gosc_93974
2011-11-22 21:39
Antyoszołom: A ja latałam tymi samolotami od początku w Centralwings i teraz latam nimi w LOT i zawsze miały 162 miejsca i teraz też tyle mają. :)
antyoszolom
2011-11-22 20:36
Dobrze możliwe, że się pomyliłem, ale nie bijcie ;)
gosc_5adbf
2011-11-22 20:07
bylem wczoraj w tym samolocie i policzylem 27rzedow x 6 pax = 162pax w LLK, w pozostalych LO Charters jest tyle samo foteli, w LLL rownież :) widzialem wiec moge isc o zaklad
antyoszolom
2011-11-22 17:01
Nie pomyliłem z Enterem, ale mniejsza z tym ;) Pamiętam je z czasów Centrala w którym LLL, LLK były sprowadzone w 2008 roku właśnie w konfiguracji 168, a słynny LLI miał nawet 170pax ;)
gosc_22b2f
2011-11-22 16:45
Antyoszolom: Żaden nie ma 168 pax, latam nimi i wiem. Wszystkie mają po 162 pax. Pomyliłeś z Enter Air.
antyoszolom
2011-11-22 16:40
Nie wszystkie ;) LLF i LLE mogą mieć 162pax. Natomiast LLL, LLK mają na pewno po 168 pax.
gosc_9499f
2011-11-22 13:40
antyoszolom: LOT Charters ma 162 pax.
Eeee no to luz;-) Czyli idealnie pasuje dla LOT-u chociażby na trase do TLV. Ja leciałem 9/11 do TLV i była jakaś wycieczka to LF był chyba około 95%;-)
antyoszolom
2011-11-22 09:36
Dokładnie ;) LO ma 148pax, a Lot Charters 168pax. Poza tym żadna linia tzw. tradycyjna nie ma w 738 konfiguracji 189 pax ;) Zazwyczaj spotyka się konfig. na 165pax albo 168pax :)
mietek: 737-400 mieści 147 pax w wersji LOT-owskiej i bodaj 168 w wersji LOT Charters (post-C0). B738 w luźniejszej konfiguracji zmieści 165-170 osób też. 189 to jest maks w 737-800.
Porównuje do obecnych B737-400 i B737-500. I jeden drugi bierze około 100 paxów, a B737-800NG już bardziej podchodzi pod 200. Czyli ten MAX to wcale nie taki max;-) Troche mnie to zmyliło, a nie czytałem szczegółów, przyznaje się;-)
antyoszolom
2011-11-22 09:04
737MAX za duży ;)? Przecież to będzie prawie taki sam 737 jak NG ;) No ze zmianami silników, awioniki i podniesionym podwoziem ;) Boeing nieoficjlanie potwierdza, że go nie wydłuży, a jeżeli już to będą kosmetyczne zmiany wielkości 20 cm. Na kilku trasach dałoby się spokojnie -800 tkę zapełnić bp. BRU, LHR, TLV czy coś wschodniego plus mając B738NG ze Sky Interior można by było pomyśleć o DXB :) LOT jedynie może w ramach negocjacji o 787 wynegocjować za małą kasę 737NG na MAXa raczej nie będą czekać bo dostaliby go w roku 2018-2019 więc to jest 7 lat, a NG przy dobrych wiatrach i dobrym ugadaniu się można by było się wstrzelić na koniec 2012 roku. Po prostu dzięki opóźnieniom 787 mamy przewagę negocjacyjną czy ją wykorzystamy tego nie wie nikt nawet Indianie ;)
Dla LOT-u B737MAX może być troche za duży, ale kto wie.
dominik22444
2011-11-19 17:40
może LOT si skusi na MAXAA