Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Minimalna widoczność dla II Cat. wynosi 250 metrów na wysokości 30 metrów nad progiem drogi lądowania.
gosc_58ca6
2011-11-25 19:21
Minimalna widoczność dla II Cat. wynosi 250 metrów na wysokości 30 metrów nad progiem drogi lądowania.
gosc_d4516
2011-11-25 11:48
Cat II jest chyba na widzialność 300 metrów minimum.
antyoszolom
2011-11-25 11:39
Jak przez moment było 300m to CAT II nic i tak nie da ;)
gosc_09f93
2011-11-25 11:01
A w Balicach znowu mgła jak cholera! Który to juz raz w tym miesiącu?! Gratulacje za CAT 2.
mlodyy1985
2011-11-24 15:45
Można już kupować bilety!
antyoszolom
2011-11-23 11:01
michalb: Wiem wiem trwa krótko, ale zawsze taka impreza jest pewnym motorem napędowym. Ludzie przylecą zobaczą ten kraj i pewnie polecą go innym. Takie jest moje zdanie.
spotter, typowa hybryda to Aer Lingus czy Air Europa, DYzio zaliczany jest do LCC;)
spotter10
2011-11-23 10:46
Jak dla mnie DY nie jest do końca typową tanią linią - bardziej hybrydą. Bo oferuje łączone połączenia (z przesiadką) i bardziej dba o klienta. Znajomy miał bilet na rejs Oslo-GDN i z powodów mu nie znanych rejs został odwołany. Większość ludzi wsadzili w inne rejsy i dostarczyli do Gdańska, zamiast powiedzieć "Sorry, możecie się przebookować na za dwa dni" tak jak to mają w zwyczaju robić typowe tanie linie.
antyszolom , a ile to EURO będzie trwało ?
antyoszolom
2011-11-22 16:44
gosc_0075d: Hmm człowieku model taniej linii nie oznacza tanich biletów :D Weź wyluzuj troszke i zapoznaj się z tym biznesem. Nie chcesz latać Norwegiem to lataj innym przewoźnikiem. Proste ;)
gosc_0075d
2011-11-22 16:27
dlaczego autorka - NAZYWA NORWEGIANA tania linia lotniczą co było kiedyś ?
Jeśli chodzi o brak bazy w KRK to sprawa wygląda następująco. Na przełomie 2007/08 Easyjet był zainteresowany otwarciem swojej bazy w Balicach. I to on się zgłosił do portu, nie port do niego. Niestety ówczesne opłaty lotniskowe były zbyt wysokie. Na początku 2009 r. władze portu prowadziły rozmowy z Ryanairem, Easyjetem oraz Norwegianem. Żaden z przewoźników nie wyraził zainteresowania oprócz FR, który przedstawił warunki dla portu nie do zaakceptowania. Chodziło dokładnie o szczególne zniżki dla FR, co jest niezgodne choć by z prawem unijnym. Dla takich linii jak EZY , czy DY na pewno wpływ ma tez infrastruktura lotniskowa, ażeby ich klienci byli odprawiani w najbardziej komfortowych warunkach. Należy mieć nadzieję,że w okolicach 2014 roku , gdy nowy terminal bedzie już prawie gotowy kilka maszyn w końcu tu zanocuje.....
gosc_17070
2011-11-22 13:35
Jak Sky Europe miał bazę w Krakowie, to klikanaście razy w okresie jesienno zimowym samoloty tego przewożnika lądowały w nocy w Katowicach. I jak tu zrobić przeglądy skoro ekipa mechaników czeka w Balicach??? Bałagan był niesamowity. a co z CAT 2 w Balicach? Miała być i co?
gosc_2650b
2011-11-22 12:37
gosc_4fe64: argument z mgłą jest trefny bo mgła dokucza każdym lotniskom np. WAW, LHR a w tym roku to przez mgłę to częściej był sparaliżowany GDN czy POZ niż KRK.
mietek: autorowi pytania chodziło o jakąkolwiek bazę w KRK nie tylko Norwegiana.
Norwegian miał już bazę w WAW, ale stwierdził, że więcej zarobi w...Finlandii, wiec nie wiem czy ten potencjał jest taki duży.
gosc_4fe64
2011-11-22 08:07
Kraków nie ma zadnej bazy bo brakuje infrastruktury typu hangar, a w okresie jesienno zimowym ma ogromne problemy z mgłą.
antyoszolom
2011-11-22 00:21
Bergen owszem powróci. A co do SZZ - CPH to da radę zapełnić samolot :) 3 razy w tyodniu no problem. Nie zapominajmy, że jest Euro i ludzie bede szukac wolnych miejsc niekoniecznie do miejsca docelowego ;) Co do KRK i braku bazy no to sprawa portu. PRzede wszystkim prezesa, który zachłysnął się Ryanem i zapomniał o innych. Zamiast rozwijać easyjeta, norwega czy jeszcze coś innego to poszedł w Ryana który jednego dnia jest a drugiego nie ma. Baze tez Enter chciał zrobić ale panprezes powiedział ze czartery go nie interesują ... to jak nie to nie ;)
gosc_f0e1b
2011-11-21 22:03
Tak z innej beczki to dziwi że Kraków jeszcze żadnej bazy nie ma. Co jest tego przyczyną? Potencjał lotów mimo konkurencji jest tu ogromny. Słyszy się że nie tylko low-costy chcą latać do KRK bo i Aeroflot (dopiął swego i będzie latał do Moskwy) i Turkish (wyraził spore chęci lotów do Istambułu) a to nie byle jakie linie i w ciemno nie idą. Ciekawe czy coś się w tym kierunku zmieni jeżeli Balicom uda się zrealizować ambitne plany rozbudowy.
nederland
2011-11-21 21:31
Szał ciał, nowości nie widać końca :) Już niedługo Emirates Poznań dubaj :D