nederland
2011-10-31 12:26
wtajemniczeni wiedzą o co chodzi :) niepotrzebne jest to ukrywanie się gościu, wykaż twarz, okaż możliwości i konfrontuj się ze mną face to face.
gosc_4b4c3
2011-10-31 06:41
co to jest dub? Dublin? Chodzilo chyba o dxb?
nederland
2011-10-31 01:51
nie nie nie a380 nie wchodzi w rachubę. pomiędzy wlkp a dub potrzebujemy 777 ale w rotacji dwóch razy dziennie :D
pcharasz
2011-10-31 00:38
no, to już prędzej, bo na loty DXB - KIV - WAW szans nie ma, ale dla EK dowożenie paxów do POZ przez KIV to była by maszynka do zarabiania kasy :) pewnie czekają na dostawę kolejnych A380 i połączenie niebawem ruszy!
nederland
2011-10-31 00:30
bankowo emirates będzie latało do poz przez kiszyniów :D
pcharasz
2011-10-30 23:31
hehehe, łakomy kąsek, bo większość pasażerów z KIV, śmiem twierdzić, przesiada się w DME, IST czy FRA :P
rafciooo77
2011-10-30 23:23
Za chwilę okaże się, że będzie tam latał EK lub QR :)
pcharasz
2011-10-30 23:13
Myślałem o tej Mołdawii od jakiegoś czasu. Wielkiego potencjału na tej trasie nie ma, ale z drugiej strony, ceny połączeń na tej trasie z Europy które nigdy nie schodzą poniżej 1000 zł, są zachęcające do wejścia na ten rynek, nawet z ATRkami Eurolot-u.
jjemiolo
2011-10-30 22:46
Nie sadze by dla LO otwarcie Moldawii stanowilo wielka szanse. Jednakowoz, myslac o wezle WAW (!?) kazdy dodatkowy potencjalny punkt, nie wykluczajac KIV moglby byc przydatny. Chyba ze OS (z VIE) czy LH (z MUC) traca na tej trasie.
A swoja droga, po polsku Jordan to Jordania, nieprawdaz?