nederland
2011-08-30 17:49
ciekawe ile biletów jest w danej cenie :)
Bardziej chodzi o zwiększenie częstotliwości rejsów na tej trasie niż o "nowość"
spooks akurat wro-waw jest bardzo dobry posunięciem ze strony jetaira. Bardzo dobre godziny dla biznesu (nawet lepsze niż LOT), a ceny wcale nie wyższy niż w locie ;)
Swoją drogą jak leciałem 2 tyg, temu o2 z GDN do WAW to z 8miu osób w ATR'rze tylko jedna leciała dalej do WRO. Nie wiem zatem co to za "nowość" z tym Wrocławiem w zasadzie...
Jet air to lata tak, jaki humor ma danego tygodnia prezes.
Mam wrażenie, że ten kto wymyśla trasy JetAir nie ma pojęcia o połączeniach, jakie z GDN oferują inni przewoźnicy... Wejście kolejnego gracza na tych samych trasach - TAK, ale z takimi cenami?
b747400er
2011-08-30 15:35
Aynis: ELO jest moze i tanszy i nonstop, ale nie lata codziennie (podroz jednodniowa mozna zaplanowac tylko we wtorek lub czwartek). Choc porownujac oferte O2 z LO, ta druga bije na glowe, bo mimo, ze via WAW masz duza mozliwosc wyboru pory dnia kiedy lecisz i wracasz. Moze wybrac sie tez na pol dnia.
Na początku września będą dysponować drugim ATRkiem 42-300 ex. DAT.
nederland
2011-08-30 12:46
i stwierdzenie bezpośrednio przez frankfurt nabiera nowego znaczenia :D można? można :D
ciekawe czym będą latać bo we flocie mają jak na razie 1 ATR-a, czyżby zwiększenie floty, albo jeden z lotów będzie wykonywany JEstsream.
Atrakcyjna to co najwyżej jest połowa tej trasy czyli do WAW, przynajmniej z WRO, nie wiem jak z GDN.
Szczerze mówiąc, mało atrakcyjna oferta - nie dość, że lecisz przez WAW, to jeszcze płacisz 390 PLN w jedną stronę. Eurolot ma bbezpośrednie połączenie, szybciej i taniej, bo nawet za 195 PLN w jedną stronę
i nie należy zapominać o Locie, który oferuje identyczne połączenia z przesiadką w Warszawie ;)