Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@ mireklh po pierwsze, z powrotem.
po drugie, napisz na priva to Ci wyślę, jaki miałem grafik w Easy Jet. Uwierz, że wtedy docenisz Lufę.
No ale dzień wolnego raz w Jeddah, raz w Boston jednak masz;-) Choć wyobrażam sobie, że po pewnym czasie jest to męczące...
Jestem na lotach dlugodystansowych!! i co z tego skoro lecisz frankfurt-riad-jeddah,masz dien wolnego i znow jeddah-riad-frankfurt,dzien wolnego w domu i fra-baku-aschgabad,dzien tam wolnego i spowrotem przez baku do fra,dzien wolnego i do Boston na jedna noc. nie ma czasu wyprasowac koszul mudorowych. dobre czasy sie i u nas skonczyly
docentfurm
2011-09-17 13:14
Ja zapraszam Panią Niemiec do nas na takie dni jak STN-DUB-STN-AOI-STN albo STN-BLL-STN-PMI-STN, doceni to co ma
mireklh - przenieś się na long haul, będziesz miał nadmiar wolnego czasu :)
Zapraszam do Lufthansy...5 Legs dziennie np. fra-muc-fra-waw-fra-lhr i tak 5 dni pod rzad.2 dni wolnego i powtorka z rozrywki.11 dni wolnego w miesiacu musi byc..a jak? jak grafik da.Ja od 8 tygodni weekendu nie mialem.
ostenburg , sorry, ale---> ty chyba wiesz o tym biznesie tyle ile sobie wyczytasz z artykułów....
Trzymam kciuki za władze firmy, ktore nie ugiely sie przed roszczeniowym nastwieniem stew. Myśle, ze personelem ktos manipulyje a Elwira Niemiec jest tylko tempym narzedziem cwaniaków z LOT Air, którzy chcą przeejąć LOT za psi gosz. Nie dajcie sie zmanipulować związkokracji. W Entrze stewy latają dwa razy więcej, a lotowskie królewny potrzebują wciąż wypoczywać.. Ciekawe co pani Niemiec i spółka przywiozły ostatnio na handelek.
docentfurm
2011-09-17 00:09
Czas pracy reguluje europejskie prawo lotnicze dla crew w całej Europie (900h w powietrzu rocznie max), nie sądzę żeby LOT lamał w tej kwestii prawo, myslę, że to fanaberia pozostała z poprzedniego systemu. Czas zejść na ziemię, a i ta praktyka w low costach calkiem dobry pomysł
ostenburg, Was się z tego LOTu powinno wszystkich na obowiązkowe praktyki w low costach wysyłać, pospadałyby z głów korony i docenilibyście to, co macie.
ostenburg
2011-09-16 20:43
Czemu nie przyjrzycie się warunkom pracy w innych działach tej firmy? Personel pokładowy pracuje w NAJGORSZYCH warunkach. Nie ma zapewnionej wystarczającej ilości odpoczynku itd. To nie jest to samo co praca w biurach. Nic nie można przewidzieć. Masz zaplanowany krotki rejs np. WAW-KRK-WAW a przez wiele czynników (np. usterka samolotu, ewakuacja lotniska, warunki pogodowe) zamiast 4h jesteś w pracy 7 czy 8 a i tak zapłacą ci tylko za czas spędzony w powietrzu (1,5h). Ci ludzie to pasjonaci lotnictwa, którzy kochają to co robią ale chcą być po prostu traktowani z szacunkiem. Należy im się to. Tak samo jak lepsze warunki wypoczynku. Takie, żeby na pokład przychodzili zadowoleni a nie zmęczeni. Wtedy serwis będzie wyglądał też dużo lepiej i pax będą zadowoleni.
P.S. Przepraszam za typo: ma być - "geriatryczny".
Tym ludziom zasadniczo lepiej było w poprzednim ustroju...
Niechaj LOT ogłosi masowy nabór na nowa młodą kadré, to starzy może zorientują się ze coś im grozi. Prosimy odmłodzić ten oddział geriantryczny! Wymiana pokoleń w biznesie.
Elwira Niemiec znowu szaleje. :o)