Fajnie gość, ale kogo to obchodzi?;-)
gosc_277ba
2012-02-02 09:04
Tylko tyle? Daj spokój, Okęcie po rozbudowie będzie mogło spokojnie z 15-20 mln obsługiwać, chociaż wymagac to będzie większej koordynacji. Czartery przeniosą się bardziej do Modlina, część ruchu podbierze Lublin, za kilka lat Białystok jak tam powstanie port. Kto wie, może jak zacznie się zapychać ruszy i Radom. Także zostaną głównie regularne linie a jakoś nie widać by LOT się masowo rozwijał, BA np. skasował 4 lot do Londynu, także nie ma się co martwić , że Chopin airport szybko się zapcha.
spotter10
2012-02-02 08:40
Jeżeli się weźmie pod uwagę fakt, że nowy terminal wraz ze starym będą w stanie obsłużyć 11 mln pax (nie pomyliłem się?) a budowa CPL'a rozpocznie się za nie więcej niż 10-15 lat, to ma to sens. Ale smuci mnie to, że takie scenariusze bierze się pod uwagę i trzeba wypychać linie, by móc sprawnie obsługiwać inne, zamiast od początku pomyśleć i wybudować jednak większy terminal, lub oddzielny na LCC.