Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_b8667
2011-12-09 14:55
Panie prezesie czy kiedyś zostaną wznowione loty do Chicago z Krakowa
gosc_3e9ef
2011-12-05 00:50
Czy w przyszlpsci beda w Lodzi ladowac Np.samoloty z CHICAGO
gosc_280a4
2011-12-04 12:30
Pytanie o strategie rozwoju LOTu. Czy jest szansa na dokapitalizacje i duza inwestycja we flote i polaczenia zakup kilku nowych samolotow E190, B737 czy A320 rozwoj polaczen dalekiego zasiegu? B787 i strategiczne polozenie Warszawy powinno LOTowi znacznie pomoc. Inwestycje i polityka rozwoju na przykladzie Wizz czy nawet Enter pokazuja jak mozna rozwijac i rozbudowywac linie. Mysle ze rozwoj i Obcinanie polaczen nie zawsze jest recepta na sukces.
flight007eu
2011-12-03 15:33
przepraszam za literowke...chodzilo o trasy krajowe oczywiscia, Sorry!!!!!
flight007eu
2011-12-03 15:31
I jeszcze jedna kwestia o ktorej zapomnialem a mianowicie sprawnoosc jezykowa pilotow i personelu pokladowego LOTu. To przykre ale oni mowia NAJGORZEJ po angielsku z linii ktore operuja do Polski z UK, pomijam BA czy Ryanair bo to ich jezyk narodowy:))) Polecam komunikaty w LH , Swiss lub Austrian. Lecialem ostatnio WIZZ z polskim pilotem i bylem pod niesamowitym wrazenicem jego zdolnosci jezykowych, mowil sporo , konkretnie i bezblednie po angielsku. Bardzo pozytywnie zaskoczyl mnie tez ostatnio Eurolot na trasach srajowych. Nawet mozna powiedziec bylem w pozytywnym szoku slyszac zapowiedzi po angielsku w Eurolocie . To wstyd dla Lotu ze personel tak cienko mowi po angielsku. Piloci mowia malo , czesto belkotliwie ze trudno ich zrozumiec , maja problemy z podstawowa gramatyka i przkrecaja slowa!!!! Polecam audyt w tej kwestii...Zeby bylo jasne ne mowie ze wszyscy ale...spora czesc! Szczegolnie przed Euro 2012 trzeba by nad tym popracowac!
flight007eu
2011-12-03 14:55
Panie Prezesie, jestem Polakiem mieskajacym w UK i czesto podrozujacym do Warszawy, wybieram LOT jako jedna z alternatyw dla LH, Swiss czy BA. Mam FT status wiec wybieram Star Alliance zazwyczaj. Chcialbym korzystaac z Waszej oferty czesciej ale nie bede tego robil za wszelka cene. Wyznaje zasade wspierania wszystkiego co polskie pod warunkiem ze jest na swiatowym poziomie. Zdaje sobie sprawe z ograniczen Lotu ale pewnych kwestii nie moge pojac...to przejawia sie tez w licznych opiniach moich przyjaciol ( Polonii ) ktorzy korzystamy z LOTU. Dlaczego Lot tak nieumiejestnie inwestuje we flote sredniodystansowa????? Dlaczego nie zdecydowaliscie sie juz dawno na wymiane tych niesamowicie zdelzelowanych i paliwozernych B737 ktorymi operujecie po Europie? Dlaczego kurczowo trzymacie sie Boeinga ktory nie jest Wam w stanie niczym zrekompensowac opznien za dostawe Dreamlinera???? Dlaczego nie negocjujecie z Airbusem zeby dostac lepszy deal i dac do zrozumienia ze Ameryanie maja konkurewncje. Czy jest cos o czy opinii punblicznej boicie sie powiedziec???? Na trasach atlantyckic juz dawno nie latam z Wami ( niestety) bo jakosc serwisu jest b przecietna. Dlaczego brak audio i video na pokladzie samolotow na trasach Europejskich. Polecam przelot Boeingiem Malevu po Europie i zobaczy Pan roznice. Poza tym ..powiem krotko jestem zdenerwowany kiedy czesto podstawiacie do Londynu starego rzecha jeszcze w czesciowym malowaniu Centralwings a noszacego teraz logo Lot Charters ktory zapewnia podroz na poziomie taniej linii lotniczej ( bardzo malo miejsca na nogi w rzedach, sare zdezelowane fotele, ba nawet dziory w elementach plastikoewego wykonczenia wnetrza) Dla mnie to czyste niedotrzymanie umowy handlowej , sprzedajecie pod swoja marka produkt o zanizonej jakosci pobierajac za to oplate jak za produkt wlasciwy. Macie duzy potencjal ale przez brak dzialan tracicie rynek. Na szczescie zaczeliscie operowac nowym E195 na trasie do Londynu ale to wciaz maly samolot.Wiemy juz ze B787 znowu przesunieto dostawe, co z rekompensata ? Kiedy nowa flota sredniodystansowa?????
gosc_c08f8
2011-12-03 06:23
Panie Prezesie,
bacznie obserwując "działania" handlowe LOTu na rynku północno-amerykańskim jak między innymi:
1) zamknięcie Biur Lokalnych
2) wprowadzenie mało-konkurencyjnej polityki sprzedaży taryf publikowanych i ukrytych - wypiera nas LH, BA, AY
3) zatrudnienie "kreatywnego" salesmana - bez rzetelnego wykształcenia wyższego w branży - p. Franka Joost'a odpowiedzialnego za ten rynek.
kiedy szanowny PLL LOT zamierza zejść z tego rynku, krórego udziały PLL LOT systematycznie traci ?
gosc_7f84e
2011-12-02 20:31
Po co nam Dreamlinery jak w Europie śmieją się z nas z Embraerów które są praktycznie jedynymi samolotami w Locie! Wszyscy czekamy na podstawowe samoloty B737 albo Airbusy 320 itp.
gosc_63bc7
2011-12-02 20:28
Panie Prezesie, dlaczego LOT zniechęca pasażerów do swoich usług wprowadzając tak nieprzemyślane oszczędnosci jak płatny alkohol na rejsach długodystansowych? Nie dosyć, że macie stare samoloty, a bilety do USA i Kanady wcale nie tańsze niż Lufa, to oszczędzacie parę zlotych odmawiając pasażerom np. wina do obiadu. Lufa daje darmowy alkohol równiez w economy. Nie chodzi o to, by pasażerowie sie upijali (jak ktos ma z tym problem, to personel pokładowy powinien to zauważyć i zareagować odpowiednio wczesnie), ale aby pasażer mógl się czuć komfortowo, bez sięgania do portfela na pokładzie samolotu. Mogę nawet zapłacic LOTowi nieco wiecej za rejs długodystansowy niz chce Lufa, ale jesli mam jeszcze dopłacać na pokładzie, to wybieram Lufę. Jestem ze Ślaska i dla mnie jest wszystko jedno czy polecę Lufą przez MUC albo FRA, czy przez Warszawę. Natomiast biorąc pod uwagę poziom serwisu, to Lufa wygląda znacznie lepiej
gosc_30a2a
2011-12-02 19:36
panie prezesie jestem ciekawa funkjonowania lini lotniczej: ile płąci sie za slot w różnych godzinach? i jak wygląda umowa na podstawie której linia lotnicza działa na lotnisku?
gosc_d4733
2011-12-02 18:27
Czy wie Pan kiedy ostatecznie do floty LOTu dołączą 787 ? A jeśli tak to kiedy
Witam Panie Prezesie. Mam kilka pytań do Pana:
1. Dlaczego PLL LOT od pewnego czasu nie publikuje raportów finansowych?
2. Ze źródeł zbliżonych do PLL LOT wiem, że w celu zreformowania firmy wdrożono zarządzanie przez cele Drucker'a oraz zarządzanie przez konflikt. Czemu nie wybrano sprawdzonej strategii znanego reformatora linii SAS, Jana Carlzona, polegającej m.in. na partycypacyjnym modelu kierowania oraz zwiększeniu uprawnień pracowników pierwszej linii w celu podniesienia poziomu satysfakcji klienta?
3. Jak Pan skomentuje artykuł zamieszczony ostatnio w 46 numerze tygodnika "Wprost", zatytułowany "nieLOT"?
usuniety
2011-12-02 16:37
Chciałbym się spytać czy LOT planuje w najbliższych 2 latach otworzyć połączenia transatlantyckie z lotnisk regionalnych?
gosc_41b2f
2011-12-02 16:33
Jeśli chodzi o flote samolotów E195, czy opcje na 10 samolotów zostaną zmienione na zamówienia? Kiedy będzie wiadomo kiedy i jakie samoloty zastąpią B737?
gosc_6a1d9
2011-12-02 16:26
Czy LOT zamierza w przyszłości kupić Boeingi 787-9?
a jak się tak zastanawiam...na ile z tych pytań odpowie prezes tak aby nie uchylać tajemnic firmy, tajemnic handlowych i planów...
gosc_1de90
2011-12-02 15:41
Co z kierunkami z lotnisk regionalnych. Jakieś inwestowanie w Szczecin lub Gdańsk?
gosc_31f14
2011-12-02 15:18
Co z Eurolotem? Współpraca czy konkururencja?
Czy planowane sa polaczenia Sub-Saharyjskie (Kenia), moze w code share z liniami lokalnymi (KQ)...?
gosc_6dcc1
2011-12-02 14:17
Panie Prezesie, co z personelem pokładowym, który nie umie poprawnie mówić po angielsku? Czy LO planuje zainwestować w szkolenia językowe? Aż wstyd, bo często komunikaty po angielsku są wysoce niezrozumiałe, mam wrażenie, że personel pokładowy specjalnie mówi bardzo szybko, czy cicho, tak, żeby nikt nie usłyszał ich łamanej angielszczyzny. Przy komunikatach w języku polskim, takiego czegoś nie ma. Tyczy się to zarówno tych starszych, jak i młodszych pracowników. Również przy stanowiskach check-in w WAW, bardzo często słyszałem, jak cudzoziemcom tłumaczono pół-polskim, pół-angielskim. To przypomina jakiś Aerosvit, a nie Europejską linię, która chce być liderem w swoim regionie.