galeksandra
2011-10-06 08:22
smutne to. a liczylam, ze w koncu sie cos zmieni. nie rozumiem tej polityki. licze na jakies regularne ale to chyba moje niedoczekanie :(
Tylko FR będzie reklamował BZG czyli jak nie robić interesów z BZG.
I będzie stał nowy inny pan kasujący za nadbagaż?
Chodziło mi bardziej o zdolności operacyjne z tego lotniska, FR może uruchamiać pojedyncze połączenia ze swoich baz do małych lotnisk, bo zawsze znajdzie się jakaś luka w rotacji, lub dokłada 1 samolot i otwiera kilka kierunków w tym np. jeden do PL. WZZ obsługuje LCJ samolotami z innych baz, a jeśl chcieli by zbazować samolot w LCJ to od razu (aby na siebie zarobił) należało vy uruchomić 5-6 nowych kierunków, jeśli coś by nie wypaliło to WZZ mógł by odnotować dużą stratę, więc moim zdaniem są ostrożni. Są to tylko moje głupie spekulacje :)
solokhumbu
2011-10-01 12:35
Przychylam się do pytania rayan_mnc: z tego, co pisano o LF pierwszego rejsu LCJ-LTN, to chyba jednak ma różowo (i fioletowo-biało też :) )
rayan_mnc
2011-10-01 10:01
Kudak czemu Wizz nie ma różowo w Łodzi?
kudak, dwa lata temu "najmądrzejsi z najmądrzejszych" nie złożyli podpisów pod nowymi umowami z FR na obsługę kilku nowych tras.
I tego się spodziewałem, tylko FRajan wie, o co chodzi w BZG (tzn. operuje tam). Wizz stawia teraz na rozwój w innych południowych i południowo-wschodnich państwach Europy, więc nie spodziewałem się, że będą zainteresowani, są w LCJ i różowo tam nie mają. Oby spełnił się bełkot wysokich rangą, którzy 2 lata temu ogłaszali nowe kierunki m. in. do Alicante i kilku innych miast, i nic z tego nie wyszło, a przypieczętowaniem tego miał być SAS 2x dziennie do CPH :D
usuniety
2011-09-30 22:26
BZG nikt nie jest zainteresowany. Czyli możemy się pożegnać z W6, EZY i NAX. Szkoda :(