Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_1c5a4
2012-03-11 13:15
Ani Turkish, ani Air China nie są dobrymi inwestorami dla LOT, ale Polski rząd nie ma innego wyjścia. Komisja Europejska nie może zawahać się przed takim samym aktem jak wobec Maleva, bo byłoby to nie fair wobec Maleva. Ani Turcy ani Chinczycy nie kupią LOTu dla dobra LOTu, ale nie ma innej opcji.
Ciekawy jest wątek własności. Coraz więcej linii zaczyna omijać przepisy i kapitał spoza EU chowa się za firmami wydmuszkami zarejestrowanymi w Szwajcarii (np. Air Poland), czy Luxemburgu (inne wynalazki). Unia Europejska doprowadziła swoje lotnictwo do agonii. Szkoda.
gosc_5ac9a
2012-02-10 17:52
Leciał po części zapasowe, które nie zmieściłyby się w 737 czy w emb.
usuniety
2012-02-10 16:17
Wiadomo już, co robił 767 LO na trasie do Londynu w zeszły wtorek?
jjemiolo
2012-02-08 20:47
A skad ta pewnosc ze Kitajce sa preferowani?
flightline, odwrotnie;) a w sumie inaczej p.com współpracuję z onet.pl ( było o tym na p.com kilka dni temu);)
flightline
2012-02-07 22:01
Pan Dominik przepisał chyba z onetu te wieści coś mi się zdaje...
to pewnie podmiana za 737, lub za E95.Rozkladowo ta trase obsluguja tylko E95/737. Bo nie sadze zeby dzis mieli az tak bardzo duzo pasazerow chetnych na ten rejs, bo niby z jakiej paki, ani to nie weekend ani nie srodek tygodnia nawet, zwykly wtorek. Tak wiec nie wiem czym to moglo byc spowodowane.
gosc_013cd
2012-02-07 19:44
LOT nie odwolal zadnego rejsu w ostatnich na trasie WAW - LHR - WAW.
madej, ani wczoraj ani przedwczoraj w Londku nie padał śnieg;)
czapl1997
2012-02-07 16:33
Widocznie tak
czapl1997: zadne miedzyladowanie to przelot rejsowy WAW-LHR jako LO279 powrot jako LHR - WAW LO280 o 17:50 bedzie wracal z LHR do WAW. Tylko ciekawe z jakiej okazji wypuscili tam duzego benka. Moze z powodu paralizu lotniska z powodu intensywnych opadow sniego wczoraj i przedwczoraj, dzieki temu jaki rejs mogl byc odwolany i wyslali wiekszy samolot zeby zabrac wszystkich pasazerow.
czapl1997
2012-02-07 16:27
Dowód. Może po prostu ma międzylądowanie na LHR
zobacz link
gosc_6101e
2012-02-07 16:26
Scenariusz bedzie taki, ze co chwile bedzie wyskakiwal jakis "potencjalny" kupiec, a potem LOT zostanie sam w rozpaczliwym stanie i wszyscy beda sie modlic by choc Lufthansa cos zrobila. Zaklad?
nederland
2012-02-07 16:16
LO na 767 do LHR :D ?
Pjongjang swoją drogą :D, tymczasem LOT mimo kryzysu szerokich właśnie poleciał 767 SP-LPB jako LO279 na LHR :)
gosc_babec
2012-02-07 15:29
madeju: ja bym chciał takie połączenie, bardzo. Odwiedzić zaprzyjaźniony naród północnokoreański i pokłonić się nad grobami dwóch Kimów to byłoby coś.
Może dzieki wspolpracy z CA LOT otworzy polaczenie do Pyongyangu. To bylby hit na miare swiatowa:):). Oczywiscie dla niezaznajomionych w temacie to byl zart. Tam zadna inna linia poza Air China i macierzystymi Air Koryo nie ma prawa wykonywac polaczen.
gosc_343dd
2012-02-07 14:26
Bardzo ciekawy artykuł. Rzeczywiście trudno jest znaleźć plusy połączenia z linią chińską dla LOTu, Polski oraz dla samych Chińczyków. Myślę, że LOT ma jedną zaletę dla Chińczyków: ma sloty w Europie Zachodniej. Tym wlaśnie mogą się interesować Chińczycy jak i Turcy.
usuniety
2012-02-07 13:59
Moim zdaniem b747400er trafił w sedno pisząc: "CA robi wrazenie jako wlasciciel i partner na tych wszystkich, ktorzy nie siedza w temacie albo nie lecieli CA". W tej chwili nie są szczególnym liderem jeśli chodzi o jakość obsługi lub innowacyjność, więc nie wiem, czy dzięki temu partnerstwu poprawi się produkt LOTu. Generalnie ich model działania jest jedną wielką niewiadomą, więc nawet trudno snuć jakiekolwiek plany o sytuacji LOTu w wypadku takiego partnerstwa.
Co zaś dyskusji o komunizmie, systemach autorytarnych, polityce - naprawdę darujcie sobie. Są lepsze fora dyskusyjne w necie na ten temat. Poza tym naprawdę śmieszne są te opinie specjalistów w temacie Chin, którzy nigdy nie funkcjonowali w kulturze chińskiej.