Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
b747400er
2012-01-16 16:30
No coz, wcale mnie to nie dziwi. Od poczatku, gdy te polaczenia uruchomiono bylem sceptycznie nastawiony. Za chwile na BERGDN v.v. wchodzi dwa razy dziennie AB, a z WRO do BER jest za blisko by latac. Po za tym jesli nie mozna bylo kombinowac taryf OLT z innymi na trasy z BER, nie mowiac o braku mozliwosci technicznej wprowadzenia code share'ow to te polaczenia nie mialy racji bytu. Ciekawe co teraz wymysli OLT. Moim zdaniem najlepsza strategia dla polskiego ramienia OLT byloby sie dogadanie z LO i latanie dla LO na wybranych trasach jako franchise. LO zyskalby w ten sposob trzeciego partnera do obslugi polaczen regionalnych: ELO latajacy na najwazniejszych trasach krajowych oraz blizszych regionalnych szybkimi turbopropami Bombardiera, OLT latajace ATRami 42/72 na krotkich trasach krajowych i zagranicznych o mniejszym potencjale oraz SprintAir latajace na trasach, na ktorych wystarczy 30 miejscowy SF3, z mozliwoscia rozwiniecia floty w oparciu o Saaba 2000.
kasowanie polaczen przed euro to samobojstwo...
keczemot
2012-01-15 13:40
:( co oni kombinują ???
Mimo wszystko wierzę w nich ! Oby tylko nie odpuścili. lecę z nimi w przyszłym tygodniu :)
gosc_9a059
2012-01-15 12:57
A AB Już lata 2x dziennie na trasie Kraków-Berlin.
gosc_343fd
2012-01-15 11:48
Taaaaa a macie dowody na to z Ambergoldem? Art 212 kk nadal działa, więc byłbym ostrożny. W GDN nie da się robić huba póki nie zakończono rozbudowy, jak chcesz się przesiąść teraz? Potem też się nie da, bo przyloty będą w starym, a łącznik jest tylko dla odlotów i to non-Schengen. Chyba że wariant jak w DUS - zewnętrzne wejśćie do strefy odlotów wprost z płyty. Teraz OLT ma i tak kilka fal dziennie, a nie robi z tego użytku. Czemu nie da się kupić biletu łączonego RZE-KTW-GDN-BRE-BRU? :) Choćby i z koczowaniem w GDN w terminalu. LOT jakoś sprzedaje takie cuda GDN-WAW-MAD z czekaniem 19h na lotnisku, więc czemu OLT nie chce?
Inna sprawa, że ja z nimi raczej nie polatam.
bylo to do przewidzenia...a mial byc wielki hub w Gdansku...
gosc_d6663
2012-01-14 23:35
Bardzo się cieszę że gosc_11bbb myśli podobnie do mnie.Kochani nie o to chodzi żeby zarabiać tylko prać. ATRy nie latają a na koncie wzrost. Dlatego śmieszą mnie te pogadanki o LF i w ogóle że się opłaca albo nie. W przypadku tej firmy chodzi o jedno. A te duże reklamy w Warszawie to też Amber Gold robi.Pieniądze kręcą się w koło jak w pralni.
Przestraszyli sie EuroCity naszej drogiej kochanej kolei. jestem pod wrazeniem:-)
gosc_bd8d4
2012-01-14 18:53
Leciałem w grudniu WRO-TXL-WRO. Obłożenie odpowiednio 6 i 3 osoby. Cud że nie odwołali. Wielka szkoda.
pcharasz
2012-01-14 18:39
kilifi, dokładnie, to takie błędne koło z tymi cenami. małe obłożenie -> wysokie ceny -> wysokie ceny -> jeszcze mniejsze obłożenie. Nie wiem dla kogo może być atrakcyjne latanie BRU - BRE - GDN. Nawet się chciałem przelecieć na tej trasie, ale po pierwsze - brak możliwości rezerwacji połączenia od razu do WAW, ceny w 2 strony zaczynają się od 800 zł, ale tylko kilka jest takich biletów, a tak to kosztuje to tyle, co C class w każdej innej europejskiej linii. Połączenie tylko 2 razy w tygodniu, lot trwa 3.5 - 4 godziny, czyli tyle co z przesiadką we FRA czy MUC, godziny średnio atrakcyjne (brak wieczornego rejsu!). To musi paść.
hmm, no to jeszcze kolej na GDN-BRE-BRU i GDN-HAM. Bardzo male oblozenie, sam lecac w grudniu na trasie BRE-GDN-BRE bylo po 11/9 Pax'ow. Wiec nie ma sie co dziwic.Ale byc moze BRE sie utrzyma, w koncu mamy tu baze OLT !
Ale nie z tymi cenami,Polonia Bremenska byla przyzwyczajona latac Ryanem,a nie nagle OTLJETAIR za 200 EUR.
gosc_45cfd
2012-01-14 17:00
Znowu nierentowne? Co u nas jest rentowne?
gosc_09a35, czyżbyś coś "sugurował/a";)
gosc_11bbb
2012-01-14 16:53
Piramida finansowa ambergold nie daje rady utrzymac deficytiwych polaczen . W amberze juz prokurator i syndyk szukaja Zagubionej kasy a ona cala wylatana na acmi na pusto .
gosc_d50df
2012-01-14 16:10
@jarecki_nl
nie ma juz czegos takiego jak BBI. To byla tylko nazwa robocza.
Wlasciwy kod to BER.
gosc_09a35
2012-01-14 15:56
Kochani cały czas o tym mówię że w tym przypadku nie ważny jest czysty zysk tylko czyste pieniądze.
usuniety
2012-01-14 15:52
gosc_d8d27: Ciekawe kto bedzie latal z POZ do BBI? Po otwarciu A2 podroz do Berlina trwa 2,5 godziny (przestrzegajac przepisow drogowych)
I się będę musiał tłuc PolskimBusem, bo sobie OLT raczył skasować.
Buahahahahah! A nie mówiłem? OLT Jetair doskonale idzie w ślady działań Jetair. Tradycji musiało się stać zadość.