Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
antyoszolom
2011-10-27 13:20
Spooks: To sobie jeszcze poczekasz troszkę ;) Może do końca roku się uporają ;)
antyoszolom
2011-10-27 13:17
Nederland: A co to za problem :) Konferencji nie było bo jest cały czas przekłada przez Eurolot, który zdaje się zachowywać jak kobieta w ciąży i sam do końca nie wie co chce ;) Bez obrazy oczywiście dla kobiet w ciąży ;)
w tym wątku to OT, ale podobnie jak nederland czekam na info o wyborze nowych maszych eurolot'u...
Zapełnili by lepiej B737 gdyby była lepsza promocja tego połączenia. Jak zauważył marecki takowego brakowało. A swoją drogą jaka jest koszt przelotu na PAX w pełnym E145 vs wypełnionego w 35 % B737. Na moje oko zbliżone.
nederland
2011-10-27 12:16
AeroSvit z Dashami :D ? Nowoczesnymi, ekonomicznymi i komfortowymi samolotami :D ? Ej a niedawno nie miała być konferencja EuroLOT-u co do których maszyn się zdecydowali?
antyoszolom
2011-10-27 11:52
No nie takie mętne... Najlepszy samolot na tę trasę to byłby jakiś ATR albo Dash mniejsze zużycie paliwa zabiera o 20-25 pax więcej niż ERJ-145 i heja. Dlaczego LO wycofał ERJ-145? Ano dlatego, że był to najdroższy samolot na paxa we flocie. Niestety ceny paliwa są bardzo wysokie, że ten samolot jest dobry na trasy gdzie lata sporo biznesu. A przesiadka z ERJ-145 na Benka jest potrojeniem ilość miejsc przez co zorientowali się, że nie dadzą rady...
Mętne to tłumaczenie. E145 za mały i za drogi w przeliczeniu na jednego PAX. B737 za duży, bo za mało pasażerów...
A mietek dalej swoje. Mietku tak jak pisze antyoszołom i przedstawiciel przewoźnika powyżej ołówki latały pełne tylko te samoloty mają wysokie koszty operacyjne i nie kalkulowało im się to bo wychodzili na "zero".
antyoszolom
2011-10-27 10:56
Mietku: no ja jestem :) i już się odzywam :) Ostatni rejs 27.10 na ERJ-145 zakupione 46 miejsc, 3 miejsca wolne tylko w biznesie i to według Ciebie nie jest pełny samolot? Samoloty latały ze średnim wypełnieniem 80-85% tylko ile razy trzeba Wam powtarzać, że ołówek na takie rejsy jest drogi. Może latać pełny, ale z Polski musieliby mieć wysokie ceny aby im sie kalkulowało... A jak wiemy Polacy nie zapłacą wiecej więc trzeba jechać po kosztach i latać tanio. Ołówek sie szybko zapełniał, ale nie było tzw yield no i cała filozofia :) LF może być 100%, a i tak połączenie będzie niedochodowe. Kwestia ile razy trzeba będzie to tutaj Wam tłumaczyć :D
No i gdzie są teraz wszyscy Ci co tak opowiadali, że połączenie było "na pewno" dochodowe, bo samoloty latały pełne???? Jak widać nie bardzo...
nederland
2011-10-27 02:40
gosc_2445a (w ogóle co to za gość?) punkt widzenia zależy od zawartości portfela. niejednokrotnie :)
nederland
2011-10-27 02:39
Dziwna decyzja. Mało zdecydowana. Szykuje się EURO a tu taki niesuprajs.
Mogli zamiast E145 i B737 używać pośrednie An148 którym z resztą od czasu do czasu już do KRK latali w tym sezonie. Ale generalnie doskwiera chyba brak wystarczającej promocji połączenia: Aerosvit był zupelnie niewidoczny w KRK, brak reklam itd. Ceny miał niezłe, ofertę przesiadkową coraz lepszą, zwł. że w sezonie zimowym uruchomił kilka nowych interesujących kierunków (Sajgon, Sri Lanka...). Perspektywy w przyszlości powinny być.
gosc_2445a
2011-10-26 20:45
I wszystko jasne, tak jak pisalem wczesniej. W wiekszosci zamiast pasazerow, wozili powietrze w samolotach.
"Jest nam bardzo przykro z powodu zawieszenia trasy Kraków - Kijów w okresie zimowym. Uważamy ją za perspektywiczną i postaramy się, aby w 2012 roku rozwinęła się jeszcze bardziej - mówi Kral" - dla mnie atrakcyjniejszy jest Lwow, anizeli Kijow (Kijow, moze wchodzic w rachube, jesli ktos ma na mysli dalsze przesiadki). No wlasnie jesli chodzi o przesiadki to wolalbym Lufthanse albo (niebawem) Aerofłot z Krakowa. No ale punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.