Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
pcharasz
2011-10-18 15:15
z konferencji: "and we will open a base there", ale poki co bez szczegolow ;)
gosc_2e925
2011-10-18 14:39
Jutro o 10 konferencja we Wroclawiu :)
krzyniu30
2011-10-18 14:39
* Komentarz moderatora: Zgodnie z regulaminem nie zamieszczamy linków do stron konkurencyjnych
A we Wrocławiu nie zbliża się przypadkiem jakaś okrągła liczba przewiezionych przez Ryanaira pasażerów?
krzyniu30
2011-10-18 12:48
Powierdzam jutro Wrocek.
gosc_31708
2011-10-18 12:47
Jutro wyżej wymienione osoby pojawią się na konferencji we Wrocławiu :)
pewnie na Hanoi tez sie rzuca, hahahaha :D
gosc_025f2
2011-10-18 12:29
Nowy Jork, Chicago i Tel Aviv też zdubluje?;-)
gosc_cc0ed
2011-10-18 11:20
aguirre: busy oczywiście zostaną uruchomione wtedy kiedy zaczną tam latać pierwsze samoloty... Trudno żeby wszyscy pasażerowie byli zmuszeni przyjeżdżać taksówkami albo swoimi samochodami.
gosc_bc8da
2011-10-18 11:19
Czego można będzie się spodziewać po lotnisku w Modlinie i Ryanair? Linia zdubluje wszystkie porty docelowe LOTu i otworzy te same trasy (tylko lotniska inne)
Poczekajmy na konferencję to wtedy pogadamy. Jak Franca walnie kilka lotów to wszyscy maruderzy zaraz zmienią zdanie na temat Modlina;-)
39 minut z Gdańskiego - no cóż w porównaniu z Okęciem? Dobrze, że nie z Wileńskiego, by by pasażerowie mieli niezłą zabawę po dotarciu ... ;-) A te busy to chcą uruchomić w 1-2 miesiące od otwarcia lotniska? To jak wcześniej będą dojeżdżać z dworca? Niedługo się okaże, że szybciej będzie można dojechać z centrum Wwy do KTW czy LZJ niż do Modlina.
No i perspektywa dojazdu tam na loty w środku nocy jest naprawdę kusząca ;-)
pcharasz
2011-10-18 08:37
aguirre: Pociąg już istnieje. Osobowy do Nasielska, jedzie 39 minut z Dworca Gdańskiego do Modlina. Bezpośredniego oczywiście nie opłaca się uruchomić zanim nie wystartuje lotnisko, ale to i tak nieźle jak na osobówkę. A zorganizowanie busów to kwestia miesiąca, góra dwóch.
coby: dzięki temu że są tak daleko od centrum będą mogli operować 24h, a jak będzie dostępna szybka kolej to w ogóle dojazd nie będzie uciążliwy. Dla lotniska dla charterów/tanich linii lokalizacja idealna. Ciekawe tylko jaka będzie kategoria ILS lotniska, pewnie na początku I z perspektywą na II.
z warszawy do modlina 40 km. trochę daleko ale podobnie sprawa wygląda w przypadku katowice airport
aguirre: "Gdzie ten pociąg? Nie ma. Gdzi shuttle bus - nie ma" Albo się własnie nieźle skompromitowałeś albo masz bardzo wysublimowane poczucie humoru :)
@b747400er- pomoc publiczna jest badana w każdym przypadku. A jeśli Fr umie obejść przepisy, to tylko znaczy, że ma lepszych prawników niż LO. LO swego czasu ładnie kasował za loty do Babimostu, a ostatnio znów został dokapitalizowany.
moim zdaniem Modlin nie ma sensu, ale bez FR to już w ogóle mogą go zezłomować (tak jak lotnisko w BZG np.). Jak FR tam nic nie zbazuje, to na W6, czarterach i cargo nie pokryją nawet kosztów funkcjonowania.
@migajos - w bajki wierzysz? Takie gadki to walą naiwniakom, aby wycisnąć publiczny grosz na takie inwestycje. Gdzie ten pociąg? Nie ma. Gdzi shuttle bus - nie ma.
pcharasz
2011-10-17 22:50
b747400er: LOT i Sprintair też dostają dofinansowanie, a do LCC się raczej nie zaliczają ;)
pcharasz
2011-10-17 22:49
madej: niech wizz już lepiej zostanie na Okęciu, nawet jeśli przez to loty będą droższe niż gdyby latał z Modlina :)
Moim zdaniem wizz air tez sie powinien przenieść do modlina.