Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Ważne, żeby WAW szło do góry ale przydało by się coś długiego z innej linii...
jjemiolo
2012-01-09 19:25
Jesli chartery nie odleca z WAW do MOD wtedy trzeba tylko 7.11% wzrostu w stosunku do roku obecnego by przekroczyc 10 mil, czyli wymagany poziom sredniego lotniska europejskiego wg ACI. Z dodatkowym ruchem na EURO nie jest to tak calkowicie wykluczone. Poki co, z dawnych demoludow, tylko DME, SVO i PRG sa srednimi lotniskami. DME moze byc nawet doszlo do poziomu duzego lotniska, 25 mil, w 2011, ale nie mam danych. Oczywiscie w poblizu sa tez srednie w BER, VIE, CPH, STO, HEL, ATH, IST.
gosc_3ea4b
2012-01-09 17:39
@cani: czyzby jakies fobie?
gosc_45f06 - czy ja pisałem coś o dziwności tego zjawiska? Pisałem, że niepokojący jest fakt, że LH tak wzrasta w siłę na największym polskim lotnisku. A jeśli Ty nie widzisz w tym nic niepokojącego, to bardzo mnie to zastanawia.
gosc_a037e
2012-01-09 16:40
cani - bo latała Lufthansa Italia stąd ten wzrost. Ale juz nie ma tej linii
gosc_45f06
2012-01-09 16:31
co w tym dziwnego, ze LH zanotowala tak duzy wzrost? Maja najblizej polozone huby oferujace kosmiczne kierunki, skad to przerazenie?
Wizz moim zdaniem nie przeniesie się do Modlina, bo tam będzie FRanca, a tam nie wytrzyma konkurencji cenowej, więc bedzie kusił lotami z WAW. Dodatkowo Modlin na dobre rozkręci się pewnie dopiero w 2013, no i mam nadzieje ruszy ten PEK i może coś jeszcze. 10 mln to może ambitne, ale na pewno bedzie nowy rekord, jak nic sie nie wydarzy. Ktgracz: wrzesień to skutek remontu pasa w 2010 roku;-)
najbardziej niepokojące jest jednak to: Największy wzrost liczby odprawionych pasażerów w ruchu regularnym zanotowała Lufthansa - z usług niemieckiego przewoźnika skorzystało o 14% więcej podróżnych niż w 2010 roku. :-O
gosc_2b06a
2012-01-09 13:14
mietek: 10 mln w tym roku będzie ciężko, jeżeli otworzą Modlin. Ale mimo wszystko życzę jak najlepiej
gosc_00485
2012-01-09 13:03
10 mln paxów zostanie obslużonych w napewno w 2014.
gosc_51c8d
2012-01-09 13:01
Jeżeli FR pojawi sie w Modlinie na wiekszą skalę, to W6 zostanie na Okęciu.
mlodyy1985
2012-01-09 12:56
NA 10 mln nie ma szans-LOT tak dynamicznie się nie rozwija, Wizzair obsłużył o 6% mniej paxów i nie ogłasza masowo nowych kierunków(a kto wie czy np. nie przeniosą się do Modlina? Podobnie wiele linii czarterowych). Euro nie będzie aż takim wielkim skokiem.
76 linii czarterowych, how come?? W Wa-wie, to chyba licząc z zastępstwami takimi wynalazkami jak teraz maszyny przylatujące z KEF. Powiedziałbym, że z 15-20, ale 76! // Zwyżka za kwiecień, to wiadomo wulkan 2010, ale ta z września, to ciekawa zmiana. // gosc_6d996: LOT ma prawie-świetnie rozbudowaną siatkę (po Europie), tyle że tam gdzie KLM lata B738 LOT puszcza E175-195 (to jest jeszcze w stanie jakoś zapełnić) i stąd ta różnica w pogłowiu i większym udziale segmentu (wypełnionych do ostatnich miejsc) sardynko-lotów czarterowych :D
gosc_6d996
2012-01-09 11:51
WAW dopóki nie bedzie mial silnego przewoznika ze swietnie rozbudowana siatka bedzie sie zaliczal do 3-ciej ligi europejskich lotnisk.
Bo ciężko jest aby na przykład KLM, oferujący tylko 3 loty dziennie, miał ich więcej niż na przykład Enter, który potrafi wykonać 10 operacji z WAW. Czekamy na 10 mln w tym roku;-)
spotter10
2012-01-09 11:38
To świadczy tylko o tym, że WAW w skali Europy jest portem regionalnym.
gosc_075e0
2012-01-09 11:27
Swoją drogą ciekawe, że wśród 5 linii o największej liczbie pasażerów są aż 2 czarterowe.