Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_6a7dd
2012-01-22 19:52
Terminal-3 elegancki i nowoczesny, ale nowe logo LCJ fatalne i na pewno najbrzydsze nie tylko w PL, więc mądrzej byłoby wrócić ładne i znane stare logo tzw "latającą łódkę" przed otwarciem terminala i promować Port Lotniczy Łódź
szczurek_rasta
2012-01-16 16:58
"lekko" przypomina nasz nowy z EPRZ
Wygląda super. Rzeczywiście komentarze w stylu: mocno na wyrost są według mnie przesadzone. Jeśli lotnisko zarośnie trawą za 5 lat to zwrócę honor ale nie wydaje mi się:) bardzo ładny terminal i cieszę się, że Polska wreszcie może dorównać do europejskiego poziomu.
gosc_d1a2a
2012-01-14 20:56
Terminal super i co tu wiecej pisać ;-)
gosc_29087
2012-01-11 22:22
@gosc_cbfab: Aby byli pasażerowie, musi być połączenie.
piotrek737
2012-01-11 22:13
Ależ niektórzy mają irytujące komenty... To nawet ja główny krytyk tego województwa jako rodzinnego regionu nie jestem w ogóle nastawiony anty do tego terminala. Ludzie no kurcze ogarnijcie się z tą krytyką. W 2010 roku przylecieli do mnie znajomi z UK. Po wyjściu z samolotu, odebraniu bagażu nie przywitali mnie słowami "Hi" lub "Hello" tylko "Peter WTF is this?" wskazując na mega wypasiony blaszak... Także w tym wypadku mówienie po co lub na co jest na prawdę lekko nie na miejscu. Według moich obserwacji LH tam się pewnie za jakiś czas zadomowi i otworzy coś do któregoś portu przesiadkowego. Osobiście obstawiam MUC lub DUS bo FRA jest za bardzo zapchane. Nie zapominajcie, że w Łodzi jest parę niemieckich firm więc też i klient się znajdzie spokojnie. Poza tym jeżeli ktoś z regionu czy miasta Łodzi ma lecieć np. do Stanów lub po Europie i ma się telepać do WAW to jasne, że wybierze Łódź.
gosc_9248a
2012-01-11 19:02
jak w 1845 budowano Dworzec Wiedenski w Warszawie tez mowiono, ze za wielki i za dlugi...
pcharasz
2012-01-11 17:35
A czy wy w ogóle widzieliście jak wypchany był/jest T2 w LCJ? Przecież tam się wejść czasem nie dało. T2 miał przepustowość jakichś 0,5 mln paxów rocznie, tylko co z tego, jeśli 2 rejsy się na siebie nachodzą, albo wylatuje wyładowana po brzegi FRanca. T2 będzie zlikwidowany, T1 będzie nadal obsługiwać GA czy co tam on obsługuje. Czyli będą 2 terminale pasażerskie, z czego jeden kurduplowaty. To tak wiele? Wcześniej, nawet jeśli byłby na to duży popyt, to żadna linia regularna pokroju LH by nie uruchomiła tam połączenia, bo zbyt bardzo szanują swoich klientów żeby byli obsługiwani w blaszanej stodole...
gosc_71729
2012-01-11 16:31
Komentarze w stylu "mocno na wyrost" albo "po co taki terminal" świadczą o braku zrozumienia podstawowej kwestii.
Brak terminala to brak połączeń. A połączeń brak bo brak terminala, który mógłby je "obsłużyć". I koło się zamyka.
Taka inwestycja jest mocnym bodźcem dla przewoźników dla powiększania siatki, a jednocześnie sygnałem, że lotnisko się rozwija i pomimo stosunkowo niewielkiego ruchu (wobec innych portów), pod względem infrastruktury nie pozostaje z tyłu.
Mocno na wyrost to jest stawianie ILSa w Zielonej Górze.
terminal mocno na wyrost.
gosc_05d3c
2012-01-11 15:26
To lotnisko w Łodzi jest takie duże ze kolejny terminal? Ktoś Kto nie zna by pomyślał ze to lotnisko jest większe od warszawskiego bo skoro ma tyle terminali...
gosc_cbfab
2012-01-11 14:54
Aby przyciągnąć LH potrzebni są pasażerowie- terminal latał nie będzie.
gosc_4efa0
2012-01-11 14:22
Wreszcie, wbrew pozorom Łódź się rozwija, ostatnio wiele ciekawych projektów zostało rozpoczętych w tym mieście.
gosc_95c1d
2012-01-11 12:34
Po co Łodzi taki terminal?
nederland
2012-01-11 12:30
Uuuu ładnie wygląda.
gosc_9d916
2012-01-11 12:23
Z zewnątrz wygląda bardzo fajnie, pomieszczenie dla dyżurnych - rewelacja, ale w środku jakiś taki blaszany, jak tesco...
gosc_917b4
2012-01-11 12:18
Bardzo ładny.Tylko żeby jeszcze był pociąg w pobliżu to byłaby pełnia szczęścia
pcharasz
2012-01-11 11:53
To będzie duży skok jakościowy dla Łodzi, może uda im się tym przyciągnąć LH.