Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
nederland
2011-09-29 15:38
Nie uogólniam. Wyrażam swoje niezadowolenie w pomijaniu Warszawy jako destynacji.
To jak wygląda Mińsk i to, kto, czego i ile gdzieś (nie) posiada, to zupełnie dwie rózne sprawy : więc unikałbym uogólnień.
nederland
2011-09-29 14:09
Bywam w Mińsku lub na Białorusi at all przynajmniej raz na trzy tygodnie i doskonale wiem jak to wszystko wygląda. 2% społeczeństwa posiada 98% majątku. więc panie pcharasz bez mądralstwa.
pcharasz
2011-09-29 12:13
Nederland, polecam, pojedź na Białoruś i zobacz Mińsk a dopiero potem mów o cywilizacji sprzed 45 lat. A co do braku połączeń z Dubajem czy innym Qatarem, to tych połączeń nie ma niekoniecznie dlatego, że jest brak potencjału, ale dlatego, że potencjał jest relatywnie niższy niż w innych krajach. Zauważcie, że Sofia czy Bukareszt są generalnie gorzej skomunikowane ze światem niż WAW, a LO ma dużo mocniejszą pozycję niż Tarom czy Bulgaria Air.
antypilot
2011-09-29 12:06
Jakby był rynek, to ktoś by latał już pewnie z Warszawy.
nederland
2011-09-29 11:52
jak to w Polsce nie ma rynku? a jest w Rumunii i na Białorusi? że te linie ze swoim prestiżem tam latają, to mnie to mocno dziwi. ja ledwo rozumiem ten rozmach i rozpęd z rumunią i bułgarią w tle jeżeli chodzi o ue, ale są powody, dla których jeszcze nie są w schengen, right? poza tym białoruś? która dewaluuje swoją walutę częściej niż ja chodzę na uczelnię, a mińsk to jedyne miasto, w którym widać cywilizację, która była w polsce juz 45 lat temu, poza tym, prezydencja, ue, 6 gospodarka ue, oecd (klub najbogatszych państw świata), zielona wyspa, połączenia z pragi, budapesztu, a nie z warszawy? siedzi jakiś ciołek na stołku w waw i rusza dupą tylko po wypłatę. takie jest true!
antypilot
2011-09-29 10:34
Turkish Airlines daje z Warszawy możliwość wielu przesiadek na Azję i chyba na mozliwości polskiego rynku to wystarcza na razie...
Najwidoczniej gracze z Bliskiego Wschodu póki co nie dostrzegają tego drzemiącego - według niektórych - ogromnego potencjału rynku polskiego i WAW.
A my niestety od paru lat, od p. rzecznika, słyszymy tylko, że WAW rozmawia z potencjalnymi nowymi przewoźnikami, ze rozmowy są zaawansowane. I tak się pytamy, co kwartał i co kwartał słyszymy tę samą śpiewkę!
antypilot: myślę, że rynek jest, tylko trzeba go umiejętnie sprzedać.
antypilot
2011-09-29 08:43
A może po prostu Polsce nie ma rynku na takich przewoźników jak Emirates czy Qatar ?
raczej, że głównym powodem są ludzie zarządzający WAW, ich polityka, a nie ceny paliwa.
No tak, ale główne porty lotnicze Polski to Frankfurt i Monachium...
nederland
2011-09-29 01:36
jedynym, na którym regularne szerokokadłubowce to tylko LOT, co jest w Pradze? Nawet Korean lata ...
myślę, że to problem zarządu Okęcia... Chyba zbyt słaba promocja lotniska i regionu i za małe zaangażowanie zarządu... Niedługo WAW będzie jedynym europejskim lotniskiem bez przewoźników spoza Europy... -.-
nederland
2011-09-28 18:33
I do not wanna live on that planet any more. Czy do nędzy kurędzy może ktoś coś objaśnić? Czy to tylko paliwo jest takie ZAJEBISĆIE drogie w waw, czy są debile na najwyższych stanowiskach, którzy nie potrafią zagonić kogokolwiek z zatoki do nas?