Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_1b51d
2012-02-17 12:17
Czy jest tu jakaś opcja, by ukryć komentarze? Nie chcę więcej czytać ztof'a, a nie wiem jak go ukryć.
spotter10
2012-02-17 10:49
ztof: w kwestiach gdy nie mam o czymś pojęcia, to się nie wypowiadam lub zaznaczam, że mogę się mylić. Swoją wiedzę uzupełniam cały czas, stopniowo. I proszę mi tu nie wyjeźdżać z ignorancją i dobrymi radami!
@spotter10: czas uzupelnic informacje. Afiszowanie ignorancji nie dodaje sily do Twoich argumentow.
@madej: to mnie zaskoczyles. IAG nigdy nie byl udzialowcem Malevu i w wyniku bankructwa tego ostatniego tylko stracil. Takze to, co napisales nie ma zadnego sensu.
spotter10
2012-02-16 08:49
Może BA prawie kupił, ale "prawie" robi wielką różnicę. W tamtych czasach to ja się lotnictwem interesowałem, ale o biznesie nie miałem zielonego pojęcia a jedną maszynę jaką rozpoznwałem, to B747.
Malaysia Airlines nie budują siatki z AirAsia! Planowana jest pewna forma wspołpracy i nie wchodzenia sobie w drogę obu przewoźników, ale rejsu w SEA pozostaną domeną MH i absolutnie nie w modelu niskobudżetowym.
ztof: na przykładzie Malevu.
@madej ciekawa opinia, ale na jakiej podstawie?
@spotter10 IAG (a wtedy jeszcze BA) prawie kupil PLL LOT przy pierwszej prywatyzacji.
spotter10
2012-02-15 14:24
Madej: miałem na myśli w całej serii artykułów a nie tylko w tym konkretnym. W ogóle o IAG średnio wiem, bo się nimi wcześniej nie intersowałem. Nigdy z nimi nie leciałem, w Polsce są mało aktywni a i chyba głośno sie nie mówi, żeby wogóle wykazywali jakiekolwiek zainteresowanie LOT'em.
spotter10: w przypadku fuzji LOTu z IAG brak jest kierunkow rozwoju dla naszej skromnej linii. Oni sa nastawieni na pochlanianie i zamykanie linii jako lokalnej, badz dowozowki do konkretnego lotniska. Ten wybor bylby najgorszy moim zdaniem.
Jak pisałem; miało być artykułów po jest 5 dni tygodnia, więc trzeba było coś napisać na wtorek i środę. Mam nadzieję, że jutro będzie już lepiej chociaż o lufie to już dużo wiecej sie powiedzieć nie da niz tu juz było tyle razy...
spotter10
2012-02-15 14:01
Te teksyt są naprawdę na słabym poziomie. To zaczyna mi przypominać poziom wp.pl, gdzie tytuł zaciekawa, ale tekst jest beznadziejny. Nie wiem, dlaczego p.com wogóle się podpisuje pod tymi pseudo "analizami eksperckimi". Takie wypociny sam mógłbym napisać, mimo że ekspertem nie jestem i za takiego sie nie uważam. Spodziewałem się głebokiej analizy, która mogłaby pokazać kierunki rozwojów a nie tylko zebranie do kupy informacji, które samemu można znaleźć na tym portalu.
@madej: nie byloby zadnego problemu, gdyby analizy byly zwiezle, ale solidne. Tymczasem to sa jakies przypadkowe ploty sklejone w jeden tekst bez zadnej logiki.
Tylko po co sie rozpisywac na temat linii ktore wlasciwie nie sa brane pod uwage i daleko im do jakichkolwiek pewniakow. Wiecej mozna by napisac na temat Lufthansy i oczywiscie najwiecej w temacie Turkish Airlines.
sokrates
2012-02-15 12:49
niestety, jak na tekst eksperta, to nieco żenada... tyle to każdy z nas tutaj mógł sam napisać! Air China spoko ale Air France i BA to artykuły na miarę
zobacz link...
jjemiolo: zgadzam się w 100%.
gosc_b4875
2012-02-15 09:00
Lotu nikt nie kupi, do zadnej prywatyzacji nie dojdzie.
jjemiolo
2012-02-15 05:01
Wbrew zapowiedziom redakcji ze nadchodzace analizy beda "eksperckie" te dwie ostatnie: odc. 2 i 3 sa nie tylko plytkie ale wrecz zalosne. Pierwszy o AC znacznie lepszy. Komentarze na forum, jak ten przez ztofa ponizej, sa bardziej fachowe niz tytulowy material o IAG.
Warto dodac ze IAG i OW dalby swietna wspolprace z AA (ktora wczesniej istniala) pokrywajaca sie z hubami AA w JFK, ORD i ewentualnie MIA oraz w Azji Cathay w HKG i JAL w NRT. Artykul nie wspomina o Finnairze i S7 w Rosji, gdzie wspolpraca z tym ostatnim moglaby przyczynic sie do rozwoju LO w Rosji i Azji.