Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
nederland
2011-08-26 23:21
Na szczęście mam zrozumiałe podejście do sprawy :)
Antypilot; nikt nie kwestionuje "hitów" czarterowych, ale nie da się wygerować takich przyrostów z woj. Śląskiego. Wcześniej czy póżniej będzie odpływ pasażerów wakacyjnych na inne lotniska regionalne. To pasażer będzie decydował skąd chce odlecieć a nie linia lotnicza , która musi to uwzględnić w swojej siatce. Taka jest polityka linii na całym świecie. Hegemonia lotnisk będzie się kończyć, wszak to nie one wznoszą się w powietrze. Dlatego polityka rozwoju cargo jest zrozumiała , ale nigdy nie zastąpi rozwoju lotniska poprzez linie sieciowe.
antypilot
2011-08-26 14:59
Akurat Egipt w tym roku siadł trochę, są inne hity sezonu:-)
nederland
2011-08-26 14:25
Nic tylko cieszyć, że Ślązacy tyle latają nad wakacje do Edżyptu :D
antypilot
2011-08-26 13:30
Nederland, zdecydowaną większosć pasażerów stanowią mieszkańcy województwa śląskiego, są także pasażerowie z województw ościennych, z innych województw to raczej pojedyncze osoby.
nederland
2011-08-26 13:24
No więc właśnie. Popyt w Katowicach jest, ale skoro jest popyt na czartery to skąd on się bierze? Czy Ślązacy mają więcej pieniędzy? Czy są inni profilowo? Czy mają za daleko do polskiego morza? Ale znowu blisko do gór :) Ilu pasażerów ze Szczecina, Poznania i Białegostoku lata z Katowic, a ile samych ślązaków :D To mnie mocno ciekawi :) Skoro popyt na regularne linie spada, to skąd ten ruch czarterowy :)
Nederland ; szkoda dyskusji z antypilotem , bo on jest monotematyczny jeśli chodzi o KTW. Twoje pytanie jest zasadne ale tam nie ma kto odpowiedzieć. Pozatym boją się jak ognia RN która powinna zadawać takie pytania. Ale najpierw RN musiałaby się trochę na tym znać. Operowanie procentami wzrostu to tylko chwyty marketingowe dla w/w Rady. Proponuję porównać wzrosty do roku 1991 , celem poprawienia sobie samopoczucia. Czas pokaże , a ekonomia jest bezwzględna.
nederland
2011-08-26 13:10
No ja rozumiem, że popyt będzie rósł. Zgadza się. Ale z czego wynika taka dysproporcja co do lotów czarterowych w krakowie, wrocławiu i katowicach. O to mi chodzi :)
Wygląda na to, że mało kto lata ze Śląska na własną rękę, a ludzie tam lubią wypoczywać;-) A że jest ich dużo to i rynek ogromny;-)
czemu port się nazywa katowice pyrzowice jak jest 30km od katowic nie ładniej by było silesia airport
antypilot
2011-08-26 08:38
Nederland zasmucę Cię, ten popyt rośnie i będzie rósł szybciej niż w innych portach.
nederland
2011-08-25 21:38
ciekawe jak wygląda struktura pasażera :) rozumiem, że z pyrzowic lata wiele osób z płd polski, ale jak to jest z tymi z pł, czy zachodniej :) kiedyś ten popyt musi spać, i inne pytanie, to jak bardzo jest nasycony.