Dla kogo LOT? IAG - odc. III

Dla kogo LOT? IAG - odc. III W trzecim odcinku cyklu "Dla kogo LOT?" przyjrzymy się korzyściom i wadom kupna LOTu przez IAG (British Airways/Iberia).British Airways/Iberia (oneworld): Jeden świat? British Airways/Iberia - to kolejna opcja związana ze zmianą aliansu. Czy bardziej atrakcyjna od poprzedniej? I tak i nie. BA nie ma takich problemów finansowych jak Air France, ostatnio umacnia...
14/02/2012 23:49   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_1b51d 2012-02-17 12:17   
gosc_1b51d - Profil gosc_1b51d
Czy jest tu jakaś opcja, by ukryć komentarze? Nie chcę więcej czytać ztof'a, a nie wiem jak go ukryć.
spotter10 2012-02-17 10:49   
spotter10 - Profil spotter10
ztof: w kwestiach gdy nie mam o czymś pojęcia, to się nie wypowiadam lub zaznaczam, że mogę się mylić. Swoją wiedzę uzupełniam cały czas, stopniowo. I proszę mi tu nie wyjeźdżać z ignorancją i dobrymi radami!
ztof 2012-02-16 13:44   
ztof - Profil ztof
@spotter10: czas uzupelnic informacje. Afiszowanie ignorancji nie dodaje sily do Twoich argumentow.
ztof 2012-02-16 13:39   
ztof - Profil ztof
@madej: to mnie zaskoczyles. IAG nigdy nie byl udzialowcem Malevu i w wyniku bankructwa tego ostatniego tylko stracil. Takze to, co napisales nie ma zadnego sensu.
spotter10 2012-02-16 08:49   
spotter10 - Profil spotter10
Może BA prawie kupił, ale "prawie" robi wielką różnicę. W tamtych czasach to ja się lotnictwem interesowałem, ale o biznesie nie miałem zielonego pojęcia a jedną maszynę jaką rozpoznwałem, to B747.
marecki 2012-02-15 23:54   
marecki - Profil marecki
Malaysia Airlines nie budują siatki z AirAsia! Planowana jest pewna forma wspołpracy i nie wchodzenia sobie w drogę obu przewoźników, ale rejsu w SEA pozostaną domeną MH i absolutnie nie w modelu niskobudżetowym.
madej 2012-02-15 18:22   
madej - Profil madej
ztof: na przykładzie Malevu.
ztof 2012-02-15 16:56   
ztof - Profil ztof
@madej ciekawa opinia, ale na jakiej podstawie?
ztof 2012-02-15 16:55   
ztof - Profil ztof
@spotter10 IAG (a wtedy jeszcze BA) prawie kupil PLL LOT przy pierwszej prywatyzacji.
spotter10 2012-02-15 14:24   
spotter10 - Profil spotter10
Madej: miałem na myśli w całej serii artykułów a nie tylko w tym konkretnym. W ogóle o IAG średnio wiem, bo się nimi wcześniej nie intersowałem. Nigdy z nimi nie leciałem, w Polsce są mało aktywni a i chyba głośno sie nie mówi, żeby wogóle wykazywali jakiekolwiek zainteresowanie LOT'em.
madej 2012-02-15 14:20   
madej - Profil madej
spotter10: w przypadku fuzji LOTu z IAG brak jest kierunkow rozwoju dla naszej skromnej linii. Oni sa nastawieni na pochlanianie i zamykanie linii jako lokalnej, badz dowozowki do konkretnego lotniska. Ten wybor bylby najgorszy moim zdaniem.
mietek 2012-02-15 14:17   
mietek - Profil mietek
Jak pisałem; miało być artykułów po jest 5 dni tygodnia, więc trzeba było coś napisać na wtorek i środę. Mam nadzieję, że jutro będzie już lepiej chociaż o lufie to już dużo wiecej sie powiedzieć nie da niz tu juz było tyle razy...
spotter10 2012-02-15 14:01   
spotter10 - Profil spotter10
Te teksyt są naprawdę na słabym poziomie. To zaczyna mi przypominać poziom wp.pl, gdzie tytuł zaciekawa, ale tekst jest beznadziejny. Nie wiem, dlaczego p.com wogóle się podpisuje pod tymi pseudo "analizami eksperckimi". Takie wypociny sam mógłbym napisać, mimo że ekspertem nie jestem i za takiego sie nie uważam. Spodziewałem się głebokiej analizy, która mogłaby pokazać kierunki rozwojów a nie tylko zebranie do kupy informacji, które samemu można znaleźć na tym portalu.
ztof 2012-02-15 13:37   
ztof - Profil ztof
@madej: nie byloby zadnego problemu, gdyby analizy byly zwiezle, ale solidne. Tymczasem to sa jakies przypadkowe ploty sklejone w jeden tekst bez zadnej logiki.
madej 2012-02-15 13:10   
madej - Profil madej
Tylko po co sie rozpisywac na temat linii ktore wlasciwie nie sa brane pod uwage i daleko im do jakichkolwiek pewniakow. Wiecej mozna by napisac na temat Lufthansy i oczywiscie najwiecej w temacie Turkish Airlines.
sokrates 2012-02-15 12:49   
sokrates - Profil sokrates
niestety, jak na tekst eksperta, to nieco żenada... tyle to każdy z nas tutaj mógł sam napisać! Air China spoko ale Air France i BA to artykuły na miarę zobacz link...
cani 2012-02-15 12:38   
cani - Profil cani
jjemiolo: zgadzam się w 100%.
gosc_b4875 2012-02-15 09:00   
gosc_b4875 - Profil gosc_b4875
Lotu nikt nie kupi, do zadnej prywatyzacji nie dojdzie.
jjemiolo 2012-02-15 05:01   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Wbrew zapowiedziom redakcji ze nadchodzace analizy beda "eksperckie" te dwie ostatnie: odc. 2 i 3 sa nie tylko plytkie ale wrecz zalosne. Pierwszy o AC znacznie lepszy. Komentarze na forum, jak ten przez ztofa ponizej, sa bardziej fachowe niz tytulowy material o IAG.
wroord 2012-02-15 02:18   
wroord - Profil wroord
Warto dodac ze IAG i OW dalby swietna wspolprace z AA (ktora wczesniej istniala) pokrywajaca sie z hubami AA w JFK, ORD i ewentualnie MIA oraz w Azji Cathay w HKG i JAL w NRT. Artykul nie wspomina o Finnairze i S7 w Rosji, gdzie wspolpraca z tym ostatnim moglaby przyczynic sie do rozwoju LO w Rosji i Azji.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy