Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_1dfaf
2020-10-12 18:08
lol wylądował
gosc_b76d1
2011-11-04 19:25
Szkoda że nikt nie dodał że po podniesieniu samolotu i wcisnięciu bezpiecznika w kokpicie - podwozie wyszło bez problemu..
gosc_c6fe8
2011-11-03 10:38
Stary samolot się popsuł i tyle.. z kapitana robią bohatera narodowego, a powiedzmy sobie szczerze, dostaje gruby szmal żeby własnie w takich sytuacjach bezpiecznie sobie poradzić - to jest jego praca !!!!
gosc_c366a
2011-11-02 19:11
Moze i w lecie zarabie, bo bilety drogie. Ale w zimie na pewno od nas nie zarabiaja na $600 biletach - pozatym klasa biznes z YYZ zawsze pusta albo prawie pusto.
gosc_d7226
2011-11-02 18:38
A czy Lot zarabia na rejsach atlantyckich czy lata tam tylko dlatego że wypada?
transatlantyki to prestiż,choćby pod względem ilości destynacji,ja bym typował redukcję YYZ do 1 w tygodniu(bo wątpię że odważyliby się zamknąć "okno na Kanadę" bo marketingowo byłaby to duża strata),do tego ograniczą o 1 połączenie pewnie Hanoi i może EWR z JFK po jednym locie i jakoś na styk te 4 maszyny będą latać,aczkolwiek teraz jedna awaria oznacza rozsypkę totalną rozkładu transatlantyków...
antyoszolom
2011-11-02 16:03
No i wszystko jasne, a tak się czepialiście, że pasazer sobie wyssał info o opóźnieniu... Poza tym złe info z portali masz. Info prosto z Benka: Final assembly start dates:
L/N 51 - Nov. 10
L/N 52 - Nov. 22
L/N 53 - Dec. 6
Dziś na konferencji LOTu powiedzieli, że pierwszy 787 przyleci do WAW w IV kwartale przyszłego roku, czyli kolejne opóźnienie. Natomiast zbliża się rozpoczęcie montażu naszego pierwszego 787 oznaczonego jako LN61, są już blisko na dechach montażowych wzieli się za LN56. Info z zagranicznych portali lotniczych.
jjemiolo
2011-11-02 13:38
Jakkolwiek niebezpieczne to bylo, moze byc korzystne marketingowo dla LOTu. LO teraz moze sie reklamowc ze: "Latamy jak Wrona!".
Szacunek dla pilotów, dla kebin kriu i dla wszystkich pasażerów za to co przeżyli podczas ostatniej fazy tego feralnego lotu!
gosc_4f6d5
2011-11-02 08:13
Czy LOT uziemi teraz pozostałe B 767?
Wielki szacin dla Kapitana Wrony i Pierwszego Oficera Szwarca za to, jak perfekcyjnie posadzili to maleństwo. Ale też Wielki Szacun dla cabin crew - ja na zdarzenie patrzę jak pasażer, i ta błyskawiczna ewakuacja to było mistrzostwo świata! Dlatego obok Kapitana, który zapewne wkrótce trafi do śniadaniówek, chciałbym obecności kogoś z Personelu Pokładowego obsługującego pasażerów, bo są nie mniejszym Bohaterami niż dwaj panowie z dziobu 767.
Filmik kręcony od przeciwnej strony, niż pokazują w telewizji:
zobacz link
wr, nie wnikam w sferę ekonomiczną:) bo to śliski temat:)...
4tech, klientela owszem, ale czy te transatlantyki zarabiaja czy trace na kazym locie? Nie znam odpowiedzi, ale chyba to drugie. Transatlantyki to prestiz przeciez :)
też interesowałaby mnie odpowiedź na pytanie, co stanie się z tym samolotem? opłaca się naprawiać go po lądowaniu na brzuchu? może ktoś się zna?
@wr, "klientela" musi byc jak lata, prawda?:)...
gosc_59f9f
2011-11-01 22:50
jak znam życie to wyklepią :) w WSK pospawają, wyszlifują, hmmm... dorobią śmigła i na krajówkach polata jeszcze troche :P :P:P
a czy ktos wie czy samolot pojdzie do kasacji czy beda go "wyklepywac":P bo z tego co mowi prezes LOTu, to maja nadzieje jeszcze polatac na tym samolociku. nie za bardzo wiem co o tym myslec, choc rozsadek mi podopowiada, ze raczej juz sobie "poznan" nie polata
@4tech - nic tylko podziw dla pilotow.
@blue_sky - masz racje, 69 lini, ponad milion km w 70 krajach... ale co ja tam wiem o lataniu (zgadzam sie z sybkontynentem - ale raz sie przelec atlantykiem LOTowym, z panem pijakiem krazacym po samolocie cala noc i schowanym crew za kurtyna z tylu - tragedia)
Porozmawiaj sobie z ludzmi w YYZ - i posluchaj jakie opinie ma LOT - i nie tylko wsrod Polakow. Ile razy mozna na polkadzie ogladac Bolka i Lolka z 1975 roku na duzym ekranie z projektora.