Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Moze to wlasnie taki deal dla FR - usunac W6 i w zamian wstawic 2xFR...
Swoja droga 2 zbazowane FR-ance powinny zrobic po 3/4 rotacje kazda. Liczac srednio 3,5 i L/F 80% daje to 2100 pax dzennie czyli ok 770.000 pax rocznie
gosc_53f63
2011-10-18 15:08
Można już żegnać bazę Wizzair we Wrocławiu..., spodziewałbym się, że samolot przeniosą do Poznania i będzie 3/4 lotów dla Poznania ,a 1/4 lotów dla Wro.
gosc_cfcb6
2011-10-18 15:02
Będzie tez rotacja na Eindhoven we WRO
solokhumbu
2011-10-17 15:34
Ciekawi mnie, co będzie od marca 2012 robić wrocławski airbus. W tym roku latem ta maszyna - poza lotami stricte z WRO, robiła też FRL-WAW, DTM-LCJ i TRF-RIX. Forli na 100% przejmuje czwarta maszyna wawrzaswska, Torp - jak wynika z lotów z VNO - właśnie wileńska, chyba tylko zostaje rotacja DTM-LCJ. Więc albo W6 da WRO ze 2 nowe kierunki 2x weekly (w co za bardzo nei wierzę, WRO to najsłabsza baza W6 w Pl), albo zwinie airbusa i przeniesie go do innej bazy, zostawiając może np. LTN 4x weekly. Póki co letniego rozkładu W6 dla WRO ani widu w systemie.
antypilot
2011-10-17 12:26
A co z bazą w Polsce???
starosta
2011-10-17 12:15
Ryanair zaprasza na konferencję do... Warszawy poświęconą... Modlinowi! Jutro po południu :)
antypilot
2011-10-17 09:27
W bazę FR w Polsce to osobiście nie wierzę. Ale jeśli faktycznie miałaby powstać we Wrocławiu takowa, to pewnie Wizz się szybko stamtąd zwinie, a port więcej na tym straci niż zyska.
Wydaje mi się, że nie tylko Wrocław sypnął sporą sumą....
Bo FR za darmo nie otwiera nowych połączeń z Poznania.
Po za tym W6 może zamknąć bazę we Wrocławiu, przy takiej konkurencji.
nederland
2011-10-16 16:34
i po co ta rywalizacja panie gośćeasoajs oaks 63? takowej nie ma. poz zazdrości wro paxów.
gosc_eae63
2011-10-16 15:21
jak w środę Ryanair ogłosi otwarcie bazy we Wrocławiu to Poznań i tak nadal nie bedzie miał szans go wyprzedzić ;-p
nederland
2011-10-16 02:01
Poznań nie wyprzedzi Wrocławia, JESZCZE! ale za rok już tak. u'll see
gracek717
2011-10-15 19:13
Nikt za nimi nie będzie płakac. Może Eurolot lub Jetair wskoczy na tą trasę ?
starosta
2011-10-15 15:29
Jetisafction zwija się z Polski - nie ma już w sprzedaży także połączenia WRO-ZRH. Co tu się dziwić skoro ani przez moment nie wprowadzili do sprzedaży rejsów Wrocław-Munster czy Poznań-Zurych? Dziwna linia
andrzejtoulon
2011-10-14 20:50
A wydawalo sie ze bedzie odwrotnie, art z 30.09 : Wrzesień był miesiącem o największym ruchu w historii lotniska we Wrocławiu, a to m.in. dzięki polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Na lotnisku wykonana została rekordowa liczba operacji lotniczych - ponad 1,3 tys. Lotnisko obsłużyło ok. 3 tys. osób o statusie VIP. Rekordowym dniem był 23 września, kiedy wykonanych zostało 115 operacji lotniczych.
gracek717
2011-10-14 20:41
Poznań zniknie lada moment - kilka poprzednich rejsów zostało odwołanych, a Rzeszów nie wystartuje, co było do przewidzenia.
gosc_24440
2011-10-14 20:23
Połączenia do Rzeszowa nie będzie.
gosc_c1126
2011-10-14 20:05
lepiej bedzie w grudniu - FR utrzymuje Bolonie, do tego trasy do Gdanska, Rzymu, Zurychu, Poznania, Rzeszowa... Moze nie beda te kierunki strasznie popularne, ale mysle, ze wplynie to na wzrost ruchu... Oby POZ nie przeskoczyl WRO... :D
gracek717
2011-10-14 19:24
W październiku zapewne też nie będzie najlepiej. Miejmy nadzieję, że w listopadzie, po uruchomieniu Rzymu i Berlina, paxów przybędzie.
WRO bedzie caly czas na minusie w porownaniu do 2010 bo stracil kilka tras FR (Hahn, Weeze) i W6 zmniejszyl czestotliwosc na kilku trasach.