gosc_bc152
2012-01-05 13:27
Oczywiście, bo sama koncepcja trasy (nawet gdyby to miała być jedna trasa z międzylądowaniem: GDA-WAW-TAT) jest świetna. Okolice Popradu są wymarzonym miejscem na wypoczynek, więc Eurolot wykazał się tutaj świetnym pomysłem. Kibicuję tej linii, bo loty krajowe są bardzo potrzebne, a i bliskie międzynarodowe jak np. Poprad również. I oby połączenie zostało również na sezon letni, bo przyjemnie byłoby wybrać się w góry latem. A może i Słowacy mogliby wyskoczyć na weekend nad morze... Mam więc cały czas nadzieję, że liczba pasażerów na tej trasie będzie wzrastać, bo po prostu jest gdzie lecieć :-)
gosc_138eb
2012-01-05 13:02
caly problem to brak dostepnosci CS. Taki WAW-TAT mialby szanse sie sprzedawac jako LHR-WAW-TAT czy FRA-WAW-TAT lub w jakiejkolwiek innej konfiguracji
gosc_24ef0
2012-01-05 11:34
22.12 i 29.12 loty do Popradu z Gdańska i Warszawy zostały połączone, pewnie było za mało pasażerów na 2 osobne samoloty. Normalnie lata po kilka osób, ale na tej trasie jest potencjał. Gdyby jeszcze Eurolot należał do Star Alliance, a bilety były dostępne na różnych serwisach biletowych, to na pewno zapełnienie byłoby znacznie większe.
gosc_08e4c
2012-01-05 10:42
Czyżby i Poprad sprzedawał się słabo?