Czyli pracownicy mają troche racji strajkując;-) Wiedzą co się dzieje.
gosc_d9846
2012-02-06 12:33
Odpowiedź prosta: kasa. LOT też by zyskał, gdyby stewki i piloci byli zatrudniani na normalnych zasadach, a nie wg chorej zasady starszeństwa.
No właśnie ja też zastanawiam się po co oni tworzą linię LCC skoro mają Air Nostrum?
gosc_bada7
2012-02-04 17:22
AirNostrum ma siedzibę w Walencji i podobnie jak Spanair, jest współfinansowana przez rząd regionalny. A że Comunidad Valenciana jest zadłużona jeszcze bardziej niż Katalunia, AirNostrum poważnie mówi o wyprowadzce do Bilbao. Stare zniszczone ATRy niestety dalej są znaczną częścią floty. Hiszpanie coraz mniej latają z uwagi na duszący kryzys, a to na rynku lokalnym opiera się Air Nostrum. W Hiszpanii jest kilkadziesiąt lotnisk, z których większość ma 2 samoloty dziennie, Iberii właśnie. Poważnie mówi się o cięciach tego rodzaju połączeń. I co wtedy, hm? Iberia sama ma problemy finansowe, próbowała z nich wyjść przez tworzenie nowej tańszej spółki low-cost, ale strajk pilotów udupił wszystko.
gosc_4eb0d
2012-02-04 12:16
...ale za to jaki cienki... :P
nederland
2012-02-04 11:39
takie małe silniczki, a taki długi ołówek :D