adamlubin
2011-09-21 14:09
A co nie czytaliście ile sie tu zarabia- GW i TVN dość dużo poświecili temu czasu. Jednak nie każy tyle ma średnia z zarządem a tam ... rafalpd: przyjęcia na kopalnie są , marecki: za darmo to mają ale w LOcie nasi wybrańcy z wiejskiej. Wracając do wątku w sumie niech lepiej ogólnie wycofaja sie z tej trasy bo wiadomo że to nie wypali -po co mieszać ludziom w planach.
za darmo, za darmo rozdawać bilety, ale wtedy będa narzekali , że przewoźnik nie dopłaca chętnym do skorzystania z jego usług :-)
gornicze 9.000... niezle w tym KGHM sie zarabia , niezle... i jeszcze sie marudzi ze 400 zl RTN to drogo....
adamlubin
2011-09-21 11:01
Ceny z kosmosu jak na PL na taki kierunek, do tego zero reklamy. W moich okolocach to 95% ludzi pochodzi z innych terenów PL -lubelskie, rzeszowskie nawet dzis tu zjeżdzają -magia KGHM trwa dalej, ale prawie 400 zł RT to troche dużo jak na 1 osobe nawet na nasze górnicze 9000zł
Straż Graniczne nie pozwoli na lot z PL na Ukrainę z międzylądowaniem w PL.
jjemiolo
2011-09-21 05:19
Autrostrady wprawdzie nie ale nie za dlugo jednak bedzie. To negatywny aspekt na przyszlosc. Zatem uwazam ze perspektywa linii WRO-RZE jest slaba. Moze one jednak byc fragmentem jakiejs dluzszej odcinkowej trasy. Wariant SZZ-WRO-RZE, lub WRO-RZE-LWO wydaja sie logiczne. Podobnie tez LWO-RZE-POZ. Tak czy owak nie widze zadnych z tych tras dwa razy dziennie w obie strony. Obym sie mylil.
to połączenie było od początku dla mnie "dziwnym" połączeniem. Wydaje mi się, że szanse na krajówki to rozwijanie połączeń z dużych ośrodków - Gdańska, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Katowic czy też Łodzi. Budowanie siatki połaczeń pomiedzy nimi - potencjalnie najsilniejszymi i najwieszymi miastami kraju powinno dać informację czy mniejsze ośrodki mają szansę rozwijać sie podobnie. Może połącznie Rzeszów - Gdańsk? Ćwiczył to Jet Air w zeszłym roku. Po sezonie jednak może się nie udać. Być może rozsadnym rowiazaniem byłoby Gdańsk - Katowice via Łódź? Jakoś ten środek Polski jest mocno pomijany pomimo faktu, że miasto powstaje w węźle autostrad, to nadal z północy jedzie się tam wyjątkowo ciężko. W obliczu otwarcia kolejnego odcinka A1 - już do Torunia za miesiąc, to również może okazać się niewypałem. Pozostaje więc GDN-RZE, a dla większej ilości paxów może przetrenować GDN - WRO via POZ?
2pkpfan> Jadąc zgodnie z obowiązującymi zasadami ruchu drogowego na tej trasie dokładnie 5 godz. 4 min (433 km). Znam tę trasę dość dobrze. Szczegóły w załączniku. Z Rzeszowa do Korczowej rzeczywiście nie pojedziemy w przyszłym roku. Jednak autostradą Rzeszów - Szarów raczej za rok będziemy mogli śmigać bez problemu...
zobacz link
@globalny: za rok autostrady Rzeszów - Wrocław nie będzie to nawet nie marz o tym. I takie miałbym pytanie - w jaki sposób planujesz dostać się z Rzeszowa do Wrocka w 5 godzin nie łamiąc żadnych przepisów (w domyśle drogowych) i pomijając połączenie lotnicze z przesiadką w Warszawie? O autostradę się nie bój bo koszt paliwa Rzeszów - Wrocław koszt opłat za przejazd to będzie bardzo duża kwota. W przyszłym roku na dużą skalę rusza modernizacja linii kolejowej łączącej te dwa miasta na odcinku Rzeszów - Sosnowiec więc czas jazdy z obecnych ok. 8 godzin wydłuży się pewnie do 9-10. Nie poruszam kwestii ceny biletów za którą Eurolotowi na tej trasie opłacałoby się latać bo tutaj akurat danych żadnych nie mam.
Jak dla mnie to rentownym połączeniem byłoby np. Wrocław-Kraków- Lwów. Rzeszów ma za blisko to raz a dwa nie ma tam takiego potencjału.
solokhumbu
2011-09-20 20:22
ddarek: niekoniecznie musi zejśc z ceną, GDN-KRK chodzi najtaniej po 245 zł, zatem kiepskie rezerwacje na WRO-RZE to raczej kwstia słówka odmienianego tu przez wszystkie przypadki: potencjału.
A co do przedlużenia do Lwowa: może na starcie wydłużyć w drugą stronę: SZZ/POZ - WRO - RZE?
Kto wymyślił taki debilny kierunek? Do Wrocławia można dostać się z Rzeszowa w 5 godzin, a jak będzie za rok autostrada to w 4 godziny. To połączenie nie może się udać. I dopóki nie będzie to połączenie Wrocław-Rzeszów-Lwów nie ma to ŻADNEGO sensu. O czym się wkrótce przekonamy.
Tu niestety ale Eurolot.com musi zejść z ceną i wtedy będzie więcej rezerwacji.Tak 99-120zł i myśle że będzie ok.Tylko wiadomo po takich cenach może im się nie opłacać.Jeśli loty będą Wrocław-Rzeszów-Lwów to pewnie duże zyski będą mieli :)
nederland
2011-09-20 18:39
Pierwsza średnia wiadomośc :D