - moze byc? czy to za duzo jak na potencjal BZG?
usuniety
2012-03-10 14:04
Rafalpd: Loty z BZG do KRK miałyby większy potencjał niż z BZG do WAW. Statystyki natomiast słabo w lutym :(
o co wy sie sprzeczacie... caly ruch 17 tys. z tego 1 tys czarterow... zostaje 16 tys z czego gros przypada na FR-ance. Ile bylo tych pax-ow do WAW 1 tys? 1,5 tys? z czego polowa tranzytowa... dajmy na to OPTYMISTYCZNIE NA WYROST ze bylo 2 tys pax BZG-WAW (w co nie wierze) - wychodzi 69 pax dziennie (liczac przyloty i wyloty) i o czym my tu rozmawiamy? 1 x AT4 raz dziennie? i to jest "potencjal" (przepraszam ... do BZG chyba lata SprintAir na SAAB-ie 2 x dziennie - mowimy wiec o LF rzedu 50% na tak malym samolocie i glosno otrabianych bardzo atrakcyjnych godzinach lotow) I z czym tutaj do OLT na trase do KRK??? maja kupic specjalnie bla BZG LET-y zeby zabierac po 17 pax 2x dziennie?
marcinmiko
2012-03-10 12:21
@dominik224444 cytując panią rzecznik: "Warto podkreślić, że w lutym na trasie Bydgoszcz-Warszawa obsłużono o 50% więcej podróżnych niż w analogicznym miesiącu 2011 roku."
no to chyba świadczy o sporym potencjale lotów krajowych?
gosc_a3c35
2012-03-10 12:14
szanse są duże...w jeden dzień Rzymu przecież nie zbudowano.
dominik22444
2012-03-10 12:03
i oni chcą połączeń OLT expres ? ...