Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jjemiolo
2011-10-26 15:39
Zgadzam sie z wszystkimi ze Azja z LO ma sens jesli beda nowe maszyny, nawet przejsciowe, a nie te aktualnie uzywane. Nie wiem nic o specyficznych elementach polityki LO lub ULC w sprawie dopuszczenia lub nie obcych linii do WAW. Wydaje sie jednak, ze jesli naprawde bylby popyt gwarantujacy zysk ktoras z tych linii z Azji lub AP, bylaby juz w Polsce. DL jest w PRG, a AA w BUD bo lokalne linie zwinely Atlantyk. Przyznaje, ze nie jestem w stanie wytlumaczyc EK i QR w PRG oraz na Balkanach. A dla lotniska na dalsza mete lepszy jest przewoznik ktory bedzie na dluzej i moze sie rozwijac. Nie dziwi mnie ze z czysto handlowego, poza oczywistym emocjonalnym, punktu widzenia PPL preferuja LO.
gosc_5e211
2011-10-25 14:59
Czyli że o nowych przewoźnikach możemy zapomnieć tylko czekać bo może Lot coś otworzy........
No dobra, kłócić się nie bede, bo nie leciałem nigdy ale zawsze omijałem linie z USA ze względu na rekomendacje kolegi.
mietek: na krajówkach tak jest ale na międzynarodowych rejsach, wszystko jest bezplatne jak w każdej innej linii a własciwie nie bezpłatne a w cenie biletu.
gosc_e0492
2011-10-25 11:25
Pamietam, ze za tzw. "komuny" polaczenia do USA oprocz LOT byly dlugo obslugiwane przez PanAm , a potem byla Delta. A dzis ledwo zipie jeden przewoznik poza sezonami oczywiscie...
Ja leciałem tylko AA na krajowym i była nędza, a kumpel leciał United i mówił, że alko płatne było, więc nie wiem czy tylko US airways.
mietek: takie praktyki stosuja na trasach międzynarodowych tylko US Airways. W united/delta wszystko jest bezpłatnie, w AA chyba sie płaci dodatkowo za alkohol.
amrykańcy jak by weszli do WAW to puszczą jakiegoś trupa B767 i nie będzie żadnej różnicy. A dodatkowo dostaniecie płatne słuchawki i jedną puszkę coli na 10h lotu, z czego tu się tak cieszyć???
Też bym się cieszył na widok amerykańca w WAW, jednak przy pełnym rynku LOTu, jaki jest obecnie, bez sensu uruchamiać połączenia kosztem cięć częstotliwości na pozostałych rentownych trasach. Miejmy nadzieję, że Dream pojawi się planowo i wtedy LOT zacznie oferować nowy komfort podróży z WAW do PEK :)
kudak: no i bardzo dobrze, ja bardzo bym się cieszył gdyby amerykaniec wlazł do WAW.
Jeśli 787 się obsuną o 1-2 mc to PEK niby na 767? I znowu kosztem transatlantyków, gdzie LOT ma stabilną pozycję. Obetną je do minimum wlezie jakiś amerykaniec, PEK się nie sprawdzi i dupa blada...
gruszkatt
2011-10-24 16:02
polacy sa wszędzie
gosc_05a90
2011-10-24 15:38
Może LOT w końcu upadnie i problem sam sie rozwiąże:-)
gosc_b5918
2011-10-24 15:16
co za bzdury! ewidentne krycie interesów LOT-u. Przecież Sofia nie ma większego potencjału dla np QR niż WAW.leciałem MUC-DOH-BKK- 20% B777 to byli ludzie z Polski
sokrates
2011-10-24 14:11
czyli chodzi o wspieranie LOTu... zastanawiam się, na ile jest to wszystko nielegalne i w którym momencie może wkroczyć jakaś wyższa instancja. LOT już ograniczył w Wawie Turkisha, a teraz EK i QR też nie mogą tu latać, bo LOT może kiedyś otworzy Pekin.. to jakiś obłęd!
nederland
2011-10-24 13:43
ale się dowiedziałem :D
katowiczan
2011-10-24 13:41
Zobaczymy co ten LOT wymyśli... o ile dotrwa do tego czasu!