Wizz Air: 15% wzrost, w Polsce tylko 2%

Wizz Air: 15% wzrost, w Polsce tylko 2% Wizz Air przewiózł 11 milionów pasażerów w 2011, co stanowi 15% wzrost w stosunku do wcześniejszego roku. W Polsce zaś przewoźnik przewiózł 4,2 miliona pasażerów, co stanowi tylko 2% wzrost w stosunku do roku 2010. Średni współczynnik obłożenia dla całej sieci połączeń wyniósł 84%, co stanowi podobny wynik do lat poprzednich.Linia lotnicza otworzyła trzy nowe bazy...
05/01/2012 13:24   
gość_b74a4
gość_b74a4 - Profil gość_b74a4
gosc_d6e32 2012-01-09 09:41   
gosc_d6e32 - Profil gosc_d6e32
Moim zdaniem FR przewiezie w tym roku na trasach do i z Polski więcej pasażerów niż W6.
gosc_7c81d 2012-01-08 16:05   
gosc_7c81d - Profil gosc_7c81d
O tak,bardzo się z tego kierunku cieszę.W ogóle Wizz Air stawia na Skandynawię,a w szczególności na Norwegię co dla mnie jest ważne tym bardziej,że loty są bezpośrednie.To jedyna linia którą można dolecieć w tym kierunku bez przesiadek.Tanio ,bezpiecznie i wygodnie to najważniejsze.Polecam!
opio 2012-01-07 20:17   
opio - Profil opio
od kwietnia nowe polaczenie Katowice-Stavanger by WizzAir
gosc_2a55e 2012-01-07 20:04   
gosc_2a55e - Profil gosc_2a55e
He he nigdy nie publikują osiągnięć finansowych a te co wyciekły pokazały kondycję firmy.Ale o to chodzi w tym biznesie.Nie ważny czysty zysk tylko o czyste pieniądze.
gosc_8bbea 2012-01-07 11:42   
gosc_8bbea - Profil gosc_8bbea
Wizz powinien zwiekszyc i dodac po samolocie do WAW, KTW i GDN inaczej coraz bardziej bedzie ustepowal innym linia w tym najbardziej RYR
gosc_7a226 2012-01-06 00:20   
gosc_7a226 - Profil gosc_7a226
gosc_f1a66: Co ma jedno do drugiego?
gosc_f1a66 2012-01-05 23:44   
gosc_f1a66 - Profil gosc_f1a66
Węgry mają kłopoty i Wizzair podzieli ich los.
solokhumbu 2012-01-05 19:09   
solokhumbu - Profil solokhumbu
Uważam, że W6 powinien się sprężyć: albo w najbliższych miesiącach, może roku zwiększy zauważalnie (powiedzmy o 2 maszyny, nie liczę w tym tej przewidzianej dla WAW od końca marca) ilość tras proponowanych z Pl, albo FR go wygryzie dość mocno. Nie całkowicie (POZ, GDN, KTW i WAW zostaną, o to się nie boję), ale W6 stanie się lotniczym graczej II kategorii. Jak powiedział klasyk: Kto stoi w miejscu, ten się cofa ;-)
dominik22444 2012-01-05 17:54   
dominik22444 - Profil dominik22444
krakow - madryt :)
4tech 2012-01-05 15:48   
4tech - Profil 4tech
wrood, po1) nie 4.4 mln a 4,2 mln:) po 2) 4,2 mln z 11 mln to nie prawie 50% a tylko 38%:)
a FR tylko w grudniu przewiózł 4.8 mln pasażerów co stanowi spadek 5% w stosunku do grudnia 2010:)
wroord 2012-01-05 15:27   
wroord - Profil wroord
Ten wywiado-artykul to tylko polowa historii. Przeciez 4.4 mil pasazerow w Polsce z 5(6 jesli liczyc LCJ) bazami to prawie 50% wszystkich pasazerow W6 czyli pozostale 9 czy 10 baz W6 nie wypracowuje tyle co te polskie. Poza tym jesli otwiera sie nowa baze to wiadomo ze wzrost bedzie duzy na poczatku dzialalnosci wiec te 15% jest troche naciagane. Szkoda ze nikt nie zapytal o zyski na trasach z Polski i z innych baz. 2% wzrost przy redukcji siatki polaczen to bardzo dobry wynik. Reasumujac nie wiem czy zgadzam sie z ostatnim zdaniem ze inne rynki sa bardziej zyskowne dla W6. W6 probuje po prostu przechwycic inne rynki zanim pojawi sie konkurencja.
krystek 2012-01-05 14:39   
krystek - Profil krystek
Jestem spokojny o ich obecność w WAW, KTW, GDN i POZ. Bardziej bym się obawiał o WRO i LCJ-silna pozycja FR. Ciekaw jestem , czy mają jakieś plany wobec Lublina.
gosc_83a4a 2012-01-05 14:30   
gosc_83a4a - Profil gosc_83a4a
18803 Nie pracuję w Wizz Air,ale ta linia przyczynia się do tego ,że mam pracę w ukochanej Norwegii.
gosc_b6a51 2012-01-05 14:16   
gosc_b6a51 - Profil gosc_b6a51
humbak: Nie sądzę. Kiedyś też byłem Forumowiczem i pamiętam, że każdy piszący coś pozytywnego był zaraz oskarżany o pracowanie w danej linii.
humbak 2012-01-05 14:13   
humbak - Profil humbak
Ciekawe, czy gosc_18803 pracuje w Wizzie? :o)
humbak 2012-01-05 14:12   
humbak - Profil humbak
Ale te wyniki nie zaskakują! POlski rynek jest juz bliski wysycenia. Polacy rozlatali sie naprawdę bardzo mocno, zaś w Rumunii, Bugarii, Serbii, etc. ludzie dopiero zaczynaja latać na wysoka skalę. Poza tym trudno tak bezpośrednio porównywać polski rynek z nowoutworzonymi bazami, gdzie z natury rzeczy dynamika wzrostu będzie dużo wieksza, skoro nie było nic taniego i nagle wlazł Wizz. Ja bym jednak nie wieszczył końca polskich baz, bowiem Polska dla Wizza to jest oaza pewności zysku i pewności pasażera.
gosc_18803 2012-01-05 13:48   
gosc_18803 - Profil gosc_18803
Uwielbiam tę linię lotniczą.Uwarzam,że to najlepsza linia w Polsce nie tylko ze względu na ceny biletów.Wspaniała obsługa,świetni piloci,samolot wygodny,czysty.Latam często na lini Katowice-Oslo jeszcze nigdy nie miałam opóznienia no,może raz(15min.).Naprawdę latałam różnymi liniami,ale tylko ta mnie zachwyca i odpowiada.Mam nadzeję,że wszystko będzie dobrze i będzie się dalej rozwijać.Dziękuję za bezpośrednie loty do Skandynawii.
gosc_4dfe3 2012-01-05 13:39   
gosc_4dfe3 - Profil gosc_4dfe3
I pożegnamy bazy WIZZ w Polsce zostaną tylko pojedyncze połączenia.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama