problem leży jeszcze gdzie indziej... z bzdurnej reglamentacji uprawnień, ponieważ jeśli dobrze interpretuję regulacje, to do 2015 nie ma już darmowych uprawnień. czyli ani nowy przewoźnik nie ma co liczyć na darmową pulę (80 kilku procent), ani przewoźnik, który nagle wszedł w system...
ciekawie byłoby gdyby europejskie linie lotnicze się "zbuntowały" i również nie płaciłyby;) na zasadzie "jak oni nie płacą to my też nie". Z drugiej zaś strony ciekawe co zrobi EU z faktem że linie azjatyckie i amerykańskie nie będą płacić narzuconego haraczu. Będą karać je zakazem lotów? No to w łeb dostaną też linie europejskie w ramach reperkusji... ciekawie może to wszystko wglądać;)
gosc_0e2ef
2012-02-14 18:03
System bzdurny i chory. Już niedługo wszystko będziemy robić pod pantofel obrońców środowiska, którzy sami często korzystają z samolotów. Paranoja. To tak jak jakieś zielsko może zagrodzić inwestycjom w Bydgoszczy. Dość żałosne.
spotter10
2012-02-14 10:44
Też jestem zdania, że linie lotnicze powinny zostać wyłączone z tego systemu. W końcu nasze samoloty latające poza UE "smrodzą" u nich i oni żadnej kasy za to nie chcą albo nie tworzą bzdurnych systemów. W przypadku linii lotniczych, jeżeli UE już chce wyciągać tą kase, powinna uwzględnić dodatkowy podatek do opłat trasowych i lotniskowych.
chwała im! kompletnie bzdurny system, nieprzygotowany i nie pomagający w niczym poza rozdętą biurokracją i wyciąganiem kasy.