Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
tomojadresik
2012-01-04 14:59
Majas biuro chce zarobić jak najwięcej, na klientach kupujących cały pakiet, więc nic dziwnego, że gwiżdże na tych co chcą kupić sam przelot. Jak wiadomo za sam bilet zbyt wiele nie dostaną więc nic dziwnego, że sprzedają je tylko kilka dni przed wylotem. Generalnie żadna przyjemność tłuc się ciasnym 320 tyle godzin jeszcze z międzylądowaniem.
gosc_eb0fa
2011-11-11 19:00
kudak: ok, tylko nie jestem pewien czy tak duże samoloty jak A330 i 767 byłyby zapełniane. Oczywiście w sezonie wakacji zazwyczaj nie ma z tym problemu, ale jeśli chodzi o kierunki takie jak Kenia to nie jestem pewien czy w marcu znalazło by się 230 osób zainteresowanych. Poza tym linie czarterowe nie mają stałej siatki połączeń, dostosowywują się do biura. Są dni kiedy samoloty stoją. Myślę że może dobrym rozwiązaniem byłaby możliwość samodzielnej sprzedaży biletów niezależnie od biura. Ogólnie rzecz biorąc mógłby być to ryzykowny zakup. Nie posiadam jednak żadnych danych statystycznych apropos wyjazdów Polaków za granicę, aczkolwiek wydaję mi się że nie dorównujemy jeszcze Niemcom,toteż na razie a320 wystarczą. pzdr
gosc_32e2c: tylko problem w tym, że żadna polska czarterówka nie ma szerokich. W tamtym roku były loty do BKK na 767 z WAW by LOT. Choć gdyby taki Enter sprawił sobie 1-2 767 lub A330 to na pewno nie byłoby problemu z zapełnieniem tych maszyn, w lato jeden na long-haule, a drugi np. HRG, i Kanary. Poza tym, gdyby jakiś z LOTu wypadł to możnaby było np. wet lease od ENT a nie od VV.
gosc_32e2c
2011-11-11 15:45
Takie rejsy według mnie powinne być realizowane na szerokokadłubowcach (patrz.Condor),ale z drugiej nie wiem czy zapełniono by taki samolot... W końcu większość paxów, to osoby z biura podróży.
Znajomy pytajac w Itaka o bilety na czarter, dostal odpowioedz, ze takowe dostepne sa doslownie na kilka dni przed wylotem, kiedy dopiero wiadomo ilu jest pasazerow na wykupione wczasy... Dla mnie to bez sensu, juz lepiej byloby zarezerwowac jakas (niewielka) ilosc miejsc dla pasazerow chcacych tylko przelot, chyba ze jest duzo chetnych i wtedy nie sa dostepne. W
Bo inaczej nikt przeciez nie planuje wylotu na drugi koniec swiata z dnia na dzien...
gosc_179d5
2011-10-26 12:02
Trochę wiocha latać A320 w konfiguracji czarterowej (czytaj dalej - upchani jak śledzie - raczej w mało komfortowych warunkach) latać na takie odległości... Dobrze, że nie ma w opcji miejsc stojących :)
gos_fagt3
2011-10-13 23:01
masaj: generalnie na 95% czarterów można kupić sam bilet (często nawet OW), ale oczywiście nie znajdziesz ich na stronach linii.. te bilety dostępne sa tylko u agentów
gosc_a80e4
2011-10-13 19:26
hrg
Ktoś wie gdzie (dokładnie) międzylądowanie?
Super. Witamy w Kenii. Czy jest to mix-charter? Mam nadzieje ze tak...
rafciooo77
2011-10-11 20:57
Mam za sobą coś takiego i nie było wesoło, szczególnie w drodze powrotnej, kiedy nie siedzieliśmy już przy wyjściu awaryjnym. Jednak hardcore to będzie lot do Wenezueli z dwoma stopami, podobno ponad 17h ale nie wiem czy to w końcu wyszło.
docentfurm
2011-10-11 20:22
współczuję pasażerom tych "wygód" w stosunku do długości lotu
antypilot
2011-10-11 14:15
W Egipcie. Chyba że tankował w powietrzu :-)