Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_53bec
2012-02-22 17:03
przeciez te ceny (99zl) oraz siatka polaczen sie nie utrzyma to pewne. Po Euro zostana pewnie loty typu GDn-Waw albo GDn-KRk za 150 zl w gore ;)
gosc_8f76b
2012-02-21 07:15
Air Berlin zaczynał podobnie jak dziś olt express i proszę jak się linie rozrosly na druga linie lotnicza Niemiec
mamy tzw krew latania...tylko przyzwoitymi liniami...trust me...
gosc_d729e
2012-02-20 22:20
OLT reklamuje się już w "Metrze". Ale moim zdaniem ich biznes padnie max. w ciągu kilku miesięcy. Polacy nie mają jeszcze we krwi latania...
gosc_138d9
2012-02-20 20:32
Niech spadają z tymi śmierdzącymi ATRami i smutnymi, napuszonymi załogami z Eurolotu. Ile nyło awarii ATRów tego lata? Poza tym ATRy są stare, głośne, i lecą dwa razy dłużej. A krajówka Airbusem to niezła atrakcja!
Ale OLT sie chyba mocno zawzial. Juz dzis sa reklamy na bliskich stronach papierowej np. Gazety Wyborczej.
Moim zdaniem, nie ma co sie ekscytowac oferta Lotu, bo jest ona i tak znacznie gorsza niz OLT jesli chodzi o dostepnosc. Zeby sobie cos sklecic dlakilka osob w dobrym terminie, to ciezka sprawa na najblizsze cieple dni. OLT ma znacznie bogatsza dostepnosc lotow w swojej cenie 99zl OW. Tak wiec ze strony LOTu to tylko takie niesmiale tupniecie noga. Inna sprawa, rzecz jasna, czy oferta OLT jest powazna, ja mam powazne watpliwosci.
antyoszolom: Mi, ani - podejrzewam - większości tu wypowiadających się osób nie musisz tego wyjaśniać, co więcej: skoro sytuacja jest jasna dla nas, to tym bardziej powinna być oczywista dla przedsiębiorców planujących uruchamianie lotów krajowych... Skoro się na taki krok decydują, to muszą brać pod uwagę ryzyko! No chyba że przyjmiemy za pewnik hipotezę, że cała oferta OLT to pic na wodę i przewał obliczony jedynie na zebranie kasy od potencjalnych pasażerów...
sorry, nie ten watek, chociaz moze troche...
A dlaczego w reklamie OLT na stronie pasazer.com zachecaja cena od 149zl? 50 zlotych bierze pasazer.com?:-)
@dareck: to bieznes a nie wiara, a proste kalkulacje wskazują, że dzialalność OLT nie ma szans w takim modelu jak proponują na powodzenie. No chyba, że kogoś stać na dokładanie po kilkanaście tys. do każdego rejsu przez dłuższy czas. Jeśli tak, to przepraszam... Ale jakos nie bardzo w to wierzę.
antyoszolom
2012-02-20 12:01
dareck: Ale nie ma co porównywać powstania Ryana, który powstał a) w 1985 kiedy były zupełnie inne relacje w branży lotniczej b) powstał w nieco normalniejszym kraju gdzie ludzie byli nauczeni latania. Poza tym pisząc o lataniu po kraju to części naszego społeczeństwa nie stać na jazdę i na latanie również. Skoro moja ciotka jest sama i ma 1000zł emerytury na rękę i chętnie by się wybrała do znajomych do GDN samolotem tylko za co? Jak bilet RT kosztuje około 250-300zł to nie da rady bo jak wyda 350zł z dojazdem na lotnisko to nie starczy jej na opłaty woda, prąd, telefon itp. itd. A trzeba wziąć pod uwagę, że odsetek ludzi w naszym kraju z takimi pieniędzmi jest bardzo duży i tu jest pies pogrzebany. To nie jest to, że Polacy nie chcą latać, a zwyczajnie chodzi o to, że części Polaków nie stać bo nie każdy ma pensję 4-5 tysi na miesiąc...
@gosc... OLT nie oferowal GDN-KRK na kwiecien. Od samego poczatku te loty byly planowane od maja
marecki: więcej wiary ;) Ostatecznie, jak głosi legenda, FRajan zaczynał od jednego samolotu i z pewnością nie brakowało głosów powątpiewających w powodzenie przedsięwzięcia... Przyznam, że ja też mam nieco wątpliwości co do rzeczywistych intencji właścicieli OLT xxx, ale chciałbym, żeby się spełniły ich śmiałe plany podboju polskiego nieba
gosc_d2200
2012-02-20 11:18
marecki: Raz dwa trzy, dziś masz rację Ty :) W systemie OLT nie widać lotów GDN-KRK na kwiecień. Głowę dam, że były :) Teraz są od 7 maja, podobnie jak WAW na A319. Czyli ten A319 nie doleci? A320 jest od kwietnia.
gosc_a0e13: zobaczymy co z tych propozycji OLT zostanie za 3 m-c.
gosc_a0e13
2012-02-20 10:30
LOT znowu nie odrobił lekcji. Trzeba być KRETYNEM bez znajomości podstaw marketingu żeby w obliczu strat firmy pchać się w sprzedawanie usługi poniżej kosztów. W imię czego, żeby pogłębić straty? LOT musi się pozycjonować jako ta linia, która w razie odwołania OLT lata tak jak zawsze i pokaże, że tradycyjny przewoźnik jest solidniejszy. Lepszy serwis, droższe bilety. Nikt nie oczekuje od LOTu tanich biletów! Tym bardziej, że taka promocja to czyste OSZUSTWO, bo _nawet_ i _poniżej_, a jak ktoś słusznie napisał, generalnie mocno POWYŻEJ i Z PRZESIADKĄ. A OLT sprzedaje cały kalendarzyk lotów po 99. Ciekawe czy OLT pozwie LOT o czyn nieuczciwej konkurencji, bo może warto. LOT niech się skupi na budowaniu marki i prestiżu, z cenami na poziomie ELO spokojnie starczy, czyli niech obniży średnią cenę biletu krajowego do ca 295 zł. No ale znowu, LO na to jest zbyt betonowy - o ile pamiętam, średnia wycena dolotu do WAW na przesiadkę to jakieś 100 zł, więc krajówki bez przesiadki na zagranicę z automatu wychodzą po 500. Jeszcze raz - OTL oferuje na razie produkt p2p, oferta startowa, próba konkurowania z nią w taki sposób jest śmieszna. Raczej niech LO zainwestuje w większe Princessy na pokładzie.
@dareck: wątpie, żeby OLT "dłużej" polatał na trasach krajowych... Ale co do strategii, to masz rację.
Prawdopodobnie ktoś zdał sobie nagle sprawę, że LOT ze swoją flotą i liczbą przewiezionych pasażerów, i w obliczu rozwoju konkurencji, jest już tylko jednym z wielu przewoźników, a nie oczywistym wyborem dla pasażerów... Na trasach międzynarodowych nikogo nie zachęca ceną, o jakości usługi nie wspomnę, a tu niespodziewanie okazuje się, że i po Polsce da się latać bez oglądania się na ofertę LOTu... To chyba ostatni dzwonek na przemyślenie swojej strategii
gosc_5e786
2012-02-20 09:00
WAW - RZE - WAW, najtaniej 500,00 LOTem na 14 marca, więc gdzie ta promocja.