Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mała zmiana reguły: "widzisz - pozwól korzystać - po zakończeniu pytaj"
Też wątpię w wiele w Locie, ale, być może naiwnie, nie aż tak bardzo :)
domos naprawdę chciałbym wierzyć w to co twierdzi LOT. Uwierz mi jak bardzo.
osiek: Po pierwsze, naprawdę bardzo wątpię, by LOT potrzebował maila od Pasazer.com, żeby dostrzec takie coś. Po drugie, choć wszystkim nam zależy na tanich biletach, to ja swoją rolę jako dziennikarza postrzegam raczej w kategoriach "widzisz-zapytaj-napisz", a nie szeptanego wykorzystywania braku opłaty, czymkolwiek by ona była - błędem czy celową ofertą handlową.
Szczerze mówiąc chyba wolałbym, aby to co twierdzi LOT, iż było to zamierzone działanie było prawdą. W przeciwnym wypadku oznaczałoby to totalny burdel w tej firmie: niefrasobliwość przy wprowadzaniu danych do systemu rezerwacyjnego, brak analiz sprzedaży, brak monitoringu portali internetowych, które krzyczały o tym przy każdej okazji.
Cała Polska dziękuje za droższe bilety :)
Wprowadzenie takiej opłaty, to nie jest wielkie wyzwanie informatyczne. Albo należą Ci się "podziękowania", albo niesamowity zbieg okoliczności.
Wczoraj przed południem, czyli jeszcze w trakcie trwania promocji. Ale zapewne LOT już pracował nad zmianą systemu, bo znając informatyczną sprawność to raczej w ciągu paru godzin (wieczornych) by tego nie zmienili.
pitterek
2011-08-30 08:49
mleko: problem nie w polskim regulaminie jeno w bandyckich prowizjach za CCLD, gdzie należy się np. pełen zwrot a dostajesz 80% (np. flysiesta)
Kwestia tylko kiedy zostało zadane rzeczone pytanie. Jak "promocja" jeszcze obowiązywała, czy jak już jej nie było ;)
Przecież się nie przyznają, że mieli dziurę w systemie :>
Mailowe odpowiedzi na nasze pytania o powody braku opłat znajdują się w tekście. LOT twierdzi, że był to celowy zabieg handlowy na nowych rynkach, a nie błąd systemu.
marecki - mam nadzieję, że nie jest aż tak źle :) Choć wcale by mnie to nie zdziwiło.
Nie przesadzajcie już; czy myślicie że w LOTcie jest tak źle, że NIKT tam nie zauważył nagłego wzrostu sprzedaży via Liban? Jest akcja to i przychodzi czas na reakcję :-)
Dołączam się do mlecznego pytania: @Dominik: Powiedz, że nie dzwoniłeś do LOTu, z pytaniem o to, czemu na libańskiej stronie nie biorą prowizji ??
masz jeszcze nieznacznie droższą tripstę z kuponem rabatowym - przy krajówkach i lotach europejskich wychodzi troche drozej niz expedia, ale tripsta ma polska infolinie jakby co :)
zobacz link
pitterek
2011-08-30 07:51
No to zostaje expedia :P:P Tylko problem jak się rezerwacja zmieni ...
@Dominik: Powiedz, że nie dzwoniłeś do LOTu, z pytaniem o to, czemu na libańskiej stronie nie biorą prowizji ??
nederland
2011-08-30 06:23
Aleeeee to roboty :D
b747400er
2011-08-30 05:06
Bilet co prawda jest elektorniczny, ale dalej kasjer musi asystowac przy jego wystawieniu i w biurze przewoznika drukuje sie kartonik (ktory potem idzie do sluzb rozliczeniowych), na ktorym widac wszystko czarno na bialym.