Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Jedynie pytanie - po co był drążony temat w locie? Po co pytania o tą "promocję"? I tak LOT zrobił p.com w bambuko - powiedzieli im, że promo jeszcze potrwa 1.5 dnia, a przestało działać praktycznie od razu.
No cóż - miał być z tego pewnie świetny artykuł, niestety wyszła z tego burza z niekorzyścią dla p.com
Jest przecież zasada - w razie promocji/błędu NIE DZWONI/NIE PYTA się przewoźnika o to (nawet jeśli przewoźnik wie o błędzie). Niestety Dominik ma inne motto (jak sam przyznał): "widzisz-zapytaj-napisz".
pitterek
2011-08-31 03:32
marqoos: jestem przekonany, że wiedzą, nawet wiedzą ile kupiono biletów i ile "stracili" wpływów w ten sposób. A może jednak zyskali - że parę osób zamiast innego przewoźnika wybrali LOT. Dopóki nikt oficjalnie się nie zapytał - zrobiła się poruchawa - jakiś manager policzył bussines case, złożyli reklamację, lub prośbę o zmianę lub łotewer i załatali dziurę. Może nawet była ona celowa (dla swoich), ale póki nikt nie wiedział było ok. Zrobił się smród wokół tego i trzeba było uciąć sprawę i jeszcze się ktoś wykazał. (można by sprawdzić, kto w firmie wziął bonus za projekt racjonalizatorski). Ja i tak kupował będę na expedii bo nie opłaca się płacic za 1000(w porywach do 1200) mil 45 PLN. Była kiedyś podobna sprawa, zadzwoniono do przewoźnika, aby upewnic się, że bilet jest ważny (chodziło o jakiś błąd taryfowy) i okazja przeminęła bezpowrotnie. (sam nie kupuję, ale nikomu nie dam - robin hood osłaniający biedne linie lotnicze przed wrednymi pasażerami). hehe
marqoos_pl
2011-08-31 01:39
Hm... Poświęciłem się i przeczytałem te wszystkie komentarze w tym wątku. Czy niektórzy poważnie myślą, że "ludzie z LOT-u" (czy innych linii lotniczych) nie mają profili na p.com, forach lotniczych i stronach o "błędach taryfowych"? Taka jest ich praca i mają do tego odpowiednie urządzenia. Często takie błędy (jak ten opisany tutaj) pozostawia się w systemach, bo to nakręca ruch w internecie (chociażby na takich forach) i generuje większą liczbę klientów. Wiele z tych osób, które nawet o tym przeczytały nie będzie chciało takiej rezerwacji zrobić, zapłaci normalną stawkę czy po prostu będzie regularnie wracać na stronę "na wszelki wypadek". Do wykrywania wszelkich artykułów, newsów, postów i jakichkolwiek wzmianek o danej firmie czy linii wykorzystuje się profesjonalne programy do przeszukiwania Internetu. W ciągu kilku minut wyszukają kilkadziesiąt tysięcy stron z określoną informacją i jej "mocą informacyjną". Jak jest artykuł na jakimś forum i jest tam duży ruch generowany (strona jest "wpływowa"), to taki rezultat wyszukiwania pojawia się od razu w wiadomościach alarmowych. Przepraszam Was, ale niektórzy chyba wciąż żyją w świecie, w którym jest to tylko "wirtualny Wielki Brat przyszłości" - to jest tutaj i teraz i każdy Wasz post w Internecie może być znaleziony. Linie lotnicze na prawdę nie potrzebują zapytań dziennikarskich do tego, więc nie ma co złośliwych uwag tutaj wpisywać ani komisji śledczych powoływać...
pitterek
2011-08-30 18:18
Stary za butelke szampana było by ze 100 mil i bilet RT :P:P
humbak/pitterek: no trudno, trzeba się pogodzić z tym że bilety w Europie RT AI w FM LO oferuje za 300 pare zeta , że po kraju lata w cenie II kl. IC, że mało mil za to, że więcej byłoby za zakup butelki szmpana kartą Citi Platinum, a pewnie jeszcze więcej dwóch, no takie jest życie... brutalne i bezduszne :)
nederland
2011-08-30 15:36
wiadomo coś o AF, BA, LF czy jakieś linii z Japonii czy Azji, która posiada podobną opłatę :D?
pitterek
2011-08-30 15:26
humbak: można ale bez milek- ale czy 45 PLN jest warte 1200 pkt MandM(1000 za zakup 200 za przeliczenie pejbaka )? 3baby policzyć :-) Jeśli ktoś policzył i uznaje że 3 PLN za mile jest ok. (tyle co karta citiplatinium, poza tym, że za tą kaskę coś masz oprócz pkt np kino wino itp - a w locie masz g...uzik)
Ale pitterek ma wiele racji w tym, co pisze. LOT zachowuje się gorzej od Francy czy Wizza wstawiając sobie haracz, którego nie można obejść. Marecki, to nie jest najlepsze rozwiązanie, które proponujesz. W ostatecznym rozrachunku liczy się ile pasażer ogólnie zapłaci, ale sie walczy z FR i W6, a LO pozostawia w spokoju za dokładnie tego samego typu działania.
pitterek
2011-08-30 14:44
marecki: ja tylko dla paddzierżania razgawora :) Latam i będę latał, choć nie muszę. Mobilizuję załogę do działania w kierunku(wyjątkowo) odniesienia korzyści dla paxa - u wizira, Frajana, NieLOTa tysz :)
pitterek: dałbyś juz spokój: nie chcesz płacić za wystawienie biletu, to płać za wszystko w Francy ; przecież nie musisz korzystać z LO.
pitterek
2011-08-30 14:32
stronę robi ComArch
pitterek
2011-08-30 14:28
A kiedy napiszecie do LOT, że oszukują klientów i ukrywają faktyczne koszty lotu pod obowiązkową opłatą dodatkową za wystawienie biletu? Zapytajcie jeszcze, kiedy wprowadzą opłatę za bagaż i za catering no i opłatę za płatność kartą (ta będzie najszybciej)? Artykuły o tym jak rzecznik lot wije się jak piskorz były by też ciekawe. :)
nederland
2011-08-30 14:26
może zagramy w grę na pogodzenie :D ?
marcingdn
2011-08-30 14:24
to fajnie jak wiedział od kilku tygodni. dobrze o nich świadzy.
informatycy najwyrazniej, jak musza zostaja w tej spółce po godzinach.
Widać 3 miesiące wzmożonego ruchu w biurze w Nowym Jorku uszło płazem.
humbaku: dzial promocje istnieje w portalu od 2005 roku zreszta sam go tworzyłeś więc pytanie brzmi raczej kto kogo?
Druga sprawa to naciaganie faktow w stylu iezego kto ci powiedział o tytm "teraz". Pisałem już LOT wie o tym procederze dobrych pare tygodni i nie od nas. Wiec schowajcie w kieszen te glupie i naciagane teorie spiskowe
pitterek
2011-08-30 14:12
nederland: na expedii darmo dają :) opłatę za wystawienie biletu. :P:P
pitterek
2011-08-30 14:10
737: sam byłem frajerem. Ale jak policzyłem plany na zdibycie FTL to okazało się ,że na samych opłatach zyskuje tysiaka. Zresztą smajlik na końcu widział ? ha ?
piotrek737
2011-08-30 14:07
pitterek: Nie nazywaj innych, którzy nie wiedzą lub nie chce im się bawić w takie kwestie, frajerami bo to nie na miejscu i mimo wszystko nie fajne... Marcingdn: Pewnie przeczytałem ten artykuł... Humbaku: Linie wysyłają tony mailingów to po co mamy zaśmiecać ogólne działy? Nie można zrobić osobnego działu poświęconego promocjom?
nederland
2011-08-30 14:06
a co z tą expedią :D ? można więcej :D ?