LOTem do Pekinu za 1883 PLN

LOTem do Pekinu za 1883 PLN Linie lotnicze LOT udostępniły właśnie w swoim systemie rezerwacyjnym bilety na przeloty z Warszawy do Pekinu. W dwie strony polecimy do Chin już za 1883 PLN.Wyloty z Warszawy odbywają się o 16:10, samolot w Pekinie wyląduje o 6:35. Rejs powrotny z Chin zaplanowano na 8:45, w Warszawie wyląduje o 12:40.Anna ŻuchlińskaFot. Piotr Bożyk
20/02/2012 14:19   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_33270 2012-03-21 13:55   
gosc_33270 - Profil gosc_33270
gosc_e966d popieram :D
gosc_e966d 2012-03-20 19:35   
gosc_e966d - Profil gosc_e966d
tak ale mógłby powiedzieć czy zysk będzie :D
piotrek737 2012-03-20 19:22   
piotrek737 - Profil piotrek737
gosc_2a51b: A sądzisz, że linia lotnicza przekaże wszystkim info ile sprzedała biletów :D??? Nie widziałem przewoźnika, który przed pierwszym rejsem powiedziałby ile sprzedał biletów... Odpowiedź jaka może być to jesteśmy zadowoleni sprzedaży lub nie jesteśmy zadowoleni...
gosc_2a51b 2012-03-20 19:15   
gosc_2a51b - Profil gosc_2a51b
Droga redakcjo może postaralibyście sie aby zdobyć info o frekwencji I lotu?
hariko 2012-02-22 12:03   
hariko - Profil hariko
miejmy nadzieje, ze tak wlasnie bedzie!!!
spotter10 2012-02-22 11:57   
spotter10 - Profil spotter10
Zgadzam się z opinią, że C w LO jest lepszy niż w LH na trasacj europejskich. Naprawdę czuć, że człowiek lecim tym biznesem. Znacznie przyjemniejsza obsługa, lepsze menu i serwis. Nie wiem jak na długich dystansach. Ogólnie co do serwisu LO to nie mogę narzekać. Wydaje mi sie, że jest na porównywalnym poziomie. W nowych E70/75/95 komfort też jest wysoki. Więc jeżeli LO w 787 zapewni w klasie Y standard taki jak w Embraerach (lub nawet lepszy) i dobrym poziom C, to nie powinien mieć większych problemów ze ściągnięciem pax'ów.
mietek 2012-02-22 09:36   
mietek - Profil mietek
To połączenie wystartowało teraz pewnie dla :rozruchu" tylko, a prawdziwe jego życie zacznie się jak przylecą B787. Co do produktu C to też słyszałem, że w LO jest lepszy niż w LH, przynajmniej na short houlu. Na longu to pewnie nie ma porównania ze starymi B767 ale jak będą już B787 to może coś się uda powalczyć.
andrzejk85 2012-02-22 07:11   
andrzejk85 - Profil andrzejk85
Na stronie, którą podałem w linku można kupić bilet na trasie Bangkok-Warszawa-Bangkok, z przesiadką w Pekinie (Air China LOT). Z tego również będzie pewnie wynikać że można się przesiąść w Pekinie przy wylocie z Warszawy na wiele kierunków, które oferuje Air China. Dobra opcja. Zwłaszcza kiedy będzie Dreamliner. Pozdrawiam :-)
zobacz link
gosc_662a4 2012-02-21 20:28   
gosc_662a4 - Profil gosc_662a4
marecki - przeczytaj raporty z lotów klasy C biznesem LO i LH - np w flyertalk to Cie zaskocza oceny, akurat biznes malo odbiega od LH za to eco bardzo. Nie ukrywajmy, trasa ozyje od listopada kiedy wejdzie B787, a musieli ja uruchomic bo straciliby prawa przelotu nad Rosja. I jeszcze co do biznesu - marquus - biznes z LHR czy FRA i tak poleci bezposrednio wiec zupelnie nie rozumiem uwag o przesiadkach w W-wie. Jak juz podkreslano wielkokrotnie to polaczenie glownie nastawione na rynek polski co widac chocby po godzinach lotów - a rynek C jest w Polsce duzy co pokazał Finnair i wzrost ruchu w C z Polski ponad 100%
gosc_e9fb0 2012-02-21 15:48   
gosc_e9fb0 - Profil gosc_e9fb0
Kiedy zatem "analiza" obiektywnie wyśmiewająca ostatnie posunięcia PLL Lot? ;p
hariko 2012-02-21 12:02   
hariko - Profil hariko
dokladnie, nie jest to najlepszy pomysl naszego LOT-u,zwlaszcza, ze konkurencja zarowno przewoznikow europejskich jak i azjatyckich jest ogromna!!!
hariko 2012-02-21 12:00   
hariko - Profil hariko
zgadza sie,Swiss zaczallatac do Pekinu, FINN itd..wybor jest ogromny wsrod doskonalych azjatyckich przewoznikow...obawiam sie,ze umoczymy....sorry za wulgaryzm..
gosc_5ec88 2012-02-21 11:50   
gosc_5ec88 - Profil gosc_5ec88
pcharasz: popieram co do IST. Nie wiem co ma w IST sprawić, że to lotnisko jest "bardzo miłe, przyjemne i nowoczesne". Równie dobrze można powiedzieć to samo o Lotnisku Chopina, właściwie te przymiotniki bardziej pasują warszawskiemu lotnisku, niż temu w Stambule.
marecki 2012-02-21 11:04   
marecki - Profil marecki
No i nie wyobrażam sobie klienta biznesowego, który na 4-5 h trafia do zapchanych saloników w WAW czekając na przesiadkę i nie może nawet znaleźć miejsca siedzącego (sic!!!) ;-) A tak ostatnio wyglądają realia np. Poloneza w środku dnia.
marecki 2012-02-21 11:01   
marecki - Profil marecki
Tak jak pisze marek, LO w chwili obecnej ma słaby produkt C w lotach transkontynentalnych: odbiegający dość znacznie od tego co oferuje nie tylko TK, ale przede wszystkim wyznanczające trendy i poziom odniesienia na rynku docelowym linie azjatyckie. I tu niestety o żadnej konkurencji jakościowej nie może byc mowy, przynajmniej do czasy wprowadzenia 787.
marqoos_pl 2012-02-21 10:48   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Ale o to właśnie chodzi, że pasażerowie klasy C często nie zwracają uwagi na takie "niedogodności". Poza tym, jeżeli mają długą przesiadkę w IST, to właśnie TK oferuje im w cenie zakwaterowanie w tym hotelu (w wielu taryfach business) i oczywiście business lounge. LOT ze swoim genialnym pomysłem z lotami do PEK właśnie na takich pasażerów się nastawia. Skąd ich weźmie? Wszyscy będą z Polski lecieć? Super by było, ale jest to niewykonalne. A nawet jeżeli, to reklama wewnątrzkrajowa klasy biznes też jest potrzebna, a nie tylko stwierdzenie "dla Was będziemy latać do PEK - kupujcie!". O klienta biznesowego trzeba walczyć 5x bardziej niż o tego z economy. I trzeba go jakoś utrzymać. Można to zrobić w obecnym czasie albo niskimi cenami (co się mija z celem) albo bardzo dobrym produktem, którego wg. mnie LOT nie jest w stanie zaoferować. Może być to poziom akceptowalny lub dobry, ale na pewno nie bardzo dobry czy jakiś wyjątkowy. Konkurencja tutaj jest daleko w przodzie. *** Co do cen jedzenia czy picia na lotnisku, to IST jest drogi, ale WAW również (wg. mnie droższa bywa od FRA, LHR czy CDG).
pcharasz 2012-02-21 10:40   
pcharasz - Profil pcharasz
@marqoos_pl: za to w Polsce nie sądzę by większość ludzi wiedziała, co oferuje TK. U nas nie widać tych reklam na każdym kroku. Co do lotniska w IST, to zapewne wielu się nie zgodzi, ale mi ono zupełnie nie odpowiada. Nie podoba mi się kontrola bezpieczeństwa przy tranzycie, nie podoba mi się, że trzeba przemaszerować chyba z kilometr żeby dostać się do gateów, nie podoba mi się niemiła obsługa, nie podobają mi się ceny jedzenia i picia, które są porównywalne do zachodniej Europy lub wyższe, a na pewno wyższe niż w WAW. Przy wychodzeniu na miasto, czeka się w długiej kolejce żeby łaskawie otrzymać w paszporcie nalepkę z wizą, a potem - do kontroli paszportowej. Jedyne, co jest moim zdaniem naprawdę na poziomie to wyremontowany business lounge TK, który rzeczywiście może udogodnić długie przesiadki. Aha, jest jeszcze hotel tranzytowy, ale ceny są bardzo mało atrakcyjne - jakieś 3x wyższe niż na Changi, więc jeśli kogoś na to stać, to stać i na latanie w C a CIP lounge ma ileś tam łóżek....
marqoos_pl 2012-02-21 09:38   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
@pcharasz - ale TK jest znaną linią, której reklamy możesz zobaczyć w każdej ważnej TV informacyjnej w UK (i na świecie), sponsorują FC Barcelona i Manchester United, zdobywają tytuły na najlepszą linię itd itp, ich Trade Support (obgługa agentów) jest bardzo dobra, lotnisko w IST bardzo miłe, przyjemne i nowoczesne - to mogą być powody, dla których pasażerowie się decydują na TK mimo kilku godzin oczekiwania. Z UK, NL, DE, FR mają dużo więcej lotów, więc ten czas oczekiwania skraca się dla wielu z nich. Który z powyższych punktów LOT jest w stanie zaoferować i konkurować (przy takich samych cenach) z chociażby TK? Żaden. Jak wspomniałem wcześniej, LOT się nie liczy na światowym rynku biznesowym - jest to niewielka linia regionalna.
hariko 2012-02-21 08:41   
hariko - Profil hariko
pcharasz ,dokladnie,czasami latam via Stambul w kierunku Azji i zakazdym razem komplet pasazerow...
pcharasz 2012-02-21 08:37   
pcharasz - Profil pcharasz
Przy lotach TK przez Istambuł z WAW też się czeka niemal na wszystkie loty do Azji jakieś 6-7 godzin, a jednak biznes lata.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy